Algemeen Colombia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aangezien je midden 20 bent zou ik gewoon ook onbetaald proberen te daten. Veel leuke dames in Medellin en ze zijn echt niet allemaal op geld uit. Zelf heb ik meegemaakt dat een dame onze eerste date betaalde en ze kwam me met de auto (want die heb ik daar niet) bij mijn appartement ophalen. Zij wilde mij als gast in haar land extra gastvrijheid tonen.
 
Aangezien je midden 20 bent zou ik gewoon ook onbetaald proberen te daten. Veel leuke dames in Medellin en ze zijn echt niet allemaal op geld uit. Zelf heb ik meegemaakt dat een dame onze eerste date betaalde en ze kwam me met de auto (want die heb ik daar niet) bij mijn appartement ophalen. Zij wilde mij als gast in haar land extra gastvrijheid tonen.
Ja wel leuk om te horen, ik hoop daar zelf natuurlijk ook op. Mocht het allemaal natuurlijk en 'echt' verlopen zou het veel leuker zijn. Zijn het dan ook echt mooie dames zoals in de video's (eigenlijk zijn ze daar allemaal ooi)...?
 
Net zoals hier zijn er veel verschillende dames, je moet niet overdrijven dat je continu struikelt over de bloedmooie dames. Ik val op Latinas dus vind de dames daar gemiddeld mooier. Doordat het er ook altijd mooi weer is gaan ze daarbij vaak wat bloter gekleed en (zeker in het uitgaansleven) doen de dames goed hun best er leuk uit te zien.
 
Net zoals hier zijn er veel verschillende dames, je moet niet overdrijven dat je continu struikelt over de bloedmooie dames. Ik val op Latinas dus vind de dames daar gemiddeld mooier. Doordat het er ook altijd mooi weer is gaan ze daarbij vaak wat bloter gekleed en (zeker in het uitgaansleven) doen de dames goed hun best er leuk uit te zien.
Deckx en aan alle andere

Hier een goed voorbeeld van wat ik bedoel: vanaf minuut 17 kijken. Ik vraag me nu echt af of die dame een sexwerker is en of ze hem echt leuk vind?

Als het dan echt zo gemakkelijk is? Ze is ook nog eens mooi... daarom dat ik me de vraag stel en nu nog dat ik en groot ego heb naar ik vind nu wel dat ik er beter uitzie dan die gast en gewoon beter zou overkomen (nogmaals niets tegen die gast ofzo).

link:

 
Is het echt zo makkelijk? Nee, natuurlijk niet. Ik zou er van uit gaan dat veel van dat soort YouTube shit op zijn minst tot op zekere hoogte in scène is gezet. Maar wie weet heb je veel succes wanneer je met een camera door Provenza trekt en een beetje gek doet.
 
Is het echt zo makkelijk? Nee, natuurlijk niet. Ik zou er van uit gaan dat veel van dat soort YouTube shit op zijn minst tot op zekere hoogte in scène is gezet. Maar wie weet heb je veel succes wanneer je met een camera door Provenza trekt en een beetje gek doet.

Deze video lijkt me wel echt (is wel in brazil)..

Ik ga zelf niet met een camera daar lopen filmen.. haha, maar ik zou wel dames aanspreken en ontmoeten op een normale manier.. ik ben zelf gewoon nog onzeker hoe ze dat daar gaan vinden... ik niet qua type de standaard west europeaan.. maar ja ik ben wel europees..
 
Medellin is de meest toeristische stad, lopen ook veel amerikanen rond... en daarom ga je daar veel betalen voor een dame. Een dvp en een drugdealer verdienen daar meer op een avond dan een gemiddelde Colombiaan een ganse maand voor gaat werken...taxichauffeurs gaan je ook meer proberen te vragen...( ik gebruikte een appje beat dan wist je op voorhand wat je moest betalen van punt a naar punt b , waren mensen die in het zwart reden) maar ik zou zeggen loop er wat rond en ervaar het zelf.
Mileroticos is een website (is hiervoor ook al aangegeven) had toen in Bogota een wijf laten komen op de kamer voor 100 000 pesos(iets meer als 20 euro)
Have fun
 
Dat was altijd al een risico, maar het aantal gevallen is aan het toenemen. Ook gewoon in el poblado/provenza, in principe het veiligste gebied van Medellin.
 
Ja in heel Colombia blijft de murder rate natuurlijk verschrikkelijk hoog, maar in de afgelopen jaren werden de toeristen nog een beetje met rust gelaten.

 
Iemand nog een update ondertussen? Ik wilde in augustus of september weer eens gaan, denk aan de gebruikelijke grote steden, Cali, Medellin en Bogota.
 
Terug
Bovenaan Onderaan