Recensie Cristina (Bul), Brussel, Aarschotstraat 82, Le Tunnel 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fanboydude

Stamgast
Forumpionier
442
06/07/21
441
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een vaste waarde voor mij dat mij naar het idd aftakelende Brussel zal blijven doen komen zolang ze er te vinden is, Cristina.
Een genuine PAWG op nr. 118, Le Mirage 2000

Was vroeger ros, nu meer meer blond, nog stijl haar
Was ook bruiner, nu beetje meer afgebleekt en ietsje strakker

Maar ze straalt nog steeds FUCK ME uit zoals zij uitdagend en omgekeerd op haar stoel zit met dit PAWG-wiebelende kont van haar.

Ik moet dringend werk maken haar nr te vragen, want ze staat open voor prive ontvangst.

Ze blijft correct en is hygiënisch met een wasje voor en na.
Ze is zelfs goedlachser dan voorheen, daar zal de lange droogte periode veel me te maken hebben....
Voorheen durfde ze nogal aan het arrogante af mensen bekijken vanachter haar raam, maar dit is nu dus niet meer zo fel.

Die strakke billen zijn zoals gezegd mss iets minder strak, maar het blijft haar verkooppunt, waar ze mensen vanuit de straat zot kan mee maken!

Blijft een naturelle schoonheid voor de rest met een héél schattig gezichtje, incl. touche de beauté.

En vooral dé publiekstrekker: een enorm geil grote kont en ditto billen, niet vet of dik, maar we hebben hier dus te maken met een echte PAWG!

Maar eens de de met seks begint, is ze wel chill
Ze pijpt deftig en met mijn pik in haar beweegt ze heel goed mee on top.
Het duurde niet lang of ik wou ze doggy pakken! Met zo'n indrukwekkende billen en een giga spiegel, duurde het niet lang eer ik klaarkwam!

Leuk extra, haar borsten zijn ook heel mooi, een aangename verrassing.
 
Intiem: 5,00 ster(ren)
Pijpen: 4,00 ster(ren)
Gesproken taal: Frans
Roker: Ja
Algehele Hygiëne: Voldoende
Origine: Oost-Europees
Leeftijd: 25-30
Duur van bezoek: 20 minuten
Shift: Ochtend
Totale kosten (in euro): 50
Algemene beoordeling: 5,00 ster(ren)

Een vaste waarde voor mij dat mij naar het idd aftakelende Brussel zal blijven doen komen zolang ze er te vinden is, Cristina.
Een genuine PAWG op nr. 118, Le Mirage 2000

Was vroeger ros, nu meer meer blond, nog stijl haar
Was ook bruiner, nu beetje meer afgebleekt en ietsje strakker

Maar ze straalt nog steeds FUCK ME uit zoals zij uitdagend en omgekeerd op haar stoel zit met dit PAWG-wiebelende kont van haar.

Ik moet dringend werk maken haar nr te vragen, want ze staat open voor prive ontvangst.

Ze blijft correct en is hygiënisch met een wasje voor en na.
Ze is zelfs goedlachser dan voorheen, daar zal de lange droogte periode veel me te maken hebben....
Voorheen durfde ze nogal aan het arrogante af mensen bekijken vanachter haar raam, maar dit is nu dus niet meer zo fel.

Die strakke billen zijn zoals gezegd mss iets minder strak, maar het blijft haar verkooppunt, waar ze mensen vanuit de straat zot kan mee maken!

Blijft een naturelle schoonheid voor de rest met een héél schattig gezichtje, incl. touche de beauté.

En vooral dé publiekstrekker: een enorm geil grote kont en ditto billen, niet vet of dik, maar we hebben hier dus te maken met een echte PAWG!

Maar eens de de met seks begint, is ze wel chill
Ze pijpt deftig en met mijn pik in haar beweegt ze heel goed mee on top.
Het duurde niet lang of ik wou ze doggy pakken! Met zo'n indrukwekkende billen en een giga spiegel, duurde het niet lang eer ik klaarkwam!

Leuk extra, haar borsten zijn ook heel mooi, een aangename verrassing.
Is er een link?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vriendelijk en heerlijke kont aanrader
staat op Le Mirage 2000 en werkt tot max 15u
 
Laatst bewerkt:
Lol, definieer 'een raamdame in NL'?
Alsof alle raamdames in heel NL over hetzelfde achterwerk beschikken ??

Ik ben een billenliefhebber, maar met mooie billen alleen krijg je me niet binnen.
Zij heeft de billen, het achterwerk, de looks en een service om u tegen te zeggen.

Dus ja, zij is de moeite om de verplaatsing te maken.
Maar uiteindelijk is jouw mening jouw mening en dus persoonlijk en moet jij daar zelf over oordelen.
 
Lol, definieer 'een raamdame in NL'?
Alsof alle raamdames in heel NL over hetzelfde achterwerk beschikken ??

Ik ben een billenliefhebber, maar met mooie billen alleen krijg je me niet binnen.
Zij heeft de billen, het achterwerk, de looks en een service om u tegen te zeggen.

Dus ja, zij is de moeite om de verplaatsing te maken.
Maar uiteindelijk is jouw mening jouw mening en dus persoonlijk en moet jij daar zelf over oordelen.
Ik bedoel meer de vergelijking met een raamdame inNL die ook om haar achterwerk bekend staat. Dan is het wat makkelijker beoordelen.
 
Ik bedoel meer de vergelijking met een raamdame inNL die ook om haar achterwerk bekend staat. Dan is het wat makkelijker beoordelen.
Lol, dan nog, 'die om haar achterwerk bekend staat'

Blijft vaag.
Dan moet je afkomen met een concreet voorbeeld die mij bekend is om te te kunne vgl, anders blijft het toch gokken.

Zoals ik al zei, de moeite :)
 
Mooie opsomming, maar zolang je het vraagt aan iemand die ze niet kan vgl, mag je zoveel voorbeelden uit Den Haag opsommen als je wil, je zal toch geen antwoord op je vragen krijgen.

Nogmaals, ze is de moeite ?
 
ik ga bij haar als ik in brussel moet zijn niet zo vaak dus en omdat er nu eenmaal niet zoveel pawg dames in dit beroep (met goeie service) zijn . ik zelf zou er niet speciaal zover voor rijden,maar moest je het toch doen zal je er geen spijt van hebben nog maar 3 x bij geweest telkens top service.
 
ze heeft mij zonet gestuurd dat ze op post is, maar deze keer in Le Tunnel, nummer 82 dus.
9-17u

Er is precies toch iets aan de hand met dat pand...heb het gevoel dat die niet meer zal opengaan.

Mods mogen adres in titel aanpassen aub...
 
Laatst bewerkt:
@admin adres mag dus aangepast worden, zie post hierboven.

gisteren bezocht, en heel tevreden teruggekeerd.
Ze is 13kg afgevallen, is mooi gebruind en de service is zoals voorheen 👌

Ik laat ze mij graag afrijden, want dan ketst ze hard met die fameuze billen van haar op mijn lijf :ROFLMAO:
Was zelfs de enige stand die ik heb gedaan met haar, 'cowgirl Cristina'
 
Een vaste waarde voor mij dat mij naar het idd aftakelende Brussel zal blijven doen komen zolang ze er te vinden is, Cristina.
Een genuine PAWG op nr. 118, Le Mirage 2000

Was vroeger ros, nu meer meer blond, nog stijl haar
Was ook bruiner, nu beetje meer afgebleekt en ietsje strakker

Maar ze straalt nog steeds FUCK ME uit zoals zij uitdagend en omgekeerd op haar stoel zit met dit PAWG-wiebelende kont van haar.

Ik moet dringend werk maken haar nr te vragen, want ze staat open voor prive ontvangst.

Ze blijft correct en is hygiënisch met een wasje voor en na.
Ze is zelfs goedlachser dan voorheen, daar zal de lange droogte periode veel me te maken hebben....
Voorheen durfde ze nogal aan het arrogante af mensen bekijken vanachter haar raam, maar dit is nu dus niet meer zo fel.

Die strakke billen zijn zoals gezegd mss iets minder strak, maar het blijft haar verkooppunt, waar ze mensen vanuit de straat zot kan mee maken!

Blijft een naturelle schoonheid voor de rest met een héél schattig gezichtje, incl. touche de beauté.

En vooral dé publiekstrekker: een enorm geil grote kont en ditto billen, niet vet of dik, maar we hebben hier dus te maken met een echte PAWG!

Maar eens de de met seks begint, is ze wel chill
Ze pijpt deftig en met mijn pik in haar beweegt ze heel goed mee on top.
Het duurde niet lang of ik wou ze doggy pakken! Met zo'n indrukwekkende billen en een giga spiegel, duurde het niet lang eer ik klaarkwam!

Leuk extra, haar borsten zijn ook heel mooi, een aangename verrassing.
Merci voor de tip nog. Ik heb ze ondertussen al bezocht. Ze stelt idd niet teleur😉
 
Terug van haar verlof!

Same Place, same time.

1 van de mooiere konten/lijven, en ditto service.

Gevraagd via whastapp, dus nog niet kunnen zien, spijtig genoeg.
Laatste keer dat ze uit verlof kwam, ging ze van quasi BBW naar slank.

Dus ergens wel benieuwd of ze nu ook een transformatie heeft ondergaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan