Recensie Daisy/Suzan, Zierikzee (voorheen Goes, Nieuwdorp) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Santos

Newbie
Forumpionier
22
02/07/21
23
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwdorp/3708506-suzan https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/op-zoek-naar-een-avontuurtje_7798168
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Suzan in nieuwdorp is weer terug.
Bij binnenkomst gelijk naar de kamer, uitkleden .Pijpt met condoom.meerdere standjes en lekker in haar kontje genomen.(Ze is niet echt een beroeps meer type huisvouwrje).
Ze doet echt haar best. Ze gebruikte massage olie als glijmiddel (Omdat ze allergie heeft voor glijmiddeleN)

Ze is geen klokkijkster, echt een lieve meid.

Uiterlijk: slank , cup A, 1.60 Echt de vrouw van de foto's.
 
Bij haar geweest toen ze nog in Vlissingen en Borselle was.
Ze stelt je echt op het gemak en de tijd met haar is geweldig. Ze pijpt heel erg lekker en ook in diverse standjes is het een genot in haar nauwe kutje. Bij iedere afspraak een paar keer mogen klaarkomen. Tevreden iedere keer weer weg gegaan.
Herhaling is groot bij haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Daisy/Suzan/Anneke weer eens bezocht. Laatste keer was van jaren terug. Ze is weinig veranderd. Service ook nog steeds dezelfde, wasje aan de wastafel. Hygiëne is uitstekend. Ook pijpen en neuken blijft lekker. Toch nog steeds prima adres.
 
Ze adverteert op kinky met woonplaats Zierikzee. Ik denk dat ze verhuisd is. Advertentie is nu offline maar was afgelopen week wel online. Gebruikt wel andere naam maar ik weet niet meer welke. Wel dezelfde foto's als eerst.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben hier nog geweest toen ze in Goes ontving. Het naar binnen begeleiden in het huis ging soepel. Hele lieve meid, wel een beetje smetvrees of iets dergelijks. Ze had ook allergieën voor allerlei glijmiddelen, dus daarvoor werd iets anders gebruikt. Ze is betrouwbaar en kan een goed contact zijn voor iemand, ik had totaal geen klik met haar dus voor mij niet.
 
Ik denk dat dit Anneke is die ik in Goes (rode deur) heb gekend. Bij de 1e maal deed ze zelf en zonder vraag op haar knietjes mijn penis in haar anus. Telkens weer anaal genomen nadien. Zou er wel weer eens naartoe willen. In Zierikzee ??? Op welk adres of web site is ze dan te vinden?
 
Ik denk dat dit Anneke is die ik in Goes (rode deur) heb gekend. Bij de 1e maal deed ze zelf en zonder vraag op haar knietjes mijn penis in haar anus. Telkens weer anaal genomen nadien. Zou er wel weer eens naartoe willen. In Zierikzee ??? Op welk adres of web site is ze dan te vinden?
Of Ze bij de rode deur heeft gewerkt weet ik niet ,maar bij mijn eerste prive bezoek,was haar naar Anneke.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan