Recensie Cristina (Roe), Aken, Antoniusstraße 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jossie_Badpak

Wandelaar
Forumpionier
71
30/06/21
62
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Over Cristina was ooit een lange topic aanwezig op Hookers. Een lieve dame met een zeer strak petit figuur en stond altijd langs of t.o. de table dance.
Jaren een vaste dame voor mij in de strasse. Momenteel zit ze nog in Roemenië en ze weet nog niet of ze terug komt naar Aken of uberhaupt nog verder wil in dit vak. Gisteren heb ik nog contact gehad via Whatsapp waarin ze dit zei. ik hoop haar toch snel weer te zien in de straat. mocht iemand haar spotten dan hoor ik het graag. als ik meer nieuws heb zal ik dat hier vermelden.
 
Vandaag nog ff contact gehad met Cristina. denk niet dat ze ooit of in ieder geval voorlopig nog terugkomt helaas. ze begint in September aan een opleiding en ze heeft nog contact met dames uit de straat. vlgs haar is het een katastrofe om er nu te werken. Ik lees over het algemeen best goede reacties hoe het er nu is toch? Of zijn er weinig wandelaars zodat het voor de dames zelf slecht verdienen is nog?
 
Zonde!

De straat zit in een vicieuze circkel vrees ik, er zijn maar weinig spectaculaire girls, door de corona lockdown hebben veel vaste wandelaars wellicht gebruik gemaakt van (op dat moment illegale) priveontvangst en gemerkt dat je daar veelal betere kwaliteit dates hebt een ander deel heeft zich in die 7 maanden gerealiseerd dat ze de straat eigenlijk toch niet zo missen als dat ze gedacht hadden en komen dus gewoon niet meer. De prijs voor een beurt in de straat is goedkoop, als je genoegen neemt met een quick fuck and suck, wil je meer of langer dan 20 minuten dan is de prijs eigenlijk helemaal niet zo interessant, een uur is vaak zelfs duurder dan 3x 20 min, en voor precies dat zelfde geld, kun je prive of in een club meestal ook een uurtje genieten, met minder risico op opgelicht te worden en meer gfe ervaring.

Het aantal wandelaars valt dus zwaar tegen, waardoor er niet veel te verdienen valt. Daarnaast was er het EK, zolang nl/de/be meedeed heeft dat invloed op het aantal wandelaars, het is tot nu toe ook best vaak kutweer en ook dat heeft z'n invloed.
 
Deze week nog ff met Cristina geappt. Als er weer wat te verdienen valt in Aachen wil ze weer terugkomen zegt ze. Zou erg goed nieuws zijn!
Vlgs mij heeft ze nog regelmatig contact met Laura. Ik hoop dat ze er snel weer is in ieder geval.
 
Nog een paar keer met haar geappt afgelopen 12 maanden maar het ziet er niet echt naar uit dat we d'r nog gaan zien. Op deze directe vraag van mij reageert ze wel altijd behoorlijk vaag. Ze twijfelt blijkbaar wel en heeft soms nog contact met collega dames van vroeger maar verder komt er niet veel zinnigs uit. Haar Nederlandse 06 is nog actief die ze ongeveer eens per week eens aanzet om te checken of er nog wat is binnengekomen. Ze zegt nog in Roemenië te zitten en met een opleiding bezig te zijn, of geweest maar verder geeft ze geen informatie terug over hoe en wat.
Jammer want het was qua service, hygiëne en super lekker strakke lichaam toch een toppertje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan