Recensie Cynthia, Belle Unique, Meise

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bart

Newbie
6
13/09/21
2
Dag,

Heeft iemand van jullie reeds afgesproken met deze dame?
Komt ze overeen met de foto's?


Dank je wel
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/belle-unique-cynthia
Totale kosten (in euro)
80
Cynthia een keertje bezocht. Of het echt het meisje van de foto's is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, ze lijkt er wel op denk ik.

Het is een leuke jongedame, er valt prima mee te converseren, ze spreekt 4 à 5 talen waaronder zelfs een beetje nederlands. En als je zoals ik het spaans wat machtig bent, komt ze zeker goed los.
Ze begon met haar lingerie uit te trekken tijdens een dansje op muziek van haar telefoon, en kroop daarna kroelend over me heen. Kleine kusjes, met het tipje van de tong. Eventjes pzc, al ging het cd er al snel over. Beetje glijmiddel en wippen maar, eventjes positie gewisseld en rubbertje volgeschoten met zicht op haar lekkere latina kont.
Is naar eigen zeggen zeer bedreven in erotische massages, de meeste klanten komen daarvoor bij haar, ik denk dat ik nog wel eens terug ga en daar dan voor kies. Laat haar maar met haar handjes en mondje het werk doen.
 
Merci voor de review
Precies wel sindsdien de advertentie online veranderd want foto's zijn niet meer hetzelfde doen ik eerst had gepost.
Weet je toevallig of deze dame daar nog werkt of wie dat is?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220222-233503_Gallery.jpg
    Screenshot_20220222-233503_Gallery.jpg
    61,4 KB · Weergaven: 19
  • Screenshot_20220222-233502_Gallery.jpg
    Screenshot_20220222-233502_Gallery.jpg
    46,3 KB · Weergaven: 19
geen idee wie die dame op de foto's is (of zelfs of die wel daar gemaakt zijn).
ik heb wel de indruk dat Cynthia daar vertrokken is want haar advertentie is offline en haar foto's op de belle unique pagina zijn ook weg. Ze had me bij mijn laatste bezoek ook aangegeven dat ze daar niet lang meer ging blijven omdat ze niet akkoord ging met de aanpak van de bazin. Ze zal binnenkort wel op een ander adres in het brusselse opduiken vermoed ik :unsure:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan