• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Dame (Bul), Sudseebar, Nettetal 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Vaste klant
241
05/06/25
470
21
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Ik arriveerde even na 7 uur bij de Sudseebar, volgens internet gaan ze om 7 uur open, maar buiten stond een bord met 8 uur. Toch werd ik binnen gelaten. De gastvrouw was erg vriendelijk. Er waren 3 dames beschikbaar, allemaal Bulgaars.

Het was erg donker in de bar en op de kamer ook. Ik weet niet of dit opzet was, misschien waren de dames toch allemaal wat ouder, ik durf het niet te zeggen.

Ik koos voor een kleine tengere vrouw met opgestoken donker haar, ze kwam wat schuchter over maar ik vond haar wel schattig. Ze had ook lange nagels en was erg blij en werd aanhankelijk toen ik haar koos. Helaas herinner ik haar naam niet, die was ook wat moeilijk. Ze sprak geen Duits, en slechts een paar woordjes Engels. Volgens de gastvrouw was ze nieuw en moest ik het maar zeggen halverwege als het tegenviel dan kon ik nog ruilen...

Ondanks de moeizame communicatie was het zeker de moeite waard. Door de onbeholpenheid van de dame had het juist iets van een eerste date, ze deed wel haar best. Het pijpen was zonder condoom, ik mocht haar overal aanraken en kussen deed ze ook graag. Toen we een stap verder gingen moest ik wel zelf het condoom omdoen omdat zij daar moeite mee had. Ze zat lekker bovenop mij, we deden rustig aan, ondertussen knuffelen en kussen, het voelde als een GFE.

Ook haar nageltjes wisten mij te vinden, dus op een gegeven moment was er geen houden meer aan. Volgens mij had zij niet meteen in de gaten dat ik kwam, dus we gingen nog even door. Ze keek blij en tevreden toen bleek dat ik gekomen was.

Een goede ervaring dus en de dame leek ook erg blij met mij. Hopelijk mag ze blijven. Toen ik buiten naar de auto liep riep de gastvrouw mij nog na, ze was misschien bang dat ik niet tevreden was, maar ik zei tegen haar dat het sehr gut was !! 😃

Terug
Bovenaan Onderaan