Recensie Cristina, Utrecht Privé, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
50
03/01/22
61
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/522689-cristina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cristina na de lockdown bezocht in Utrecht. Ik was zonder afspraak gegaan en Christina stelde zich voor. Met haar naar de kamer, even opfrissen en het bed op. De sex was prima. Ik vroeg of ze nog extra's deed zoals tongzoen of pijpen zonder condoom, maar dat deed ze niet. Pijpen, neuken, standjes, aan elkaar zitten kwam allemaal langs. Het voelde wel een beetje afstandelijk. Na klaargekomen te zijn even uitrusten. Ze vroeg of ik nog een 2e keer wilde, maar ik had er geen zin meer in. Even opfrissen en toen gegaan. De sex was prima, al vond ik het allemaal wat afstandelijk. Zeker geen GFE. Praatje met haar was ok. Zeker een mooie vrouw. Geen herhaling denk ik.
 
Ik heb Cristina vaker bezocht in afgelopen jaren. Aardige en mooie vrouw met prachtig lichaam. Echter net iets te professioneel. Zelfs als je vaker komt blijft het op hetzelfde niveau steken.
In Corona de privebezoeken ontdekt. Dat is in meeste gevallen toch aanzienlijk beter. Soms zijn er wel uitzonderingen in een privéhuis overigens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan