WHEM Collet, prive-ontvangst Hilversum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flup81

Wandelaar
54
02/01/22
27
3

Hoi! Iemand bekend met deze dame? Kom regelmatig door haar omgeving en ben benieuwd naar ervaringen met haar.

Gr, Flup
 
Gisteren een afspraak gemaakt, ging eigenlijk redelijk vlot. Vervolgs laat ze terwijl ik er ben weten dat het niet meer uitkomt. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erop. Kom ik vanmorgen aan. Geen reactie.

Vriendelijk bericht achter gelaten dat ik hoop nog iets te horen. Zonder reactie geblokt.

Kortom, ik zou zeker uitkijken.
 
Gisteren een afspraak gemaakt, ging eigenlijk redelijk vlot. Vervolgs laat ze terwijl ik er ben weten dat het niet meer uitkomt. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erop. Kom ik vanmorgen aan. Geen reactie.

Vriendelijk bericht achter gelaten dat ik hoop nog iets te horen. Zonder reactie geblokt.

Kortom, ik zou zeker uitkijken.
Ai, niet zo netjes van 'r. Zal het binnenkort zelf ook eens proberen, hopelijk heb ik meer succes🤞
 
Afgelopen zomer met Collet afgesproken.
De afspraak maken ging vlot ditmaal, maar in de maanden daarvoor lukte het steeds maar niet.

Ik was perongeluk verkeerd gelopen en daardoor laat, ze was steeds netjes op de app en ik kon gewoon komen. Een slanke dame, type 'gewoon je buurvrouw'.

Ze kletst wat en er was geen haast te merken. Ik kwam alleen voor een goeie pijp beurt en dat heb ik gekregen. Ik zou best nog eens terug gaan als ik de buurt zou zijn.
 
Een aantal jaren geleden bij haar geweest. Ze ontving toen nog in Hilversum. Tegenwoordig in Huizen.
Was een prettige ervaring en mocht mijn grote vriend zonder rubber haar lieve poes heerlijk bezoeken.
Heb toen deze van binnen maar even behoorlijk besproeid.
Kom zeker nog eens bij haar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan