Recensie Dafne, Nostalgie, Wervik 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rodin_80

Wandelaar
Forumpionier
26
02/07/21
7
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-nostalgie.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
afspraak met Justine ging niet door, Saskia, Daphne, Gessy waren beschikbaar.
gekozen voor Daphne . fijne date , doet haar best met tz gf liefkozingen. pzc was goed.
nam initiatief enkele acrobatische standjes kk op lichaam.

rand opmerkingen:
De blonde lokken van de foto zijn weg en in real life magerder, skinny petite type.
tz beetje rokers smaak , zonder te storen.
Doet geen cim en geen anaal. rustig meegaand type .
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de 2de maal langs geweest bij Daphne na deze positieve reactie. Ik kan jammergenoeg niet veel vertellen over het intiem😅 ze heeft me 2 keer veel te vlug beet gehad door haar geweldige pijptechnieken. 2x lekker klaargekomen in haar mondje. Slikken doet ze evenwel niet maar ooh gaat ze lekker diep. En zoals beschreven een lekker petite vrouwtje. 155-160m en max 50kg die je zo rechtstaan zou nemen. Mede door mijn te grote fantasie heb ik dit jammergenoeg nog niet kunnen uitvoeren 😅.
Ze gaf echter aan ze waarschijnlijk niet heel lang meer in het vak zal zitten omdat ze nu een vriend heeft. Hopelijk kan ik haar nog eens bezoeken na mijn verlof. Lijkt me zo geil haar eens te laten glijden over me staartje en terwijl ik het commando heb. 😅 van mij krijgt ze een 5 sterren ook al is het tot nog toe een dure blowjob die ik kreeg
 
bij me weigert ze "klaarkomen in de mond" !
Ik heb het gewoon 2x niet gevraagd of het mag. Het was er telkens uit voor ik het wist 😅 Na mijn eerste bezoek en teleurgesteld in mezelf omdat ik veel te snel klaarkwam dacht ik van ooh zo'n lekker vrouwtje die ga ik toch gewoon eens hard gaan neuken. Maar met mijn beste intenties is het me ook niet gelukt😅
 
Nog eens langs geweest. Ze leek mij nog wat slanker dan de vorige keer.Fijne date zoals de eerste recensie hier boven.De ballen werden deze keer niet vergeten en ze stelde zelf een prostaatmassage voor. Elke keer gaat ze een stapje verder precies .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondertussen al reeds enkele keren langs geweest zonder review (goed tot heel goed in het verleden).

Maar vandaag! Is het omdat ik reeds enkele keren langs ging en ze me beter aanvoelt of omdat het geleden was van voor kerst ik langsging, is het einde van de maand en zag ze vandaag nog geen enkele klant (wat ik betwijfel omstreeks 17u30) of gefustreerd van haar dag, in ieder geval idk wat de reden was. Maar vandaag was ze in superform, jammer het maximum 5 sterren is, want ze verdiende ze allemaal.

Pzc, beffen en vingeren tot ze klaar kwam, nogmaals pzc , cowgirl op het perfecte ritme en het rubbertje uiteindelijk nog eens volspuiten, wat een 45 minuten waren me dit vandaag
😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan