Daisy, FKK Sharks, Darmstadt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
Een nieuwe ster aan het Sharks-firmament!

Daisy, een echte Duitse. En echt roodharig, zo zijn er niet veel te vinden in saunaclubland. De meesten zijn ofwel zwartharig dan wel (nep) blond, en al maar vaker voorzien van plastiek en ijzer. Deze meid niet, al heeft ze toch een tattoo op de schouder. Kwestie van niet te veel uit de toon te vallen niewaar.

Ze komt heel spontaan over, hoewel ze nog maar pas in dit wereldje beland is. Net twintig geworden en naar eigen zeggen zat ze nog op de middelbare school toen Covid ontstond, nu exact twee jaar geleden. Het standaardtarief van 50 euro voor een half uur heeft zij dus nooit gekend...
Ik stelde voor om een uur te gaan inclusief twee keer seks met een massage tussendoor. Mijn aanbod was 100 doch ze vroeg eerst 200... Dat werd dus 150.
rolleyes.gif


Ze heeft kleine borstjes en heel kleine tepeltjes, doch ze is wel degelijk volwassen. Dat bleek dus ook uit haar pijpkunsten. Ik op de bedrand en zij op d'r knietjes er voor... Daarna toch maar op het bed gekropen met ons beiden en gekozen voor een stevige neukbeurt. Zij op mij, ik op haar en daarna doggy waarbij ze helemaal horizontaal ging. Geweldig...

Na mijn eerste schot kreeg ik dan een lekkere massage met olie, en werd er wat gekeuveld over koetjes en kalfjes. Over Covid uiteraard, over jong zijn en graag geld verdienen... Ze werkt slechts sporadisch in de club want ze heeft nog een 'echt' beroep...

En dan was het tijd voor beurt nummer twee : eerst weer flink kussen en pijpen en dan seks; deze keer volledig in missionaris tot het einde. Weer raak geschoten! Op de kermis lukte mij dat nooit maar hier dus wel.
tongue.gif


Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan