Recensie Coco, Den Haag, Doubletstraat 8a 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Coco doet haar werk heel goed en is zeer passie vol, je betaald 100 euro maar dat is het half uur echt waard als je haar filmpjes bekijkt op f2f begrijp je wat ik bedoel, enigste wat ik erg jammer vind dat ze zich niet zo heel goed op maakt zoals op social media dan zouden er misschien rijen staan in de doubie...
 
Coco doet haar werk heel goed en is zeer passie vol, je betaald 100 euro maar dat is het half uur echt waard als je haar filmpjes bekijkt op f2f begrijp je wat ik bedoel, enigste wat ik erg jammer vind dat ze zich niet zo heel goed op maakt zoals op social media dan zouden er misschien rijen staan in de doubie...
Haha dat vind ik nou ook in het echt ziet ze er leuker uit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagmiddag bij Coco geweest. Wat ik wil benadrukken is haar nette en duidelijke communicatie. Toen bij haar raam informeerde over de mogelijkheden gaf ze aan dat ze over 5 minuten een klant had en pas over een uur beschikbaar was. Geen probleem. Toen ik een uur later langs haar raam liep kwam ze net naar beneden om aan te geven dat het een paar minuutjes zou uitlopen. Dat vond ik heel netjes en heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Het bezoek zelf komt overeen met de eerdere berichten. Ze verwacht dat je je wast en je mond spoelt.
Toen ik dat allemaal had gedaan stond ze al bij me voor een staande verkenning waarbij ook meteen wordt gezoend. Ik mocht ook overal aanzitten. Na een tijdje draaide ze zich om en vroeg me de strik van haar topje los te maken waarna de staande verkenning verder ging. Hierbij wreef ze met haar kontje over mijn inmiddels stijve lid terwijl ik haar borsten in m'n handen had en we lekker door bleven zoenen.

Uit eindelijk in bed beland en een lekker pijp beurt gekregen waar ze ook de tijd voor nam. Daarna klom ze bovenop me en bereed me in verschillende posities. Na een tijdje overgegaan naar missionaris, waarbij ze haar benen zo ver open heeft dat je lekker door kan stoten. Uiteindelijk in doggy nog even tegen haar lekkere kontje gestoten en heerlijk klaargekomen. Daarna even wat na gezoend en de boel weer gewassen.

Al met al een fijn bezoek.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze had het die dag wel erg druk. Wat mij betreft had ze best mogen zeggen dat het te druk was en of ik een andere keer langs kon komen.

Ik deed aan het begin van het bezoek meerdere voorstellen. Ze vond ze allemaal goed en eentje daarvan had ze zelf ook nog nooit gedaan. Dat was een snoepje eten wat in een zoen eindigde. Ze vond het goed, want seks en eten zijn de leukste dingen in het leven. Ik moest zo lachen om die uitspraak.

Ook had ik om uit te testen condooms met smaakjes meegenomen. Dat beviel niet helemaal, maar qua smaak wel. Dus ze ging helemaal los en dat voelde ik.

Verder was het nog meer een gfe dan de laatste keer, daar had ik dan expliciet om gevraagd. Ik ging op een stoel zitten en zij kwam op schoot. Ze likte over m'n lippen, beet zachtjes op m'n lippen. Zoende heel langzaam, veel beter dan de vorige keer zelfs. Terwijl ik op de stoel zat om op knuffelhoogte te kunnen zitten, kwam ze op schoot. En ze stond dingen toe die ik niet verwacht had. Weet dus ook niet of ze dat met iedereen zou doen.

Aan het einde heeft zij mij met haar handen nog tot een hoogtepunt gebracht.

Ik vroeg me nog af of zij zelf bepaalde fantasieën had en dat aan haar gevraagd. Daar moest ze even over nadenken, want ze heeft natuurlijk al veel gedaan, maar die heeft ze dus wel degelijk en er kwam een gedeelde fantasie uit! Die ik ook niet bepaald van haar verwacht had.

Misschien kom ik in de toekomst nog eens terug om die fantasie uit te voeren

Dit bezoek was in ieder geval 100% een gfe. Ze zei dat als pauze voelde. Ik denk omdat ik geen vaginal seks me haar had, want daar hou ik zelf gewoon niet zo van
 
Terug
Bovenaan Onderaan