Recensie Cubaanse in de Beverley 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stalloni

Vaste klant
153
20/02/22
83
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent nog in Sint truien geweest maar wat er zat kon me niet echt bekoren. Dan maar heel de baan afgereden tot in awans waar in de Beverley een Cubaanse zat die me wel aansprak. De naam weet ik niet meer maar ze had donker haar, grote toeters en best veel tattoos. Pijpen was top, heel diep, nat en ze spuugde erop tussen het deepthroaten door( zc)
Neuken was ook goed, veel inzet en in doggy speelt ze zelf met haar poesje, wil ook klaarkomen. Tieten onder gespoten, leuke babbel en vertrokken. Top voor 100 ballen.
 
Recent nog in Sint truien geweest maar wat er zat kon me niet echt bekoren. Dan maar heel de baan afgereden tot in awans waar in de Beverley een Cubaanse zat die me wel aansprak. De naam weet ik niet meer maar ze had donker haar, grote toeters en best veel tattoos. Pijpen was top, heel diep, nat en ze spuugde erop tussen het deepthroaten door( zc)
Neuken was ook goed, veel inzet en in doggy speelt ze zelf met haar poesje, wil ook klaarkomen. Tieten onder gespoten, leuke babbel en vertrokken. Top voor 100 ballen.
Naam is Allessandra btw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan