Over het gebruik van het woord "meisje" is eerder een discussie geweest.
Ok ik wil hier graag nog 1 ding over vragen, omdat het net met tuinieren in mij opkwam. Zal ik niet in dat topic doen omdat het al 3 jaar oud is, maar om hier even op terug te komen heb ik een vraag aan alle mannen hier.
Stel dat ik, een volwassen vrouw, het heb over sex willen hebben met dat knappe of lekkere jongetje. Klinkt en voelt dat niet heel erg vies als je het zo omdraait? Al is ie dan eigenlijk 23 bv.
Jonge jongen, of jonge dame vind ik dan veeeel gepaster. Maar als ik naar jongere dates verwijs als jongetjes, al heb ik het over mannen in de begin 20, klinkt het toch gewoon alsof ik iets met een kind wil doen? Zo komt meisje dus op velen van ons over. Gewoon bah. Er staat een comment in van een man die aangeeft dat hij een band heeft met iemand, en haar dan mijn meisje noemt. Dat is heel anders. Dan weet je dat de ander het ook fijn vind en bedoel je het liefkozend. Maar om op zoek te zijn naar 'meisjes' of naar volwassen vrouwen zo refereren vind ik maar gek.
Hoor wel graag hoe jullie 'jongetje' dan ervaren.
![20260721_095525[1].jpg 20260721_095525[1].jpg](https://www.girlsreview.nl/data/attachments/550/550339-0cdbf3a099729075eff1204cab94e0d1.jpg?hash=E83rB74HsM)