Recensie Cristina (Col), Den Haag, Doubletstraat 31 k9 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Forumfiel
Forumpionier
10.151
05/07/21
10.386
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week woensdag heb ik een herhaalbezoekje gebracht bij Cristina, twee jaar geleden heb ik haar ook bezocht na de coronasluiting.
Ik had eigenlijk een andere dame in mijn hoofd om te bezoeken, maar kon deze Colombiaanse sexgodin niet weetstaan, ze is vrij lang voor een latina en heeft een lekkere kont, en is bovendien ook herkenbaar aan een beugel, maar daar merk je niks van.

Op de vraag hoeveel ze wilde hebben zei ze € 35,00 binnen gekomen heb ik haar € 40,00 gegeven, Snel even een wasje gedaan, en ook even mij zelf een beetje opgefrist. Het viel mij op toen ze haar kleren uit deed, dat ze voor haar postuur best wel kleine borstjes had en ook een " zwembandje" rond haar buik, dat kon de pret drukken.

De daad zelf was niet slecht, ze pijpte best lang en lekker, en het neuken was ook prima, eerst zij on top, en vervolgens heb ik missionaris afgemaakt, Al met al een matig bezoek hoewel dat ook aan mij kan leggen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zag deze dame vandaag achter het raam.
Ik had wel zin om een latina te pompen.
Ze keek alsof ze helemaal geen zin had.
Kan mij niet schelen, angry sex is ook leuk.
Binnen niet veel soeps.
Zoals meestal in de 31p.
Pijpen was met slurpen en heel kort.
Daarna ging ze reverse cowgirl op mijn pik zitten en meteen vol gas om me klaar te rijden.
Snel naar doggy, ze heeft een dikke volle latina kont. Weer ging ze meteen vol gas.
Even snel prone bone gedaan maar ze wilde haar benen niet bij elkaar doen dus dat was een beetje klooien voor opa.
Veel kreunen, venga papi, finito bandido, opschieten dus, je weet het wel.
Effe snel mezelf klaargerukt tegen die dikke billen.
Mijn zak is leeg, snel weer wegwezen hier en niet terugkomen.
 
Zag deze dame vandaag achter het raam.
Ik had wel zin om een latina te pompen.
Ze keek alsof ze helemaal geen zin had.
Kan mij niet schelen, angry sex is ook leuk.
Binnen niet veel soeps.
Zoals meestal in de 31p.
Pijpen was met slurpen en heel kort.
Daarna ging ze reverse cowgirl op mijn pik zitten en meteen vol gas om me klaar te rijden.
Snel naar doggy, ze heeft een dikke volle latina kont. Weer ging ze meteen vol gas.
Even snel prone bone gedaan maar ze wilde haar benen niet bij elkaar doen dus dat was een beetje klooien voor opa.
Veel kreunen, venga papi, finito bandido, opschieten dus, je weet het wel.
Effe snel mezelf klaargerukt tegen die dikke billen.
Mijn zak is leeg, snel weer wegwezen hier en niet terugkomen.
Dit komt mij wel bekend voor, ze ziet er lekker uit, met een mooi geil koppie, hoewel dat als ze haar kleren uit hebt best tegenvalt, ze heeft wat slappe borstjes en een klein buikje. Ik ben twee keer bij haar geweest, op zich was het niet echt slecht en deed ze best wel haar best, maar op de een of andere manier kwam het er niet helemaal uit.
 
Vergelijkbare ervaring gehad.
In mijn doublet carriere twee keer een trio gedaan.....en een was met deze dame en haar buurvrouw die zogenaamd uit Puerto Rico komt.
Ja, mooie dames .....en op zich ook vriendelijk.. . Maar ik Ben niet teruggegaan.
Jammer want het uiterlijk trekt me wel.
Beide dames zitten zich meestal te vervelen. .....mooie dames met weinig klanten zijn een slecht teken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan