Recensie Crina, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nobother

Vaste klant
Forumpionier
212
01/07/21
139
14
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1781423860-super-relaxing-massage-at-my-place-watsap-appointment
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze marktplaats advertentie trok mij een tijdje dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken om deze dame te bezoeken. Ze ontvangt in een nogal shabby buurtje en ik had eigenlijk meteen rechtsomkeert moeten maken. Het app contact was echter netjes en helder en daarom heb ik doorgezet.
Eenmaal binnen trof ik een mooie meid met een prachtig figuur. Ze oogde nog wel wat jong maar oud genoeg om te doen wat ze deed. Ik schat haar een jaar of 25. Douchen was niet mogelijk en ik moest heel stil zijn. Voor 30 euro meer kreeg ik een blowjob erbij. Ze masseerde echter ongeïnteresseerd. Geen b2b, geen getease en na een minuut of 5 mocht ik al omdraaien en begon ze aan de bj met condoom. Dat werkt bij niet op een slappe. Op de een of andere manier kom ik dan snel klaar met een half harde lul. Die naderhand dan nog zeker een kwartier stijf blijft. Zo ging het nu dus ook en ik stond dan ook al snel weer buiten.
Herhalingsgevaar voor mij nul, ondanks dat het een prachtige dame is.
 
Kan me aansluiten bij bovenstaande recensie. Het was zo slecht dat ik de herinnering eigenlijk al weer verdrongen had.
Wel een mooie dame. Maar geen beleving. Massage stelt echt niets voor. 5 min een beetje wrijven op de rug. Dan omdraaien en zo hard mogelijk trekken. Dat werkt bij mij dus niet op die manier. Daar luisterde ze wel naar. Maar was toch bezig alles zo snel mogelijk te laten gebeuren.
Was ook een soort studentenlocatie. Dus de dame zou het geld wel goed hebben kunnen gebruiken.
Ik zie haar niet als een blijvertje. Sommige dames gaan zich echt verdiepen in allerlei massage technieken en verbeteren in de loop der tijd.
Dat zie ik bij haar niet gebeuren. Eenmalig. Foto klopt wel. Het is een mooie dame. Vriendelijk ook wel. Maar dat zijn de enige pluspunten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.324
Berichten
722.370
Leden
33.310
Nieuwste lid
Mindwave
Terug
Bovenaan Onderaan