Recensie Daisy, Almelo, Red Light Heaven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hobbybob

Vaste klant
182
08/09/21
147
15
Vanmorgen In RLH geweest. zeer dunne bezetting, enkele gordijnen dicht en maar 2 dames beschikbaar. Toch gekozen voor Daisy, naar eigen zeggen uit Hongarije, meer een Latina uiterlijk... Daisy is een iets vollere meid met een erg mooi gezicht en fraaie borsten (D- naturel schat ik zo).
Aan de deur leuk kennis gemaakt en aangezien ik maanden geen DVP bezocht had was ik snel binnen. Afgesproken 50,- P+N, rustig aan en standjes en aanraken geen probleem.
Eenmaal binnen veranderde Dasiy is een ice queen. betalen, zelf ff wassen, liggen, vragen of ik geen half uur wilde blijven, condoom erop en met haar rug naar me toe (standje dat je nergens bij kunt) begon ze te pijpen. matige pijpbeurt. Na pijpen ging ze op dr rug liggen en mocht ik haar neuken. Wel liet ze haar hand ertussen (weg geilheid). Gevraagd om te wisselen naar DOggy: Toen begon ze te protesteren dat missio toch ook goed was? na ff twijfel deed ze uiteindelijk toch doggy, maar dat was dan ook het laatste standje! Gelukkig door haar looks wel klaargekomen maar dit was eens maar nooit weer bij deze dame....
 
Ben het helemaal met je eens ik heb hetzelfde meegemaakt met haar. in het begin was ze aardig maar als je eenmaal binnen bent en ze het geld ontvangt veranderd ze als persoon. En haar borsten zijn nep dan weet je dat ook weer.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan