WHEM Cynthia, Cuijk/Uden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet 90% zeker dat dit dezelfde Cynthia/Cinthia is die ook op Hookers/Venery stond beschreven.

Die heb ik jaaaaren geleden eens bezocht (8 jaar of zo denk ik), was geloof ik erg initiatiefrijk en groot fan van doorslikken. Haar leeftijd zal wel wat hoger zijn dan wat je daar leest.
 
Dan haak ik af. Ik las ergens dat iemand niet eens wist of zij de persoon was van de foto's. Ik bezoek liever geen dames boven de 30.

De foto's zullen wel oud zij net als die van Kimmetje uit Rosmalen die beweert dat haar foto's ook paar maanden oud zijn.
 
Ik probeer al lang een afspraak te maken te maken met deze dame. Helaas neemt ze nooit op en reageert niet op berichten via app. Krijgen andere wel contact met haar?
 
Ik ben heel lang geleden een paar keer bij haar geweest. Ik denk dat deze dame al zo'n beetje 10 jaar lang 31 is; in werkelijkheid schatte ik haar toen al halverwege de 30. Ze is heel klein, molliger dan op de foto's, en haar grootste selling point is dat ze je letterlijk leegzuigt en slikt. Ze heeft ook al heel vaak aangekondigd dat ze stopt.
 
Medewandelaars

Wie heeft er ervaring met

Cynthia, Cuijk/Uden

Ik zou haar graag willen bezoeken maar ivm de kosten ook graag weten
Hoe ze is en of ze er nog steeds zo uitziet als op de foto's
 

nog recente bezoeken geweest? staan wel een paar recensies op Venery van een cinthia. geen idee of het dezelfde persoon is.
Oké
Fijn bedankt
En hoe was ze toen?
En foto's nog steedse zij zoals ze er op staat
 
Cynthia was een van de eerste dames die ik bezocht in mijn wandelcarriere, denk zo'n 12 tot 15 jaar geleden. Toen adverteerde ze met een leeftijd van 27 jaar en daar had ik al mijn twijfels over. Die eerste 3 foto's gebruikte ze toen ook al. Foto's kwamen toen goed overeen, en ze had wel een vrolijk koppie.

Was verder wel een goede date met veel inzet van haar kant maar heb haar daarna niet meer bezocht omdat ze voor mij aan de kleine kant is met haar 155.
 
Ik ben tijden geleden een paar keer bij deze dame geweest en ben verbaasd dat ze nog steeds adverteert. Haar specialiteit was destijds dat ze je letterlijk leeg zoog tot je sterretjes zag. Het is een heel klein, wat mollig blond vrouwtje en ik herinner me dat ik haar destijds wel aardig vond. Destijds was ze volgens mij al een eind in de dertig dus ik ben er vrij zeker van dat ze stevig liegt over haar leeftijd.

Rare eigenaardigheid: deze vrouw heeft al talloze malen haar vertrek aangekondigd en blijft maar adverteren met het verhaal dat ze nog tot datum "X" beschikbaar is en dan gaat stoppen. Uiteindelijk gaat ze een keer gelijk krijgen natuurlijk, maar of dat nu gaat zijn moet ik nog zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan