Dames aan het woord... Doel van dit subforum

admin

Administrator
Forumleiding
29 jun 2021
461
561
Amsterdam
In dit subforum kunnen enkel DVP's onderwerpen starten, hiervoor moeten ze in het bezit zijn van de gebruikerstitel DVP welke ze kunnen ontvangen door mij een privéberichtje te sturen.

In principe is het elke dame die dat wenst, toegestaan om hier één topic te openen waarin ze communiceert over haar aanwezigheid en dienstverlening.

Zie je deze berichten liever niet in je berichtenoverzicht? Negeer dan gerust dit subforum.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: bergvlas

wasdebeer

Stamgast
Oudgediende
3 jul 2021
741
1.751
Op het forum actieve dames die dat graag willen mogen hier gerust 1 topic openen waarin ze berichtjes zoals hun aan/afwezigheid kenbaar maken, zonder dat ze dat wat kost, daar zie ik op dit moment echt geen probleem in.

Zie je die berichten liever niet? Negeer dan gerust dit subforum.
Is het een idee om dit bericht iets verder uit te werken en sticky te maken in een eigen topic? Zo kun je de objectiviteit van het forum kenbaar maken en meteen ons als gebruiker (en de dvp) informeren wat het doel is van dit subforum.

• Leuk
Waarderingen: admin en groentje1970

groentje1970

Vaste klant
Oudgediende
Supporter
30 jun 2021
202
131
Is het een idee om dit bericht iets verder uit te werken en sticky te maken in een eigen topic? Zo kun je de objectiviteit van het forum kenbaar maken en meteen ons als gebruiker (en de dvp) informeren wat het doel is van dit subforum.
Zou een aparte draad hiervoor een idee zijn? Dan is het voor de klanten helder waar de "advertorials" staan en wat echte vragen van je collega's zijn. En asap zo'n lid voorzien van de status: Dame uit het vak.

• Leuk
Waarderingen: admin

Bodylover5

Meeloper
Oudgediende
1 jul 2021
54
68
Goodmorning,

Hartstikke lief, maar weet niet of het voor mij veel zin heeft. Met mijn postuur, leeftijd, kort haar, Nederlands zijnde, geen nzc en 2 plakplaatjes val ik bij 90/95% al af 🤔
Even jouw website bezocht en alleen maar dit: niets mis met jouw postuur Joke ,leeftijd of kort haar. heeft allemaal zijn charme . laat die 5 of 10% die overblijft dan de goeie zijn . Vraagje : fotostrip met de ogen op de homepage ,zijn het jouw ogen? Heel heel heel:love::love: mooi

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Stef en JokePrive

lovemachine

Stamgast
Oudgediende
12 aug 2021
710
1.373
Goodmorning,

Hartstikke lief, maar weet niet of het voor mij veel zin heeft. Met mijn postuur, leeftijd, kort haar, Nederlands zijnde, geen nzc en 2 plakplaatjes val ik bij 90/95% al af 🤔
Dat is jouw beleving, Joke. Net zoals veel vrouwen denken dat mannen alleen geïnteresseerd zijn in vrouwen met het model van een Playboy-model. Veel belangrijker dan "uiterlijk" is de klik die er moet zijn en het niveau van de dienstverlening. Een beauty die niets wil doen, alles vies vindt en me duidelijk maakt dat ze niks van me wil weten (behalve mijn geld), daar knap ik compleet op af. Nee, doe mij maar een type buurmeisje / buurvrouw met wie ik kan lachen, een klik heb en die me alle hoeken van de kamer laat zien tijdens een hele geile sexpartij. Ik kies altijd voor een meid van minimaal 30 jaar oud, omdat een grietje van net 21 meestal een flop is. Zo`n onervaren meid lijkt leuk om te neuken, maar is het meestal niet. Doe mij maar een "ervaren rot".

