- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9278750-d%C3%A9bora#overview
- Totale kosten (in euro)
- 350
Haar foto's spraken me aan, een lekker slank "flat chested" brasil meisje met een heerlijk bol kontje.
Haar foto's zijn unfiltered dus what you see is what you get.
Uur geboekt incl anaal, alleen als je een kleintje hebt zei ze vooraf …. Ik voelde de bui al hangen…. Krijg altijd te horen "it's biiiig"
Werd met een knuffel en kus ontvangen, dat begon goed. Rappe douche en jawel … it's big bby"
Gevraagd of ze toch wilde proberen, dat was goed
pay extra afterwards ….
Ze geeft goede BJ, Nat en diep en tijdens neuken doet ze lekker en zacht kreunend mee. Door naar haar kontje, tot mijn verrassing kon ze dat goed hebben. En man wat een uitzicht op haar billen, super slanke taille en mooi getatoeëerde lijfje met je harde paal in haar strakke
Na de douche een heerlijke massage gekregen, ze vroeg of ik tweede ronde wilde maar daar was met 5 minuten te gaan geen tijd meer voor.
Hasta la proxima amor …
Haar foto's zijn unfiltered dus what you see is what you get.
Uur geboekt incl anaal, alleen als je een kleintje hebt zei ze vooraf …. Ik voelde de bui al hangen…. Krijg altijd te horen "it's biiiig"
Werd met een knuffel en kus ontvangen, dat begon goed. Rappe douche en jawel … it's big bby"
Gevraagd of ze toch wilde proberen, dat was goed
Ze geeft goede BJ, Nat en diep en tijdens neuken doet ze lekker en zacht kreunend mee. Door naar haar kontje, tot mijn verrassing kon ze dat goed hebben. En man wat een uitzicht op haar billen, super slanke taille en mooi getatoeëerde lijfje met je harde paal in haar strakke
Na de douche een heerlijke massage gekregen, ze vroeg of ik tweede ronde wilde maar daar was met 5 minuten te gaan geen tijd meer voor.
Hasta la proxima amor …
Laatst bewerkt: