WHEM Crystall, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dat is haar. Maar je krijgt er moeilijk contact mee. En is alleen maar via de mail. Reageert niet altijd of laat. En weet ook niet hoe het met haar gaat. 2 jaar geleden glee ze behoorlijk af. Toen maakte ik echt zorgen om haar. Maar mocht het jou lukken laat je het ons dan weten?
 
Ze heeft altijd al ups en downs gehad. En voor mij is het een stuk langer dan 2 jaar geleden, dat ik haar voor het laatst heb gezien. Ik heb haar een mail gestuurd. Als ik contact krijg, laat ik het weten
 
Ze heeft mij net via Sexjobs binnen een paar minuten geantwoordt, maar waar kan ik haar reactie bij Sexjobs zien ? Ik vind daar namelijk helemaal niks, krijg alleen een email van sexjobs dat ze heeft gereageert, maar die vind ik niet in mijn eigen profiel. Wie kan mij helpen ?
 
Ze heeft mij net via Sexjobs binnen een paar minuten geantwoordt, maar waar kan ik haar reactie bij Sexjobs zien ? Ik vind daar namelijk helemaal niks, krijg alleen een email van sexjobs dat ze heeft gereageert, maar die vind ik niet in mijn eigen profiel. Wie kan mij helpen ?
Dat vindt je ook niet in je sexjobs. Als je bij sexjobs een eigen account heb dan gaat dat via de mail van je eigen mail waarop ji bij sexjobs heb aangemeld
 
Ze heeft mij net via Sexjobs binnen een paar minuten geantwoordt, maar waar kan ik haar reactie bij Sexjobs zien ? Ik vind daar namelijk helemaal niks, krijg alleen een email van sexjobs dat ze heeft gereageert, maar die vind ik niet in mijn eigen profiel. Wie kan mij helpen ?
Ik denk dat ze een plaatje heeft gemaild met mogelijkheden en tarieven die je wellicht in het mailtje niet hebt gezien.
 
Had ook afspraak, ze had alvast straat geappt. Huisnummer zou volgen, zoals vaker gebeurd, maar vervolgens helemaal geen reactie meer. Voor niets heen gereden. Jammer, had het wel willen meemaken.
 
Schrijf haar toch via sexjobs, zie link hierboven. Ze reageert zeer snel en dan kun je ook haar 06-nummer krijgen. Ze schreef mij haar 06-nummer al in haar 1e email. Vind het echter niet netjes om die hier te schrijven. Veel succes !
 
Alles kan en mag met deze meid. En wat zuigt ze heerlijk. Eerder aan Bornholm en later ontvangst vaak met haar geweest. Soms was ze niet heel erg bij en ging alles raar. Nu laatst weer eens gedate, maar wat doet de drugs zijn werk. Het mooie is er wel heel erg vanaf. Ik ga niet weer helaas.
 
Ik ben aan het twijfelen.
Heb haar 2 weken geleden voor het eerst ontmoet.
Ongelooflijk uurtje gehad met haar pijpkunsten. Ik heb dat nog nooit meegemaakt!!
Zoveel variatie en ze bleef maar gaan...
Maar die drugs idd.....
 
In het verleden vaak bij haar geweest en recentelijk (weekje terug) ook. Zie hieronder waarom dat voor mij eerst ook de laatste keer was.

Ze kan pijpen als een stofzuiger en slikt alles gewoon weg - meerdere keren klaar komen is ook geen probleem. Het drugsverhaal kan ik mij goed in herkennen, ze ziet er niet fit/gezond uit om het zachtjes te zeggen. Heb daarom ook geen seks/zoenen gedaan. Verwacht ook geen gesprekken.

Haar ademhaling is ook enorm zwaar. Alsof ze asthma heeft en geen medicijnen gebruikt.

Deze meid heeft in mijn optiek hulp nodig.
 
Ik had met haar in laatste 2 maanden vaker een ,, super geil uurtje''(all-in). iedere keer op een andere airbnb woning of hotel kamers in groningen of hoogkerk. en kan ik eerlijk zeggen dat hoe haar uiterlijk zo ook haar gezelschap waren zoals ik bij haar ben gewent van vroeger ken haar persoonlijk al vanuit Kimberley Club in Leeuwarden waar had ze vroeger gewerkt. toen was ze maar net met die rotzooi begonnen
 
Ik maak op uit je bericht dat ze nog leeft, maar waar en hoe haar huidige toestand is daar weten wij nog weinig van.Het is zonde dat zo'n meid ten onder gaat aan het bekende rotzooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan