Schorpio76
Meubelstuk
Ja de knop is er en Ja het voordeel tav de DVP is verbeterd. Echter het Definitief verwijderen wordt door Moderators uitgevoerd. Het is dus veel meer een Rapporteer Knop.Ja maar dan is er de verwijder knop nog steedsDus komt op hetzelfde neer. Puntje bij paaltje zijn de voorwaarden in het voordeel van de dvp's veranderd.
Een voorbeeld. Heb onlangs een recensie geschreven en per ongeluk PZC aangevinkt, dit had PMC moeten zijn. Ben hier door de dame over aangesproken, echter kon dit niet meer wijzigen. Heb dit wel aan de Admin gevraagd en in het desbetreffende topic aangegeven, echter mijn recensie is nog steeds niet gewijzigd.
Nu kun je dus op de "Request Removal" knop drukken, het zou fijner zijn dat je dan ook de reden waarom kunt aangeven, zodat het aangepast kan worden.
Lees mijn recensies. In mijn tijd zowel hier op GR als Hookers kreeg ik complimenten en bedankten de Dames mij, voor mijn mooie recensie. Derhalve zal ik binnen het toelaatbare onze afspraak beschreven hebben.Wat is dan het toelaatbare???
-----------------------------------------------------------------------
Over het hoe en wat je in een recensie schrijft is heel persoonlijk, is afhankelijk van je schrijfstijl. Echter ik vind dat je dingen als: bril dragend of tatoeages moet kunnen benoemen als deze niet duidelijk op de foto's te herkennen zijn.
Ondanks zag ik een DVP adverteren met een zakje op haar buik (vul zelf maar in). Nu benoemd ze dit niet in haar advertentie. Toch heeft deze dame enkele recensies op haar naam en dit wordt daarin ook niet benoemd. Ik had dit wel gedaan, om medewandelaars er op te wijzen. Ik weet nu bevind je in een grijs gebied. Echter wat is erger, er achter komen tijdens de afspraak en weglopen. Of je vooraf er van op de hoogte brengen.