Daar waar je "Nederlands zijnde" als nadeel lijkt te benoemen, vind ik dat een absoluut voordeel. Net zoals "geen nzc", want ik kom liever weer gezond thuis in plaats van met een boel SOA`s. Dus daar waar je schrijft over 90 / 95 procent afvallers, denk ik dat 50 / 50 meer reëel is, zoals dat bij elke vrouw geldt: het is een "ja" of een "nee". En vooraf een percentage invullen is alleen het geval als ik echt afknap vanwege bepaalde dingen. Het ware percentage kan ik pas achteraf invullen. ;)

lovemachine

Stamgast
Oudgediende
12 aug 2021
710
1.373
@JokePrive Ik heb zojuist jouw website grondig bekeken en kan enkel vol lof zijn. Hoe open en eerlijk je over sex bent, ook op divese forums, hetgeen je schrijft en doet. Daarbij alle lovende recensies van de mannen die van je hebben mogen genieten en die je verwend hebt. Die heerlijke grote borsten van je, die lekkere kont........

De prijzen die je hanteert, zijn zeer vriendelijk. Jouw dienstenpakket spreekt me zeer aan. Het lijkt me een genot om me heerlijk oraal door jou te laten verwennen en tijdens de tweede ronde uitgebreid met je te neuken, zowel in je kutje als in je kontje. En dan de triootjes die je aanbiedt: dat zie ik helemaal zitten!

Het is doodzonde dat Eindhoven zo ver van Haarlem vandaan is, want anders wist ik het wel........ Je lijkt me een absolute topper en een schatje! Daar waar je schrijft over 90/95 procent "nee", krijg je van mij een 99,9 procent "ja"! :love:

Stef

Meeloper
8 jul 2021
27
101
Dat is jouw beleving, Joke. Net zoals veel vrouwen denken dat mannen alleen geïnteresseerd zijn in vrouwen met het model van een Playboy-model. Veel belangrijker dan "uiterlijk" is de klik die er moet zijn en het niveau van de dienstverlening. Een beauty die niets wil doen, alles vies vindt en me duidelijk maakt dat ze niks van me wil weten (behalve mijn geld), daar knap ik compleet op af. Nee, doe mij maar een type buurmeisje / buurvrouw met wie ik kan lachen, een klik heb en die me alle hoeken van de kamer laat zien tijdens een hele geile sexpartij. Ik kies altijd voor een meid van minimaal 30 jaar oud, omdat een grietje van net 21 meestal een flop is. Zo`n onervaren meid lijkt leuk om te neuken, maar is het meestal niet. Doe mij maar een "ervaren rot".

Daar waar je "Nederlands zijnde" als nadeel lijkt te benoemen, vind ik dat een absoluut voordeel. Net zoals "geen nzc", want ik kom liever weer gezond thuis in plaats van met een boel SOA`s. Dus daar waar je schrijft over 90 / 95 procent afvallers, denk ik dat 50 / 50 meer reëel is, zoals dat bij elke vrouw geldt: het is een "ja" of een "nee". En vooraf een percentage invullen is alleen het geval als ik echt afknap vanwege bepaalde dingen. Het ware percentage kan ik pas achteraf invullen. ;)
Helemaal mee eens!

Bodylover5

Meeloper
Oudgediende
1 jul 2021
54
68
Helemaal eens met deze mooie verwoording van lovemachine. Ook Ik grote voorstander van ervaring tov jong veulen. Was meestal bij dames van 40 of meer en altijd heerlijke uurtjes mee doorgebracht. Heb echter dit jaar toch mijn minimum van 30 toch even laten schieten en drie nieuwe heerlijke madammen ontmoet. Ok ze tikken wel juist voor de dertig af ,maar het zijn alle drie milfje met meerdere jaren ervaring en dat voelt echt goed aan. Geen spijt van.
Verder Joke is het ook de afstand (Vlaanderen)die mij ervan weerhoudt om eens met jou te kunnen komen stoeien. Je hebt in elk geval mijn sympathie. Misschien past het ooit wel eens. Geniet van wat je doet.