dame in nylon kousen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
15/09/21
13
1
Beste wandelaars.
Ik ben op zoek naar een leuke dame van plezier , welke graag nylon kousen draagt tijdens de seks
Leeftijd is niet zo belangrijk maar een slanke dame heeft wel mijn voorkeur. Ook hou ik van tongzoenen dus als dat er ook nog bij hoort ben ik helemaal gelukkig.
De regio is Limburg en Noord - Brabant tot aan Eindhoven en Gelderland tot aan Nijmegen. Ook Belgisch Limburg is mogelijk en ook Duitsland in de grensstreek rond Limburg.
Hier regeren of een PB het maakt mij niet uit.
Alvast bedankt.
 
Dit zal toch niet de meest lastige zoektocht zijn?
De meeste dames hebben dit wel.
Klopt. Hier in West-Vlaanderen vraag je er gewoon naar. En als ze die niet hebben dan bedank ik voor de eer. Geen RHT-kousen, geen sex. Idem dito voor tongkussen. Wanneer het meisje het weigert, dan weiger ik ook om te betalen en ben ik foetsie. Op naar beter én betere service. Mag wel voor 100 euro. Want da's momenteel de normale norm hier. Ja, da's best veel voor Jan met de pet.
 
Beste wandelaars.
Ik ben op zoek naar een leuke dame van plezier , welke graag nylon kousen draagt tijdens de seks
Leeftijd is niet zo belangrijk maar een slanke dame heeft wel mijn voorkeur. Ook hou ik van tongzoenen dus als dat er ook nog bij hoort ben ik helemaal gelukkig.
De regio is Limburg en Noord - Brabant tot aan Eindhoven en Gelderland tot aan Nijmegen. Ook Belgisch Limburg is mogelijk en ook Duitsland in de grensstreek rond Limburg.
Hier regeren of een PB het maakt mij niet uit.
Alvast bedankt.
Waarom toch? Waarom? Waarom via PB? Ik opperde het 3 maal. En da's de reden waarom ik contact opneem. Meer specifiek: waarom via een persoonlijk bericht. Deze site is toch bedoeld om ervaringen uit de wisselen. En bij te leren, te ontdekken enzomeer. Aan PB's heeft een medewandelaar niks. En ja, ik ben ook dol op meisjes die nylons en jarettelles dragen. Het liefst nog retro kousen met versterkte hielen en tenen. En tongzoenen moet voor mij ook. Indien de dame het weigert dan ben ik foetsie.
 
Dank voor jullie feedback,
Het was inderdaad niet zo moeilijk.
Ik heb een sexclub gebeld en dit voorgelegd.
De dames werden gevraagd of dit kon en er was iemand die dit kon.
Deze dame bezocht en het was boven verwachting .
En ja ik heb wel vaker gevraagd aan de dames , maar vaak werd het niets.
Betreffende dame deed ook lekker tongzoenen en gaat mij terug zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan