Recensie Cristina, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
152
08/07/21
166
30
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9486713-cristina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst voor de tweede keer bij Cristina geweest, mooie dame van de foto's met kleine borstjes waar ik van houd. De eerste keer voor een vluggertje gegaan, toen ik tweede keer binnen kwam dacht ik, laat ik een half uur doen. Had beter bij vluggertje kunnen houden want de volgende klant was al aan het bellen en ik werd afgeraffeld. Hij stond ook al voor de deur toen ik weg liep, dus ook nog eens elkaar gezien wat niet zo chill is.

Verder wel een fijne dame met lekker slank lichaampje die haar best doet om een beetje geinteresseerd over te komen, ook al is mamasan haar goed bezig aan het houden.
 
Laatst voor de tweede keer bij Cristina geweest, mooie dame van de foto's met kleine borstjes waar ik van houd. De eerste keer voor een vluggertje gegaan, toen ik tweede keer binnen kwam dacht ik, laat ik een half uur doen. Had beter bij vluggertje kunnen houden want de volgende klant was al aan het bellen en ik werd afgeraffeld. Hij stond ook al voor de deur toen ik weg liep, dus ook nog eens elkaar gezien wat niet zo chill is.

Verder wel een fijne dame met lekker slank lichaampje die haar best doet om een beetje geinteresseerd over te komen, ook al is mamasan haar goed bezig aan het houden.
Niet aan te raden voor een GFE dus?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan