Ik ben pas deze zomer beginnen wandelen, na een tijdje scouten op RL en hier op
GR advies en tips inwinnen.
Op RL kreeg ik algauw Coco in de smiezen: echt mijn droomvrouw: prachtig lichaam, veel mogelijkheden en opwindend begeleidend tekstje ... En omdat ze hier op
GR enkel positieve reviews kreeg, had ik al snel beslist dat ik 's bij haar zou langsgaan.
Toch leek het mij beter eerst wat ervaring op te doen. Kwestie van niet als een totale bleu dit toppertje te bezoeken. Dus pas na een afspraakje met Alexis bij Relaxationz en enkele weken later met Barbara in Kortrijk, vond ik de tijd rijp om af te spreken met Coco. (Ik wist dan pas echt bv dat ik op zoek ben naar PSE>GFE, hoe vlotjes te praten over prijzen en extra's,...). Maar bon....
Woensdag berichtje gestuurd om zaterdagvoormiddag af te spreken voor een uurtje, en algauw reactie dat het kon. (Op haar vraag nog 's bevestigd de ochtend zelf.)
De volgende dagen liep ik continu zo geil als een otter, en deed ik niets anders dan fantaseren over hoe ze me met zaadvragende ogen lekker lang zou deepthroaten, hoe ik mijn sperma in haar mondje zou droppen, zou doggy nemen en nog 's zou klaarkomen over haar gezicht of lichaam, ... Dat ik meerdere keren zou moeten klaarkomen stond toen allang vast.
Dus op naar Brugge.
Bij het binnenrijden van de deelgemeente, op zo'n 100 meter van waar ze ontvangt, staat een flitspaal, vlak het begin van zone 30. Opletten dus. (Ik heb nog hard de rem ingetrapt, maar wss te laat.)
Soit, eens geparkeerd, berichtje gestuurd en al snel liet ze weten naar welke deur ik moest.
Ze stond me in een sexy body op te wachten achter de deur en ik was meteen in de wolken: heel mooi koppie, enorm lekkere, dikke, stevige borsten, fantastisch zandloperfiguur, bolle, maar stevige kont en niet te groot van gestalte (sinds ik DVP toch een voorliefde gekregen voor de kleinere dames.)
Ik kreeg al snel een kus en volgde haar naar de living waar 2 keffertjes opgesloten zaten in een box. Best wel blij om, had geen zin in om ook door díe teefjes besnuffeld te worden.
Met haar uitbundigheid stelde Coco me al snel op mijn gemak, al moest ze nog ff wat dingen regelen op haar gsm, wat opfrissen, ... Duurde eigenlijk niet lang, maar ik vond het toch ff een domper. Ik had ondertussen nl. al zoveel zin in haar dat ik echt geen tijd wou verliezen.
Na enkele minuutjes gingen we verder naar de slaapkamer waar ze opnieuw begon ze te zoenen en wat te strelen. Ik ging algauw over op tongen en begon aan mijn verkenningstocht: haar lekkere, sappige borsten beetgegrepen, beginnen likken, zuigen, zachtjes bijten,...
Ze liet het zich allemaal welgevallen en is duidelijk en terecht trots op haar lichaam dat ze zelf ook heel graag showt. (Ze wist nog te vertellen dat ze haar kont wat te klein vind omdat ze 8kg is afgevallen. En als ik de foto's vgl met haar kont, kan het weleens goed kloppen: kont leek idd kleiner, steviger dan op RL foto's.)
Maar bon, die kont, voor mij zowat de perfectie: enkele petsen op gegeven en die bevestigden: perfect rond, zacht én stevig. Vervolgens haar bij de billen gepakt en met haar benen rond mijn middel tegen de muur geplakt,..
Wat geschuurd, maar was nog wat vroeg voor intiem, dus duwde ze me richting bedeind en begon ze me zalig te pijpen (zc), eerst langzaam, daarna steeds sneller en dieper, maar sowieso met een enorme zuigkracht.

als ik eraan terugdenk hoe ze mijn eikel in haar mond had en me haast smekend aankeek, om dan weer verder te zuigen, ballen in de mond nemen en er stevig aan ye zuigen, throaten, gaggen,...
Niet veel later werd ze gebeld door een klant waarvoor ze zich verontschuldigde en opnam. Ik had nog wel enigszins begrip daarvoor. Ze hield het ook heel kort dus we konden gauw weer verder. Toen dezelfde kerel (ja, jij Tom), een halfuurtje later nog 's terugbellen, heb ik haar naar het eind vh gesprek bij de enkels gegrepen en over het bed naar me toegetrokken. Ze moest lachen en legde af. Klaar voor meer.
Soit, ik kan lang doorgaan over hoe het was en wat een uitbundige, lieve, geile vrouw het is, maar alles is in eerdere recensies al beschreven.
Heel blij dat ik erbij ben geweest en zeer grote kans op herhaling.
Edit.
PS: ze ging nog in Brugge blijven tot januari
PPS: afgelopen maandag had ze een fotoshoot voor nieuwe RL foto's. Binnenkort onlinen. Benieuwd!