• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Daantje, Eros Zundert

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bugz
  • Startdatum Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo te zien heeft Richard zich niet aan het origineel verkenningsplan gehouden
en had hij een andere staffkaart gevonden
en op oefening gegaan in Breda.
Hij heeft dus zijn broeders nog iets uit te leggen, 🤔
ik had geen tijdsbestek medegedeeld collega..
ik ben nog steeds voornemens Eros binnen te springen..
het liep even iets anders deze week..ik ben ook eigenlijk net iets te druk met werk..
er word wel degelijk nog een keer met scherp geschoten in Zundert..heeft even tijd nodig..
het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt helaas

Ben vanavond nog ff langs Eros geweest. Waren 2 dames vrij, Simone (ook weer een nieuw gezicht,. Maakte op mij niet echt indruk, al zagen de foto's er best prima uit) en Daantje. Gekozen voor Daantje in het kader van "take one for the team...". Ik ben zelf 1,80m, ze was een kop kleiner dan ik. Haar leeftijd was aan haar gezicht en eerlijk gezegd ook aan de rest van haar lichaam wel te zien. Cup DD volgens de website vond ik meer 2 wat grotere theezakken, hebben hun beste tijd gehad hou ik het maar op om niet respectloos te klinken. Het hing nogal, maar iig zonder vulling. Ook had ze een buikje, maar niet echt mollig...moet net je ding zijn. Ze gaf een oke massage, ik heb beter gehad, wat overging in wat getease wat best prima aanvoelde. Na het omdraaien begon ze wat te friemelen aan mijn kleine vriend, edging noemen ze dat geloof ik, en dat ging weer over in pijpen, maar daar had ik weinig gevoel bij (leek alsof ze dat met wat verder open mond deed ofzo, maar misschien lag het wel aan mij). Gaf toen maar aan om standje 69 te doen, maar haar foef ruikte nog een beetje naar urine....ff door de zure appel heen gebeten en haar klaar gelikt. Ze deed wel aardig mee tijdens de sex in een paar standjes. In missionaris gaf ze zelfs aan om wat meer gas te geven en dieper te gaan en aangezien ik maar door kon blijven gaan, mocht ik stoppen om over haar buik te spuiten, mocht het karwei zelf klaren. Toen samen gedoucht en omdat er nog wat tijd was, masseerde ze me nog ff (had 1,5uur genomen zoals gewoonlijk). Voor mij was het een éénmalig iets, want ze leek meer onder de indruk van mij te zijn dan ik van haar. Ik zie het een beetje als vergane glorie, maar dat begint Eros ook wel te worden op enkele dames na dan. Was er al zeker een jaar niet meer geweest, omdat de privédames me intussen meer trokken. Het is dat het voor mij haast om de hoek zit, 10 minuten rijden, maar de nood zal weer heel hoog moeten zijn, voordat ik er weer eens langs ga, maar dat is mijn persoonlijke mening

Dankjewel likkielik
Voor de mooie recensie.
Ik vind het altijd jammer dat de foto's van de dames niet kloppen of geen foto's hebben.
Het zal misschien wel kloppen, maar ze worden zo genomen dat het één en ander verhuld blijft met o.a. kleding en natuurlijk het gezicht wat we zelden zien ivm privacy. Er zitten daar enkele dames die echt wel de moeite zijn, maar die komen amper met mijn planning uit, dus heeft dat weinig zin voor me

Zou zomaar deze dame kunnen zijn:
Klopt dat @Likkielikkie69 ?
Lijkt er wel wat op ja, maar ik vraag me af of alle foto's ook recent zijn. 40+ is eerder rond de 50 en de lengte is rond de 1,60m. De foto waarop haar borsten hangen die kloppen wel. Ze gaf ook aan dat ze van beroep masseuse is, maar ik heb toch echt betere massages gehad, voelde zelfs zo af en toe een nageltje op mijn rug. Tongzoenen was puntje tong en lippen stijf op elkaar (kleine aanvulling op mijn review hierboven). Maar goed, misschien dat iemand anders er anders over denkt, smaken verschillen nou eenmaal

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan