Dame ophangen aan haar borsten ( tithanging )

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lekkerkerker

Wandelaar
34
05/01/22
14
Hallo medelopers, ik heb misschien wel een vreemde, extreme wens maar ik ben opzoek naar een dame die zich aan haar borsten laat optakelen / ophangen.

Tevens ben ik op zoek naar een amateur slavin die het gewoon leuk vindt om het spel te spelen in de prive sfeer. Uiteraard tegen een vergoeding
Maar het 1e heeft mijn prio.

Groetjes

Peter
 
Ook wel handig even de provincie te vermelden. Onderdanige dame of een slavin is best zeldzaam om reden van haar veiligheid tijdens een sessie en zeker wanneer er verder geen toezicht is.
 
Wat je vraagt is extreme edgeplay en maar weinig mensen beheersen de techniek om het enigszins veilig uit te voeren. Heb je de skills? Je zou ook op Fetlife een advertentie kunnen plaatsen.
 
O Jackie is wel leuk hoor, prijs loopt snel op als je echt van de mogelijkheden gebruik wilt maken maar ze communiceert hier heel duidelijk over in WA, dus als je een berichtje stuurt krijg je alle opties
 
Lijkt me zondermeer handig als je iets van een CV op fet hebt hiervoor, want voor suspensies wordt al een flinke set basiskennis verwacht, zoiets als tithanging is niet iets voor een beginner.

Ik moest even (3 tellen) googlen om te zien dat "sibari breast suspension" bestond :)
 
Lijkt me zondermeer handig als je iets van een CV op fet hebt hiervoor, want voor suspensies wordt al een flinke set basiskennis verwacht, zoiets als tithanging is niet iets voor een beginner.

Ik moest even (3 tellen) googlen om te zien dat "sibari breast suspension" bestond :)
Ik ken geen enkele (top)rigger in Nederland die dit doet, juist ook omdat risico's zo groot zijn. Misschien dat een enkele het technisch veilig kan, maar het blijft een groot risico op blijvend letsel.
Ik vraag me ook af of TS veel ervaring heeft met touwbondage en tot de top behoort.
 
Ik heb wel eens contact met haar gezocht. Kreeg in het begin gewoon antwoord, maar toen het op een afspraak aankwam, reageerde ze niet meer.
Hebben jullie ook zulke ervaringen met haar of ligt het aan mij?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan