Recensie Daisy in Huize Fleur 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag voor het eerst bij Daisy geweest. De ontvangst was bijzonder hartelijk. Even aftasten maar al snel kwam Daisy op stoom en werd het een natte boel! Ik dacht dat na mijn bezoek aan Anna ik al het een en ander had meegemaakt wat betreft squirten maar Daisy deed er nog een schepje bovenop. Ik kon het daardoor niet lang meer volhouden. Na nog even wat kletsen bood ze mij nog een massage aan. Ook dit kan ze goed. Al met al een super eerste kennismaking met een hoog gfe gehalte. Daisy het was fantastisch, tot een volgende keer. Gr

Ik vond het ook heel gezellig met jou en tot de volgende keer 😘
 
Enkele maanden geleden een afspraak gehad met Daisy. Gevraagd om burlesque kleding aan te doen. Dit was tegen meerprijs, maar het geld zeker waard. Wat een geil gezicht, een mooie dame in deze kleding waar je ook nog aan mag komen. Nadat de kleding uit was, lekker op bed bezig geweest. Ik had nog weinig ervaring met squirting, maar wat een openbaring. Ongelooflijk hoe veel en makkelijk zij kan spuiten. Ga zeker nog een keer. Wil de dominante kant van haar nog eens meemaken. Heeft iemand hier bij haar al ervaring mee?
 
Enkele maanden geleden een afspraak gehad met Daisy. Gevraagd om burlesque kleding aan te doen. Dit was tegen meerprijs, maar het geld zeker waard. Wat een geil gezicht, een mooie dame in deze kleding waar je ook nog aan mag komen. Nadat de kleding uit was, lekker op bed bezig geweest. Ik had nog weinig ervaring met squirting, maar wat een openbaring. Ongelooflijk hoe veel en makkelijk zij kan spuiten. Ga zeker nog een keer. Wil de dominante kant van haar nog eens meemaken. Heeft iemand hier bij haar al ervaring mee?

Dank je wel voor je leuke reactie.
Ik vond het ook heel gezellig. Het was de eerste keer in mijn burlesque outfit en jouw blik zei genoeg 😉

Tot de volgende keer 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan