WHEM Cola Check (Zaventem)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maxim_25

Wandelaar
34
02/01/22
19
3
Hey allemaal

Heeft er iemand ervaring met Cola Check? Ze zou in de Groenstraat in Zaventem werken.

Ik ben van plan om er deze week eens langs te gaan. Ze staat nu op RL.


Thanx
 
Hey allemaal

Heeft er iemand ervaring met Cola Check? Ze zou in de Groenstraat in Zaventem werken.

Ik ben van plan om er deze week eens langs te gaan. Ze staat nu op RL.


Thanx
Hallo Maxim,
Ben je er ondertussen langs geweest?
 
Ja ben geweest: goed massage, ze spreek vlot Engels. Geen Nederlands. Ik had gekozen voor 1 uurtje. Op het einde is het de "happy ending" manueel dus. Voor een half uur heb ik er €100 betaald. Supertevreden? Neen gewoon content. Geen intiem mogelijk bij Cola.
Ze doet wel haar uiterste best voor de massage. Ze liet mij in het begin kiezen tussen een zachte of harde massage. Ik koos de zachte.
Nog iets positief: veel gratis parkeerplaats in de buurt, maar dat is feitelijk bijzaak.
Veel plezier ermee !

Maxim
 
Ja ben geweest: goed massage, ze spreek vlot Engels. Geen Nederlands. Ik had gekozen voor 1 uurtje. Op het einde is het de "happy ending" manueel dus. Voor een half uur heb ik er €100 betaald. Supertevreden? Neen gewoon content. Geen intiem mogelijk bij Cola.
Ze doet wel haar uiterste best voor de massage. Ze liet mij in het begin kiezen tussen een zachte of harde massage. Ik koos de zachte.
Nog iets positief: veel gratis parkeerplaats in de buurt, maar dat is feitelijk bijzaak.
Veel plezier ermee !

Maxim

Wat is de prijs dan precies voor 1 uur.

En veel gratis parking in de buurt is geen bijzaak hoor, dat is een heel belangrijk pluspunt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan