- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cristina-colombiaanse-erg-heet.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
Nog eens mijn verkennersschoenen aangetrokken op zoek naar Dé geile passionele Latina in afwezigheid van verschillende latinas van mijn favorieten lijstje.
Vlotte afspraak gemaakt via SMS als was het wel koeltjes (eerste alarmbel). Bij aankomst uitzonderlijk grote vrouw, wel minder slank als op de foto's maar wel mooie natuurlijke borsten. Koele ontvangst met timide wegkijkende kus op de wang (tweede alarmbel). Beslis toch te blijven. Na afrekening begint ze mij direct te pijpen op haar knietjes wat ze wel heerlijk lang en diep doet.
Maar dan drijft ze tempo op door me af snel te willen aftrekken, ik hou halt en zeg dat ik over wil gaan tot wat standjes. Ze doet gewillig mee en dan (veinst) ze na 2 minuten een orgasme en wilt ze even rusten
Door de combinatie van gebrek aan killer body, haar wil om snel af te werken doet me beslissen om te stoppen na 20min
Ik zie dat ze teleurgesteld is (was het niet de eerste keer dat dit gebeurde?)
Geen match , dus herhalingsgevaar 0%
Vlotte afspraak gemaakt via SMS als was het wel koeltjes (eerste alarmbel). Bij aankomst uitzonderlijk grote vrouw, wel minder slank als op de foto's maar wel mooie natuurlijke borsten. Koele ontvangst met timide wegkijkende kus op de wang (tweede alarmbel). Beslis toch te blijven. Na afrekening begint ze mij direct te pijpen op haar knietjes wat ze wel heerlijk lang en diep doet.
Maar dan drijft ze tempo op door me af snel te willen aftrekken, ik hou halt en zeg dat ik over wil gaan tot wat standjes. Ze doet gewillig mee en dan (veinst) ze na 2 minuten een orgasme en wilt ze even rusten

Door de combinatie van gebrek aan killer body, haar wil om snel af te werken doet me beslissen om te stoppen na 20min
Ik zie dat ze teleurgesteld is (was het niet de eerste keer dat dit gebeurde?)
Geen match , dus herhalingsgevaar 0%