Recensie Daianna, Rotterdam (voorheen Tilburg, Utrecht, Amersfoort, Groningen, Venlo) 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henrico

Newbie
1
04/08/21
0
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/8079473-daianna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dame ontvangt in woonwijk, kon parkeren voor de deur.

Leuk jong blond ding om te zien, maar ze kan beter wat anders gaan doen met haar leven. Het plichtmatige droop ervan af.

Date begon al niet lekker, ze ontkende aan pzc te doen, hoewel dit wel in haar ad staat en per WA was afgestemd (en ja, ik ben beslist schoon). Vervolgens wilde ik haar beffen, maar daar wilde ze € 50 extra voor hebben. Nou, dan niet!

De seks ging een beetje moeizaam doordat ze wat moeite had met mijn formaat (kan zij verder niet helpen natuurlijk).

Na drie kwartier ben ik weggegaan. Ik kon niet douchen.

Twee sterren voor de moeite. Er was natuurlijk geen klik, maar ik betwijfel of andere wandelaars een betere ervaring met haar gaan hebben.
 
Vorig jaar bij deze dame mogen komen. Makkelijk contact via WA, was redelijk schuw met ontvangst in hartje Tilburg ( toen heette ze nog gewoon Diana). Toen kon ik d'r zonder problemen beffen en pijpen deed ze heerlijk. alleen was ze er niet zelf bij voor mijn gevoel, was ook al helaas na een half uur weg. Dame werkt graag met doekjes en als telefoon gaat...naja dan weet je wel weer hoe het gaat
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/8079473-daianna
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze week bij Dianna langs geweest.

Mijn advies; niet heen gaan.

Over de app afspraak gemaakt en inderdaad videocall zoals ze aangeeft etc, dit ging allemaal zeer soepel.
Afgesproken voor uurtje 150 euro.

De deur wou beneden niet open tenzij je er een flinke karate trap tegen aan gaf, moest stil wezen van de dame dus dan ga ik niet tegen die deur lopen bonken.
De voordeur ging open en daar stond ze, een mooie kleine knappe blonde dame, beetje een praatje gemaakt en afgerekend.

Eenmaal in de kamer bracht ze het geld snel weg en mocht ik mijzelf alvast uitkleden, zo gezegd zo gedaan.
Even trekken en condoom erom, ging nogal makkelijk want ze is wel echt mooi.

Toen begon de pret, pijpen deed ze redelijk en ook wel lekker lang, daarna kwam ze bovenop zitten en ging ze aardig hard te keer, ook lekker. Ze werd goed nat etc, dus ik dacht prima dit word een topdate, ze deed lekker mee met kreunen en oogcontact totdat ze ineens zei dat ik moest komen terwijl ik net 5 minuten lag te pomppen?
Dus ik negeerde haar en na 1 minuut zei ze weer je moet komen of je moet stoppen en ik geef je geld terug. Dus ik stond daar met een bek vol tandden en gevraagd of ze serieus was waarop ze antwoorde; "yes only 5minute fuck, nobody fucks for 1 hour". dus ik heb verbaasd gezegd dat ze geld terug mocht geven natuurlijk, ze kwam met 80 euro terug en heb haar ge-eist om 110 terug te geven want ik was net 15 minuten binnen met alles bij mekaar en eerder vertrok ik niet.

110 euro terug gekregen en lachend van ongeloof het gebouw verlaten.


Ben wel zeer benieuwd of hier meer zijn heen geweest en of ze een soort gelijke ervaring hebben gekregen..
 
Vorig jaar met dit meisje geprobeerd een afspraak te maken. Ze had toen twee profielen, Diana (2378395) en Ana (8079473). Dat laatste profiel gebruikt ze nu blijkbaar onder de naam Daianna. Via whatsapp contact gehad en toen bleek ze bepaalde handelingen die genoemd werden in haar profiel helemaal niet te doen. Uiteindelijk heb ik er maar vanaf gezien en nu ik dit allemaal zo lees, is dat maar goed ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er ook geweest bijzondere dame, zeer onvriendelijk dit was vorig jaar ergens in de vishoek.. ontving ze in een studenten studio Ik had een raar gevoel bij haar en ben toen al voortijdig weg gegaan.. Wel leuke dame om te zien als je van heel slank houdt... Maar heel onprettig aura was mijn gevoel.
 
Had haar ook geprobeerd een poos terug, was opzich wel leuke dame om zo te zien had 30 min, die volgemaakt zijn naar verbazing genoeg als ik zo kijk.

Had dan opzich wel een goed gesprek met haar. Was ook me eerste keer uberhaupt dus denk dat ik het verschil ook niet zag.

Sinds dien ook nog niks weer gedaan met een dame wel opzoek maar weet niet echt vond het niet heel bijzonder dus ben denk ik gewoon opzoek naar iets om de ervaring wat meer naar verwachting te brengen als deze dame gedaan had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan