Recensie Colombiaanse VV 18/2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pieter1975

Newbie
20
11/05/23
25
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vannacht deze Colombiaanse dame bezocht.
Boven op de kamer kleedde ik mij uit en zij stond haar haar te borstelen en in een knotje te doen.
Na een wasje van junior werd ik uitgenodigd op bed te gaan liggen en zij ging haar kutje nog even wassen.
Dan, condoom om half slappe lul en pijpen, gevraagd of ze van beffen hield. Haar antwoord no comprende.
Dus maar voorgedaan, en met een zucht kwam ze standje 69 over mij heen. Maar, zo ver met haar lichaam de lucht in dat ik met mijn tong amper bij haar kutje kon. Dan maar gezegd dat ze op haar rug moest gaan liggen en zo geprobeerd te beffen, helaas toen drukte ze haar kutje bekant in het matras waardoor ik er nog steeds niet bij kon. Dus maar overgegaan op neuken met een half slappe lul welke ze nog met aftrekken nu ja bijna letterlijk eraf trekken probeerde te redden. Je raadt het al. Ook dat was geen succes en ineens had ik er genoeg van en ben me aan gaan kleden. Ze vroeg nog of ik extra wilde betalen dan probeerde ze de boel nog wel tot lebven te brenegn. Wat ik vriendelijk geweigerd heb. Toen ik volledig aangekleed was ging het wekkertje. Dus al bij al... Geen herhalingsgevaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan