dame voor zestig jarige

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik vroeg me af, ik loop zelf ook al een eindje naar de zestig, maar zijn er nog dames die zestigers of oudere willen ontvangen in Brarbant?
Ik stel mezelf altijd eerst voor bij een eerste contact via app. Dan vertel ik ook mijn leeftijd (50+). Pas 1x een DVP gehad die niet boven de 50 deed. Dus volgens mij liggen er veel dames op je te wachten :ROFLMAO:

Leeftijd is niet zo heel belangrijk geloof ik.
Ik ben in de 60 maar ervaar nooit problemen.
Belangrijk is dat je schoon bent en fris. En een onooglijke hangbuik lijkt me erger dan een rimpel.
Ik verexcuseerde me laatst tegen de DVP dat mijn lid niet meer zo heel snel stijf wordt. Pakte ze hem heel lief vast een vroeg ze of ie zo bleef (half hard) op een toon dat het echt geen probleem was en zij er wel raad mee wist. Gelukkig krijg ik nog wel een harde erectie, zij het niet heel lang. Maar ik denk dat dus ook een halfharde erectie als gevolg van je leeftijd geen punt is.
Bij jonge meisjes voel ook ik me wel eens een vieze oude man, maar als zij gezellig is vergeet ik dat ook weer snel en slaat het om in enorme dankbaarheid dat ik dit nog mag meemaken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan