Recensie Cristal (Colombia), Den Haag, Doubletstraat 31 k2 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokobil

Newbie
6
05/10/21
22
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag een rondje doublet gedaan. Op zoek naar mijn favo meissie Cristal. Flink gewandeld, niet gezien. Bijna naar huis en daar was ze. De hele Lockdown lang moeten missen, maar nu weer raak. Eerst lekker opfrissen en geilen. Heerlijk staande verkenning, daarna snel op bed en genieten van haar lippen om m'n lul. Zo gemist. Daarna fijn doggy om in missionaris diep in haar te stoten. Heerlijk spelen met haar tepels en grommend haar volgespoten. Wat had ik haar gemist. Wat had ik dit nodig.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag weer bij crystal langs geweest. Als vanouds was t weer goed te doen. Dame doet goed aan voorspel en doet de condoom pas om wanneer je er klaar voor bent. Pijpbeurt is goed, niet deepthroat maar ze doet haar best. Verwacht geen sloppy boel want dame doet niet aan pzc en spuugt de slijm ook in een stukje keukenpapier. Intiem is goed. Ook al ben ik iemand die zelf liever t stoten doet kan crystal ook heel goed meedoen. In t uur 2x klaargekomen en lekker rustig aan gedaan. Was weer een positief bezoek aan een leuke dame.

Elke keer dat ik langs ga bij crystal vind ik t aan de ene kant ook weer jammer dat ze niet aan tongzoenen en een sloppy pzc doet. Dat is voor mij nu echt de standaard geworden en je merkt t wel aan de hoeveelheid geilheid en genot bij jezelf als je dat niet krijgt. Maar voor een keer kan ik dat wel skippen ok naar crystal te gaan. Ik weet ook van te voren wat ze wel en niet doet dus dat is geen minpunt voor haar ofzo
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
35
Vanmiddag deze mooie Colombiaanse dame bezocht, zij stond al een tijdje op mijn to do list. Ze kwam vriendelijk en spontaan over. Na wat gebabbel en een goede wasbeurt, waar ze ondertussen met haar handen over mijn rug heen ging. Hierna op het bed beland waar ze mijn tepels zachtjes begon te kussen. Hierna heeft ze me langdurig gepijpt wat prima aanvoelde.

Daarna zij on top, waar ze me lekker bereed, hierna heeft mij mij nog even gepijpt om mijn gereedschap niet meer op oorlogssterkte was, vervolgens missionarishouding en doggy waaar. Uiteindelijk heeft ze het met de hand afgemaakt, Prima ervaring en ik ga zeker nog een aantal keren van haar genieten.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist deze dame bezocht. Goed bezoekje gehad voor het standaard bedrag. Goede inzet zoals je van Cristal al jaren kunt verwachten. Ze levert altijd een constante kwaliteit. Voor de liefhebbers: morgen is ze weer aanwezig van 10:00 - 17:30.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame een maandje geleden bezocht. Veel over haar gehoord en gelezen.

Aardige vrouw met goede pijpkunsten en mooi lichaam.
Je krijgt veel voor terug tegen het instaptarief.
Ze was heel geduldig en let goed op je reacties. Ondanks dat ze niet helemaal mijn type is ze wel voor herhaling vatbaar.
 
Vanmiddag nog even snel bij Cristal langs geweest eerst bij de wasbak lekker tegen haar aan daarna flink met haar bezig geweest op bed.
ze ging vanaf morgen toch weg zei ze jammer dat we haar weer moeten missen de komende maanden met de idiote lockdown.
was ook behoorlijk druk in de doub vanmiddag.
 
Vanmiddag nog even snel bij Cristal langs geweest eerst bij de wasbak lekker tegen haar aan daarna flink met haar bezig geweest op bed.
ze ging vanaf morgen toch weg zei ze jammer dat we haar weer moeten missen de komende maanden met de idiote lockdown.
was ook behoorlijk druk in de doub vanmiddag.
heel erg de lockdown het lijkt wel dat het keer op keer weer teug komt ik begreep wel dat het in Belgie nog wel open is
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd vandaag weer eens een bezoekje aan m'n meisje gebracht. Het was als vanouds dollen en snel geile pret. Eerst weer de staande verkenning waar we alle twee elkaars lichaam kusten en likten. Daarna was het tijd om met m'n pik te spelen, maar Cristal greep resoluut in. Het was haar job dus achterover leunen en genieten. Heerlijk hard gepijpt om daarna in missio en doggy haar te verwennen. Uiteraard een explosief hoogtepunt om met een wasje, praatje en een nieuwe date in het verschiet afscheid te nemen. We kennen elkaar al jaren, maar elke keer voelt weer alsof ik ontmaagd word.
 
Laat ze zich ook beffen, of geeft ze alleen standaard diensten. Ik heb haar tijdje geleden bezocht en zei tegen mij dat ze niet niet beffen en anal. Ik weet niet of dat waar is.
 
Cristal komt uit Cartagena, je kan horen aan het spaans dat ze spreekt dat ze niet uit de Domincaanse Republiek komt.
Zij en haar vriendin Valerina komen 100% uit de Dominicaanse Republiek....omdat ze uit Madrid komen raak je misschien aan de twijfel door het Spaans....maar al die dominicanen liegen waar ze vandaan komen....daar in die promenade bv aan de aan de overkant zegt Cristina dat ze ook uit Colombia komt en dat donkere meisje ernaast dat ze uit Puerto Rico komt ....geloof mij maar ze komen allemaal uit Dominicaanse Republiek....ze wonen allemaal in Madrid.
Laatst was er een echte Colombiaanse gekomen twee ramen naast Cristal ze werkte alleen op vrijdag en zaterdag....nu werkt ze Geleenstraat op vrijdag en zaterdagavond .
 
Zij en haar vriendin Valerina komen 100% uit de Dominicaanse Republiek....omdat ze uit Madrid komen raak je misschien aan de twijfel door het Spaans....maar al die dominicanen liegen waar ze vandaan komen....daar in die promenade bv aan de aan de overkant zegt Cristina dat ze ook uit Colombia komt en dat donkere meisje ernaast dat ze uit Puerto Rico komt ....geloof mij maar ze komen allemaal uit Dominicaanse Republiek....ze wonen allemaal in Madrid.
Laatst was er een echte Colombiaanse gekomen twee ramen naast Cristal ze werkte alleen op vrijdag en zaterdag....nu werkt ze Geleenstraat op vrijdag en zaterdagavond .
ik snap niet hoe je hierbij komt, Colombiaans spaans is totaal anders dan dat lompe harde Dominicaans spaans, Dat doe je niet even na, Castiliaans Spaans is ook weet totaal anders dan het spaans wat in de kolonien wordt gesproken. Bij Cristal kan je duidelijk horen dat ze een Colombiaanse tongval heeft. Bovendien gebruikt ze woorden die typisch Colombiaans of Venezolaans zijn,
Dus ik beschouw jou betoog als een broodje aap verhaal, bovendien is het ook misleidend voor de wandelaars, Omdat nu Cristal ten onrecht door jou als Dominicaans word aangeduid, Een hoop mensen kijken toch een beetje neer op de Dominicaanse republiek waar de belangrijkste export producten sigaren en publieke vrouwen zijn,
 
ik snap niet hoe je hierbij komt, Colombiaans spaans is totaal anders dan dat lompe harde Dominicaans spaans, Dat doe je niet even na, Castiliaans Spaans is ook weet totaal anders dan het spaans wat in de kolonien wordt gesproken. Bij Cristal kan je duidelijk horen dat ze een Colombiaanse tongval heeft. Bovendien gebruikt ze woorden die typisch Colombiaans of Venezolaans zijn,
Dus ik beschouw jou betoog als een broodje aap verhaal, bovendien is het ook misleidend voor de wandelaars, Omdat nu Cristal ten onrecht door jou als Dominicaans word aangeduid, Een hoop mensen kijken toch een beetje neer op de Dominicaanse republiek waar de belangrijkste export producten sigaren en publieke vrouwen zijn,
Precies om die redenen liegen ze ...als je mij niet gelooft vraag het Edison die Colombiaanse boodschappenman hij loopt altijd met petje ...vraag het hem waar ze vandaan komt.
 
Precies om die redenen liegen ze ...als je mij niet gelooft vraag het Edison die Colombiaanse boodschappenman hij loopt altijd met petje ...vraag het hem waar ze vandaan komt.
Lol wel mooi dat met uitspraken....ik dacht dat de boodschappenman Eric heette.

Ik Ben Nog nooit bij Christal binnengeweest....maar weet 100% zeker dat ze Dominicaans is.....hoef ik haar accent niet eens voor te horen.

Dat liegen klopt Wel...ik weet niet waarom want Dominicanas zijn geweldig.
Ik was eens in Frankfurt aan het Laufen en een dame vertelde haar nationaliteit.....ik antwoordde dat ik Alleen voor Dominicanas ging....toen kwam er een Dominicaans paspoort te voioorschijn,😂
 
Ik heb geen idee of Crystal colombiaans is, maar van Valeria denk ik al 15 jaar dat ze venezolaans is. Dat heb ik 15 jaar geleden van haar gehoord.
@Rony80
Heb jij enig of dat zo is?
Van beiden heb ik persoonlijk niet het idee dat het dominicanas zijn, qua spraak/karakter/uiterlijk
 
Wat maakt het uit waar ze vandaan komt. Mij helemaal niks.
Mij ook niet, ik heb seks met ze en als ik er meer mee zou willen vallen ze snel genoeg door de mand.
Ooit een ervaring gehad en die bleek niets gelogen te hebben.
Wel wat achtergehouden, maar dat kon ik haar niet kwalijk nemen.
Ze zouden gek zijn als ze alles vertellen……het is en blijft een werkrelatie
 
Ik heb geen idee of Crystal colombiaans is, maar van Valeria denk ik al 15 jaar dat ze venezolaans is. Dat heb ik 15 jaar geleden van haar gehoord.
@Rony80
Heb jij enig of dat zo is?
Van beiden heb ik persoonlijk niet het idee dat het dominicanas zijn, qua spraak/karakter/uiterlijk
Ik bezoek valeria al jaren, vriendin van Cristal. Ze vertelde paar jaar terug dat ze Dominicans was. Cristal heb ook jaren bezocht, maar nooit gevraagd waar ze vandaan kwam. Aangezien valeria al jaren vriendin is van Cristal en samen op en neer reizen ga ik ook maar vanuit dat Cristal Dominicans is.
 
Ik Ben niet onder de indruk van je uitleg....simpel..... niets aan te snappen
`dan zal ik het toch eens wat beter lezen. maar voor iemand die claimt dat die de latinas goed kent valt mij dat toch wel een beetje van jetegen.
Aan de hand van het spaanse accent kan je goed bepalen waar iemand vandaan komt, Dominicaans spaans klinkt echt totaal ander dan Colombiaans spaans,
Wat valt daar nou niet aan te snappen. of ben je niet zo thuis in de latijnse cultuur zoals je doet voorkomen?
Maar dat Cristal en ook andere vrouwen nu weggezet worden als Domincaantje is voor die meiden een grove belediging.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan