WHEM Cristina, Sexjobs, Lekkerkerk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is ook 1 van mijn twijfels. Los van het feit dat de foto's die op haar advertentie staan, niet helemaal overeen komen met hetgeen er op haar WA staat.
 
Laatst bewerkt:
Dank, reistijd is voor mij niet zo spannend (1 dorp verder), maar helaas dus weer een gevalletje false advertising. Was het wel in die vage straat met dat nog veel vagere vagere café aan het begin?
 
Laatst bewerkt:
Ben er geweest, was niet de vrouw van de foto's. Is het geld en reistijd niet waard geweest. Van pzc en anaal geen sprake, maar ook niet om gevraagd.
Hey John, kun je war uitgebreider aangeven waarom zij het geld niet waard is? Is ze passief of hadden jullie gewoon geen klik? Ik twijfel of ik wel of niet ga dus ben benieuwd
 
Hey John, kun je war uitgebreider aangeven waarom zij het geld niet waard is? Is ze passief of hadden jullie gewoon geen klik? Ik twijfel of ik wel of niet ga dus ben benieuwd
Het was totaal niet de persoon van de foto's, maar wat ouder en voller. Ze sprak spaans, dus heb niet echt met r kunnen praten. Denk dat ze wel gezellig zou zijn als taal geen probleem zou zijn. Ik vind t een misleidende advertentie, vandaar dat ik niet aanraad om te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan