Recensie Daisy in Huize Fleur 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gentle_J

Newbie
2
16/12/21
7
Hallo allen,,

Hier nieuw op deze site en lees diverse verhalen. Hier laatst naar Dasiy geweest in Huize Fleur. Wat een leuke meid was dat. lief koppie en een heerlijk lichaam. Heerlijk open en gezellig. Hier zelf wat ongemakkelijk, maar ze stelde me heerlijk op mijn gemak. het was een onvergetelijke ervaring. En god wat kan die meid squirten heerlijk gewoon. heb dit nog niet eerder gezien. Geen gefake maar heerlijk genieten. Ga hier vaker naar toe. echt een aanrader.

Grtzz van mij
 
wat ik in vergelijking met hookers mis zijn de gedetailleerde en intensere verhalen
Daar waren recensies als je het las wel 2 uren zou hebben geduurd
Maar een bezoekje van een half uur was😂
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160.
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij afwezigheid van mij vaste dame(s), maar eens een ander gekozen. Dus naar @Daisy deze keer. En daar heb ik geen moment spijt van gehad,👌🏼
Bij binnenkomst even de💶 afgehandeld 130 voor het huis +30 extra voor tongzoenen beffen vingeren (meen ik).
Het pijpen was wat tegenvallend, ik hou van lekker (sloppy) diep en nat gepijpt te worden, ik heb dit overigens niet aangegeven (misschien moeten doen), dat was dus wat tam.
Maar om haar te beffen en vingeren 👌🏼is een feest 💦💦 whow, en toen hadden we nog niet eens geneukt😳
Nou dat ging ook voortvarend, een lekker lijf om wat je in allerlei posities kan neuken en zo af en toe een explosie van💦💦.. heerlijk
Uiteindelijk lekker klaar gemasseerd met uiteindelijk een flinke knaller van mijn zijde.
@Daisy lieverd ik hoop dat jij net zo hebt genoten als ik, de kans is groot dat ik mij nog eens meld bij je 😘
 
Laatst bewerkt:
Bij afwezigheid van mij vaste dame(s), maar eens een ander gekozen. Dus naar @Daisy deze keer. En daar heb ik geen moment spijt van gehad,👌🏼
Bij binnenkomst even de💶 afgehandeld 130 voor het huis +30 extra voor tongzoenen beffen vingeren (meen ik).
Het pijpen was wat tegenvallend, ik hou van lekker (sloppy) diep en nat gepijpt te worden, ik heb dit overigens niet aangegeven (misschien moeten doen), dat was dus wat tam.
Maar om haar te beffen en vingeren 👌🏼is een feest 💦💦 whow, en toen hadden we nog niet eens geneukt😳
Nou dat ging ook voortvarend, een lekker lijf om wat je in allerlei posities kan neuken en zo af en toe een explosie van💦💦.. heerlijk
Uiteindelijk lekker klaar gemasseerd met uiteindelijk een flinke knaller van mijn zijde.
@Daisy lieverd ik hoop dat jij net zo hebt genoten als ik, de kans is groot dat ik mij nog eens meld bij je 😘
Ik heb zeker genoten 🥰
En wat betreft het pijpen, de volgende keer zal je zeer zeker genieten!
Meestal ben ik niet van het sloppy pijpen, maar ook daar weet ik wel raad mee 😉
 
hahahaha overal een antwoord op. Heerlijk. Zal mijn verlanglijstje ook maar eens doorsturen :) Hopelijk is het niet te lang. En anders.....vervolgafspraken maken. 1e constult, 2e consult, etc etc hmmmmmm
Tot binnenkort. En zal hier zeker verslag doen van onze eerste ontmoeting. :)
 
hahahaha overal een antwoord op. Heerlijk. Zal mijn verlanglijstje ook maar eens doorsturen :) Hopelijk is het niet te lang. En anders.....vervolgafspraken maken. 1e constult, 2e consult, etc etc hmmmmmm
Tot binnenkort. En zal hier zeker verslag doen van onze eerste ontmoeting. :)
Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig 😉
Zou zeggen stuur via dm maar vast wat wensen door. Ben ik in ieder geval al een beetje voorbereid 😜
Tot binnenkort 😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/daisy/
Totale kosten (in euro)
160 (130+30)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor de eerste keer bij Huize Fleur én bij Daisy geweest. Kort samengevat: Het is me erg goed bevallen! 😋

Ik wilde Huize Fleur al een tijdje bezoeken. Het komt over als een laagdrempelig (in de goede zin van het woord) en knus privéhuis waar diverse 'echte dames' (m.a.w.: girl next door types) werken die van seks houden. Na het bekijken van de site en het lezen van de reviews hier, was mijn oog vrijwel meteen gevallen op Daisy. Na wat kort mailcontact met Huize Fleur was de afspraak zo gemaakt. Op naar Apeldoorn! 🚗

Huize Fleur zit in een hoekpand waar je gemakkelijk naar binnen loopt. Bij binnenkomst even kort wachten bij het hekje en vervolgens kwam er een leuke, vrolijke dame de trap af om mij te verwelkomen. In eerste instantie had ik nog niet door dat dit Daisy zelf was, ik dacht eerst aan de gastvrouw. Maar ik dacht ook tegelijk: "Die ziet er wel erg leuk uit voor een gastvrouw. En wat een mooie benen in die jurk zeg." haha. Het kwartje viel gelukkig een momentje later, toen ze me de kamer wees waar ik even moest wachten totdat ze terug kwam (ik was namelijk iets te vroeg).

Toen ik daar stond te wachten had ik, op basis van mijn eerste indruk van Daisy, al wel het gevoel dat het goed zou komen met onze date. Maar je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker. 😏

Na een paar minuten kwam ze terug en hebben we eerst even gekletst, een korte kennismaking. Onderwijl kleedden we ons allebei uit en kon ik zien wat er onder dat mooie jurkje zat: Een lekker lijf, versierd met gave tattoos (iets wat ik persoonlijk wel kan waarderen).
Ze vertelde me onder andere dat ze het zelf prettig vindt als een date spontaan verloopt. Meegaan in de 'flow' noemde ze het geloof ik. Toen ik dat hoorde wist ik helemaal dat het goed zou komen haha :giggle:. Zelf hou ik daar namelijk ook van. Dat is toch precies zoals een vrijpartij zou moeten zijn? "Samen van en met elkaar genieten", zoals ze zelf na afloop nog zei, vond ik ook wel een goede omschrijving. Ik heb vaak zat anders meegemaakt, dat er tijdens de seks bijvoorbeeld werd gevraagd: "Welke standje wil je nu doen?" Of van tevoren: "Wat vind je allemaal lekker om te doen?". Ik snap dat bij een betaald afspraakje met een DVP de verhoudingen wat anders liggen, maar toch zijn het vaak een beetje dooddoeners.

Maar terugkomend op de date met Daisy: Het flowde figuurlijk (heerlijke spontane seks 🥰), maar ook letterlijk (veel vocht💦) erg goed haha. We begonnen rustig zoenend en elkaar teasend op bed, maar het werd al snel wilder omdat we beiden merkten dat we er van genoten. Erg opwindend als een dame er zo van geniet en het vocht meerdere malen rijkelijk vloeit. Ik had dit nog niet eerder zo meegemaakt. Volgens mij is daar ook niet veel aan te faken, maar ik kan het mis hebben? Verder wil ik niet al te veel in detail treden. Het was gewoon heerlijke seks, waar we na afloop toch echt even van moesten uitpuffen allebei 🥵. Zo hebben we nog best een tijdje gezellig liggen praten. Vooral zo'n eerste keer vind ik het altijd wel leuk om iets meer over elkaar te weten te komen. Ergens had ik, omdat het zo lekker was, ook nog wel zin om voor een tweede ronde te gaan. Maar of dat nog lukte? Geen idee. Dat is misschien iets voor de volgende keer? :unsure:

Die volgende keer zal er zeker komen! Zoals op de site staat: "Met deze dame kun je alle kanten op". Ik ben wel benieuwd om dat verder te ontdekken. 😈😇

Daisy, tot snel! 😘
 
Laatst bewerkt:
Vorige week voor de eerste keer bij Huize Fleur én bij Daisy geweest. Kort samengevat: Het is me erg goed bevallen! 😋

Ik wilde Huize Fleur al een tijdje bezoeken. Het komt over als een laagdrempelig (in de goede zin van het woord) en knus privéhuis waar diverse 'echte dames' (m.a.w.: girl next door types) werken die van seks houden. Na het bekijken van de site en het lezen van de reviews hier, was mijn oog vrijwel meteen gevallen op Daisy. Na wat kort mailcontact met Huize Fleur was de afspraak zo gemaakt. Op naar Apeldoorn! 🚗

Huize Fleur zit in een hoekpand waar je gemakkelijk naar binnen loopt. Bij binnenkomst even kort wachten bij het hekje en vervolgens kwam er een leuke, vrolijke dame de trap af om mij te verwelkomen. In eerste instantie had ik nog niet door dat dit Daisy zelf was, ik dacht eerst aan de gastvrouw. Maar ik dacht ook tegelijk: "Die ziet er wel erg leuk uit voor een gastvrouw. En wat een mooie benen in die jurk zeg." haha. Het kwartje viel gelukkig een momentje later, toen ze me de kamer wees waar ik even moest wachten totdat ze terug kwam (ik was namelijk iets te vroeg).

Toen ik daar stond te wachten had ik, op basis van mijn eerste indruk van Daisy, al wel het gevoel dat het goed zou komen met onze date. Maar je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker. 😏

Na een paar minuten kwam ze terug en hebben we eerst even gekletst, een korte kennismaking. Onderwijl kleedden we ons allebei uit en kon ik zien wat er onder dat mooie jurkje zat: Een lekker lijf, versierd met gave tattoos (iets wat ik persoonlijk wel kan waarderen).
Ze vertelde me onder andere dat ze het zelf prettig vindt als een date spontaan verloopt. Meegaan in de 'flow' noemde ze het geloof ik. Toen ik dat hoorde wist ik helemaal dat het goed zou komen haha :giggle:. Zelf hou ik daar namelijk ook van. Dat is toch precies zoals een vrijpartij zou moeten zijn? "Samen van en met elkaar genieten", zoals ze zelf na afloop nog zei, vond ik ook wel een goede omschrijving. Ik heb vaak zat anders meegemaakt, dat er tijdens de seks bijvoorbeeld werd gevraagd: "Welke standje wil je nu doen?" Of van tevoren: "Wat vind je allemaal lekker om te doen?". Ik snap dat bij een betaald afspraakje met een DVP de verhoudingen wat anders liggen, maar toch zijn het vaak een beetje dooddoeners.

Maar terugkomend op de date met Daisy: Het flowde figuurlijk (heerlijke spontane seks 🥰), maar ook letterlijk (veel vocht💦) erg goed haha. We begonnen rustig zoenend en elkaar teasend op bed, maar het werd al snel wilder omdat we beiden merkten dat we er van genoten. Erg opwindend als een dame er zo van geniet en het vocht meerdere malen rijkelijk vloeit. Ik had dit nog niet eerder zo meegemaakt. Volgens mij is daar ook niet veel aan te faken, maar ik kan het mis hebben? Verder wil ik niet al te veel in detail treden. Het was gewoon heerlijke seks, waar we na afloop toch echt even van moesten uitpuffen allebei 🥵. Zo hebben we nog best een tijdje gezellig liggen praten. Vooral zo'n eerste keer vind ik het altijd wel leuk om iets meer over elkaar te weten te komen. Ergens had ik, omdat het zo lekker was, ook nog wel zin om voor een tweede ronde te gaan. Maar of dat nog lukte? Geen idee. Dat is misschien iets voor de volgende keer? :unsure:

Die volgende keer zal er zeker komen! Zoals op de site staat: "Met deze dame kun je alle kanten op". Ik ben wel benieuwd om dat verder te ontdekken. 😈😇

Daisy, tot snel! 😘

Dank je wel en inderdaad het was echt van en met elkaar genieten.

Tot snel 😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al weer ruim een jaar geleden dat ik bij deze mooie vrouw ben geweest. Super lieve en aardige vrouw die oprecht van sex houdt. Geen ervaring met de andere dames bij Fleur, maar Daisy is echt een heerlijke vrouw.

Dikke zoen

JdJ
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160 (+ extra's)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pas geleden weer een afspraakje met Daisy gehad 😊

Nu een iets kortere review haha, want ik kan er kort over zijn: Het was wederom genieten! Heerlijke ongeremde seks in verschillende standjes. En ook dit keer hielden we het niet droog 💦 Mmmm, wat is dat toch lekker! 🤤🥴😋

Van tevoren ook wat extra opties besproken. Deze werden zalig verweven in de vrijpartij.

Na de inspanning was het tijd voor ontspanning: Mijn hele lichaam werd verwend met een uitgebreide oliemassage. Ook voor een goeie massage kun je bij Daisy terecht 👌

Helemaal zen vertrok ik weer huiswaarts. Bedankt Daisy! Tot de volgende keer 😘
 
Laatst bewerkt:
Pas geleden weer een afspraakje met Daisy gehad 😊

Nu een iets kortere review haha, want ik kan er kort over zijn: Het was wederom genieten! Heerlijke ongeremde seks in verschillende standjes. En ook dit keer hielden we het niet droog 💦 Mmmm, wat is dat toch lekker! 🤤🥴😋

Van tevoren ook wat extra opties besproken. Deze werden zalig verweven in de vrijpartij.

Na de inspanning was het tijd voor ontspanning: Mijn hele lichaam werd verwend met een uitgebreide oliemassage. Ook voor een goeie massage kun je bij Daisy terecht 👌

Helemaal zen vertrok ik weer huiswaarts. Bedankt Daisy! Tot de volgende keer 😘

Dank je wel ☺️
Was zeker weer genieten 😘
 
Pas geleden weer een afspraakje met Daisy gehad 😊

Nu een iets kortere review haha, want ik kan er kort over zijn: Het was wederom genieten! Heerlijke ongeremde seks in verschillende standjes. En ook dit keer hielden we het niet droog 💦 Mmmm, wat is dat toch lekker! 🤤🥴😋

Van tevoren ook wat extra opties besproken. Deze werden zalig verweven in de vrijpartij.

Na de inspanning was het tijd voor ontspanning: Mijn hele lichaam werd verwend met een uitgebreide oliemassage. Ook voor een goeie massage kun je bij Daisy terecht 👌

Helemaal zen vertrok ik weer huiswaarts. Bedankt Daisy! Tot de volgende keer 😘
Wat een spetter he:)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Squirting
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eind oktober heb ik daisy bezocht, volgens mij was ze die dag net voor het eerst terug van vakantie.

Was voor mij de 1e keer in Huize fleur, en dat beviel goed: Het voorstellen zonder gastvrouw vind ik wel prettig, en ook dat de dames niet 1 seconde langsflitsen, maar gewoon in de hal blijven staan.
Kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo bekeken te worden, maar persoonlijk werd ik er wel blij van.

Ik ben met daisy naar de kamer gegaan.
Was een leuk bezoek, maar vooral heel relaxed bezoek.
Ik heb leuk kunnen kletsen, geen gehaast, geen dingen niet mochten of konden.

Na zoenen en knuffelen op bed beland. Daar lekker verder gestreeld, gezoen en haar lichaam verkend.
Lekker met haar mooie borsten gespeeld, en daarna mocht ik haar beffen.
Nu had ik al gelezen dat het snel nat wordt, (dus ik was gewaarschuwd) maar toch schrok ik ervan dat ik ineens mijn mond vol gespoten kreeg.
Ik vond het iig niet zo lekker kennelijk niet helemaal mijn ding.

Daarna verder gevreeën, en in een aantal standjes geneukt, daar heb ik van genoten.
Uiteindelijk over haar borsten klaargekomen, en vervolgens haar borsten weer lekker schoongelikt en gekust.
Nog even mogen schoondouchen, en weer vertrokken.

Enige minpuntje is haar gekreun, dat vond ik zo overdreven het voor me wat ging irriteren. (persoonlijke smaak, iemand anders zal dat vast heel fijn vinden.)
Ow toch nog een 2e, ik realiseer me dat ze me niet heeft gepijpt, dat kwam er kennelijk niet van, heb het op dat moment ook niet gemist.
 
Eind oktober heb ik daisy bezocht, volgens mij was ze die dag net voor het eerst terug van vakantie.

Was voor mij de 1e keer in Huize fleur, en dat beviel goed: Het voorstellen zonder gastvrouw vind ik wel prettig, en ook dat de dames niet 1 seconde langsflitsen, maar gewoon in de hal blijven staan.
Kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo bekeken te worden, maar persoonlijk werd ik er wel blij van.

Ik ben met daisy naar de kamer gegaan.
Was een leuk bezoek, maar vooral heel relaxed bezoek.
Ik heb leuk kunnen kletsen, geen gehaast, geen dingen niet mochten of konden.

Na zoenen en knuffelen op bed beland. Daar lekker verder gestreeld, gezoen en haar lichaam verkend.
Lekker met haar mooie borsten gespeeld, en daarna mocht ik haar beffen.
Nu had ik al gelezen dat het snel nat wordt, (dus ik was gewaarschuwd) maar toch schrok ik ervan dat ik ineens mijn mond vol gespoten kreeg.
Ik vond het iig niet zo lekker kennelijk niet helemaal mijn ding.

Daarna verder gevreeën, en in een aantal standjes geneukt, daar heb ik van genoten.
Uiteindelijk over haar borsten klaargekomen, en vervolgens haar borsten weer lekker schoongelikt en gekust.
Nog even mogen schoondouchen, en weer vertrokken.

Enige minpuntje is haar gekreun, dat vond ik zo overdreven het voor me wat ging irriteren. (persoonlijke smaak, iemand anders zal dat vast heel fijn vinden.)
Ow toch nog een 2e, ik realiseer me dat ze me niet heeft gepijpt, dat kwam er kennelijk niet van, heb het op dat moment ook niet gemist.
Dank je wel voor je leuke recentie ☺️

Volgende keer mag je best vragen of ik minder wil kreunen. Maar of ik me kan inhouden durf ik niet te beloven, het zit in me.

Ik vond het ook aangenaam met jou op de kamer te zijn 😘
 
Nu had ik al gelezen dat het snel nat wordt, (dus ik was gewaarschuwd) maar toch schrok ik ervan dat ik ineens mijn mond vol gespoten kreeg. Ik vond het iig niet zo lekker...
Uiteindelijk over haar borsten klaargekomen, en vervolgens haar borsten weer lekker schoongelikt en gekust.

💦 Een beetje schrikken kan het wel zijn ja haha en ieder z'n ding inderdaad.
Maar persoonlijk krijg ik liever vocht (en dat mag veel zijn) van een lekkere frisse dame (zoals Daisy) in mijn mond/gezicht, dan m'n eigen sperma eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Daisy geweest. De ontvangst was bijzonder hartelijk. Even aftasten maar al snel kwam Daisy op stoom en werd het een natte boel! Ik dacht dat na mijn bezoek aan Anna ik al het een en ander had meegemaakt wat betreft squirten maar Daisy deed er nog een schepje bovenop. Ik kon het daardoor niet lang meer volhouden. Na nog even wat kletsen bood ze mij nog een massage aan. Ook dit kan ze goed. Al met al een super eerste kennismaking met een hoog gfe gehalte. Daisy het was fantastisch, tot een volgende keer. Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan