Dames aan het woord... Doel van dit subforum / DVP label

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

admin

Administrator
Forumleiding
1.454
29/06/21
6.291
In dit subforum kunnen enkel DVP's onderwerpen starten, hiervoor moeten ze in het bezit zijn van de gebruikerstitel DVP welke ze kunnen ontvangen door mij een privéberichtje te sturen.

In principe is het elke dame die dat wenst, toegestaan om hier één topic te openen waarin ze communiceert over haar aanwezigheid en dienstverlening.

Zie je deze berichten liever niet in je berichtenoverzicht? Negeer dan gerust dit subforum.
 
Laatst bewerkt:
Op het forum actieve dames die dat graag willen mogen hier gerust 1 topic openen waarin ze berichtjes zoals hun aan/afwezigheid kenbaar maken, zonder dat ze dat wat kost, daar zie ik op dit moment echt geen probleem in.

Zie je die berichten liever niet? Negeer dan gerust dit subforum.
Is het een idee om dit bericht iets verder uit te werken en sticky te maken in een eigen topic? Zo kun je de objectiviteit van het forum kenbaar maken en meteen ons als gebruiker (en de dvp) informeren wat het doel is van dit subforum.
 
Is het een idee om dit bericht iets verder uit te werken en sticky te maken in een eigen topic? Zo kun je de objectiviteit van het forum kenbaar maken en meteen ons als gebruiker (en de dvp) informeren wat het doel is van dit subforum.
Zou een aparte draad hiervoor een idee zijn? Dan is het voor de klanten helder waar de "advertorials" staan en wat echte vragen van je collega's zijn. En asap zo'n lid voorzien van de status: Dame uit het vak.
 
Goodmorning,

Hartstikke lief, maar weet niet of het voor mij veel zin heeft. Met mijn postuur, leeftijd, kort haar, Nederlands zijnde, geen nzc en 2 plakplaatjes val ik bij 90/95% al af ?
Even jouw website bezocht en alleen maar dit: niets mis met jouw postuur Joke ,leeftijd of kort haar. heeft allemaal zijn charme . laat die 5 of 10% die overblijft dan de goeie zijn . Vraagje : fotostrip met de ogen op de homepage ,zijn het jouw ogen? Heel heel heel:love::love: mooi
 
Goodmorning,

Hartstikke lief, maar weet niet of het voor mij veel zin heeft. Met mijn postuur, leeftijd, kort haar, Nederlands zijnde, geen nzc en 2 plakplaatjes val ik bij 90/95% al af ?
Dat is jouw beleving, Joke. Net zoals veel vrouwen denken dat mannen alleen geïnteresseerd zijn in vrouwen met het model van een Playboy-model. Veel belangrijker dan "uiterlijk" is de klik die er moet zijn en het niveau van de dienstverlening. Een beauty die niets wil doen, alles vies vindt en me duidelijk maakt dat ze niks van me wil weten (behalve mijn geld), daar knap ik compleet op af. Nee, doe mij maar een type buurmeisje / buurvrouw met wie ik kan lachen, een klik heb en die me alle hoeken van de kamer laat zien tijdens een hele geile sexpartij. Ik kies altijd voor een meid van minimaal 30 jaar oud, omdat een grietje van net 21 meestal een flop is. Zo`n onervaren meid lijkt leuk om te neuken, maar is het meestal niet. Doe mij maar een "ervaren rot".

Daar waar je "Nederlands zijnde" als nadeel lijkt te benoemen, vind ik dat een absoluut voordeel. Net zoals "geen nzc", want ik kom liever weer gezond thuis in plaats van met een boel SOA`s. Dus daar waar je schrijft over 90 / 95 procent afvallers, denk ik dat 50 / 50 meer reëel is, zoals dat bij elke vrouw geldt: het is een "ja" of een "nee". En vooraf een percentage invullen is alleen het geval als ik echt afknap vanwege bepaalde dingen. Het ware percentage kan ik pas achteraf invullen. ;)
 
@JokePrive Ik heb zojuist jouw website grondig bekeken en kan enkel vol lof zijn. Hoe open en eerlijk je over sex bent, ook op divese forums, hetgeen je schrijft en doet. Daarbij alle lovende recensies van de mannen die van je hebben mogen genieten en die je verwend hebt. Die heerlijke grote borsten van je, die lekkere kont........

De prijzen die je hanteert, zijn zeer vriendelijk. Jouw dienstenpakket spreekt me zeer aan. Het lijkt me een genot om me heerlijk oraal door jou te laten verwennen en tijdens de tweede ronde uitgebreid met je te neuken, zowel in je kutje als in je kontje. En dan de triootjes die je aanbiedt: dat zie ik helemaal zitten!

Het is doodzonde dat Eindhoven zo ver van Haarlem vandaan is, want anders wist ik het wel........ Je lijkt me een absolute topper en een schatje! Daar waar je schrijft over 90/95 procent "nee", krijg je van mij een 99,9 procent "ja"! :love:
 
Dat is jouw beleving, Joke. Net zoals veel vrouwen denken dat mannen alleen geïnteresseerd zijn in vrouwen met het model van een Playboy-model. Veel belangrijker dan "uiterlijk" is de klik die er moet zijn en het niveau van de dienstverlening. Een beauty die niets wil doen, alles vies vindt en me duidelijk maakt dat ze niks van me wil weten (behalve mijn geld), daar knap ik compleet op af. Nee, doe mij maar een type buurmeisje / buurvrouw met wie ik kan lachen, een klik heb en die me alle hoeken van de kamer laat zien tijdens een hele geile sexpartij. Ik kies altijd voor een meid van minimaal 30 jaar oud, omdat een grietje van net 21 meestal een flop is. Zo`n onervaren meid lijkt leuk om te neuken, maar is het meestal niet. Doe mij maar een "ervaren rot".

Daar waar je "Nederlands zijnde" als nadeel lijkt te benoemen, vind ik dat een absoluut voordeel. Net zoals "geen nzc", want ik kom liever weer gezond thuis in plaats van met een boel SOA`s. Dus daar waar je schrijft over 90 / 95 procent afvallers, denk ik dat 50 / 50 meer reëel is, zoals dat bij elke vrouw geldt: het is een "ja" of een "nee". En vooraf een percentage invullen is alleen het geval als ik echt afknap vanwege bepaalde dingen. Het ware percentage kan ik pas achteraf invullen. ;)
Helemaal mee eens!
 
Ooit knipte mijn vriendin haar gitzwarte glanzende haar helemaal af: opeens zag ik veel meer gezicht en man oh man wat vond ik dat geil, zeker als ze me oraal verwende.. dus vrouwen met kort haar: geil juist! Steek dat maar in je achterzak @JokePrive en inderdaad; die jonge kippies van 23 of zo kakelen veel maar leggen weinig eieren.. Kus.
 
Dat is jouw beleving, Joke. Net zoals veel vrouwen denken dat mannen alleen geïnteresseerd zijn in vrouwen met het model van een Playboy-model. Veel belangrijker dan "uiterlijk" is de klik die er moet zijn en het niveau van de dienstverlening. Een beauty die niets wil doen, alles vies vindt en me duidelijk maakt dat ze niks van me wil weten (behalve mijn geld), daar knap ik compleet op af. Nee, doe mij maar een type buurmeisje / buurvrouw met wie ik kan lachen, een klik heb en die me alle hoeken van de kamer laat zien tijdens een hele geile sexpartij. Ik kies altijd voor een meid van minimaal 30 jaar oud, omdat een grietje van net 21 meestal een flop is. Zo`n onervaren meid lijkt leuk om te neuken, maar is het meestal niet. Doe mij maar een "ervaren rot".
Helemaal eens met deze mooie verwoording van lovemachine. Ook Ik grote voorstander van ervaring tov jong veulen. Was meestal bij dames van 40 of meer en altijd heerlijke uurtjes mee doorgebracht. Heb echter dit jaar toch mijn minimum van 30 toch even laten schieten en drie nieuwe heerlijke madammen ontmoet. Ok ze tikken wel juist voor de dertig af ,maar het zijn alle drie milfje met meerdere jaren ervaring en dat voelt echt goed aan. Geen spijt van.
Verder Joke is het ook de afstand (Vlaanderen)die mij ervan weerhoudt om eens met jou te kunnen komen stoeien. Je hebt in elk geval mijn sympathie. Misschien past het ooit wel eens. Geniet van wat je doet.
 
Interview van Veerle Beel : "'Voor veel mannen was ik hun therapeut, het sperma kwam erbij'"

VRAAG : kan iemand en kopij van de volledige artikel kopieren, en plakken en hier posten ? - Dank U !

-----------
Interview in de DS, door Sonia Verstappen :

Als 22-jarige stapte ze 'toevallig' in de prostitutie, om er 36 jaar te blijven. Ze studeerde als vijftiger ook af in de antropologie met grote onderscheiding. Sonia Verstappen heeft alle kansen gegrepen die in haar leven voorbijkwamen. 'Trouwen was niets voor mij. Ik was jong en wilde plezier maken.'

Veerle Beel
Zaterdag 5 februari 2022 om 3.25 uur

'Wat anderen over mij denken, kan me niets schelen. Je m'en fiche, moi. Ik ben fier op wie ik ben geworden en heb een goed leven.' Kristof Vadino

9584dcfa-85c2-11ec-b7d6-dda0bd2ddff1.jpg
 

Deel 1:

[h3][/h3]

Sonia uit 'Sekswerkers': "Voor veel mannen was ik hun therapeut, het sperma kwam erbij"

‘Wat anderen over mij denken, kan me niets schelen. Je m’en fiche, moi. Ik ben fier op wie ik ben geworden en heb een goed leven.’

'Wat anderen over mij denken, kan me niets schelen. Je m'en fiche, moi. Ik ben fier op wie ik ben geworden en heb een goed leven.' Als 22-jarige stapte ze 'toevallig' in de prostitutie, om er 36 jaar te blijven. Ze studeerde als vijftiger ook af in de antropologie met grote onderscheiding. Sonia Verstappen heeft alle kansen gegrepen die in haar leven voorbijkwamen. 'Trouwen was niets voor mij. Ik was jong en wilde plezier maken.'
Veerle Beel

Vandaag zouden haar vroegere klanten niet meer durven rond te lopen in de Brusselse Noordwijk, waar ze al die jaren in de vitrine heeft gezeten als raamprostituee. 'De buurt is zo hard veranderd. Er hangen bendes rond die Afrikaanse meisjes uitbuiten en die erg gewelddadig zijn. Dat is geen prostitutie meer. Dat is slavernij. Mannen die weten dat die meisjes geslagen worden, noem ik geen klanten. Voor mij zijn dat verkrachters.'
Sonia Verstappen neemt zelden een blad voor de mond. Ze is in Franstalig België een bekend figuur, die er vaak het woord heeft genomen voor haar beroepsgroep. Ze richtte zelf Utsopi op: een unie van sekswerkers, die al jaren strijdt voor een legaal statuut. Het contact met alle jonge collega's die nog actief zijn, houdt haar jong, zegt ze. Twee maanden geleden is ze 70 geworden. 'In de ogen van de samenleving zal ik altijd een hoer blijven. Dat is zoals bij een dokter: je blijft het, ook nadat je ermee gestopt bent.'

U was een van de eerste prostituees die op de barricades gingen staan.

Sonia Verstappen: 'In 1995 braken er rellen uit in de Noordwijk. Jongeren gooiden er vitrines stuk. Ik begreep dat ze boos waren omdat ze zich uitgesloten voelden, maar wij, hoeren, zijn dat ook. Wij mogen maar bestaan zolang we onzichtbaar blijven. Ik heb die jongens toen rechtstreeks aangesproken: dat ze zich van vijand vergisten. Ik was niet bang om met mijn gezicht op tv te komen. Omdat ik niets te verliezen had. Alle mensen die voor mij belangrijk waren, wisten wat ik deed, en maakten er geen punt van. Daar heb ik veel geluk mee gehad. Anderen deinsden terug voor reacties van familie, of buren.'

Het blijft ook vandaag nog een beroep waarop neergekeken wordt.

'Wat anderen over mij denken, kan mij niet schelen. Je m'en fiche, moi.Ik zag het misprijzen soms wel op de gezichten van mensen die voorbijwandelden als ik in de vitrine zat. Maar als ik, los van mijn job, op straat herkend werd van op tv, was dat nooit een probleem. De samenleving als geheel is veel moraliserender dan de individuele burgers. Iedere maatschappij heeft zondebokken nodig – en dat zijn wij. Maar ik ben fier op wie ik ben geworden. Ik heb een goed leven.'

Waarom heeft u voor dit beroep gekozen?

'Toeval. Ik was serveuse in een restaurant. Op een dag kwam mijn vriend niet opdagen. Toen ik zijn moeder belde, zei ze dat ik bij hen thuis op hem kon wachten. Zij had een bordeel in de Noordwijk, achter het Sheraton-hotel. Ze vroeg me of ik gezelsschapsdame wilde worden voor de meisjes, zodat die er 's nachts niet alleen voor stonden. Die vrouwen waren zo mooi, en ze zeiden dat de klanten heel vriendelijk waren en goed betaalden. Op een keer vroeg een van hen of ik mee wilde doen, want de klant vroeg twee meisjes. Ik was nieuwsgierig en zei ja. Het ging toen alleen om massages en zo. Ik herinner me het gevoel van die eerste penis nog in mijn hand. Het heeft me niet getraumatiseerd, want ik ben het blijven doen. We bedreven de liefde nog niet met de klanten. Dat kwam later pas.'

In het tv-programma Sekswerkers, op Canvas, vertelde u dat u er als kind van droomde om arts of advocaat te worden.

'Ik voelde een drang om te helpen. Artsen genezen lichamen, advocaten bestrijden onrecht. Maar ik zou die studies nooit aangekund hebben. Daarvoor was mijn leven niet stabiel genoeg. Ik heb niet zo'n geweldige jeugd gehad. Mijn moeder was alleenstaande en had jarenlang een relatie met een getrouwde man. Ik kon niet goed met hem overweg. Hij was erg dominant en zij moest naar zijn pijpen dansen. Ik zeg vaak: zij had één klant, en ik heb er duizenden gehad. Maar ik kon veel beter grenzen stellen dan zij, omdat de mannen mij betaalden. Wij sloten als het ware telkens een contract af, dat met geld bezegeld werd.'

Wat haalde u er voor uzelf uit?

'De klanten gaven me tederheid en respect. Ze waren lief voor mij. Ik was erg mooi en had in het begin zot veel succes. Ze stonden op straat aan te schuiven. Dat gaf me veel voldoening, op het narcistische af. Het was zeer goed voor mijn zelfvertrouwen, en ik kon er goed van leven. In de jaren 70 betaalden mijn klanten 2.000 frank, wat veel was in die tijd. Het is ook gewoon wie ik ben. C'est moi, quoi. Ik hou van mensen en ik heb graag fysiek contact. Ik had dikwijls het gevoel dat ik mijn klanten hielp. Ik was een soort van therapeut, met het sperma erbij dan.'
 
Deel 2

Ik was erg mooi en had in het begin zot veel succes. Dat gaf me veel voldoening, op het narcistische af.’

Ik was erg mooi en had in het begin zot veel succes. Dat gaf me veel voldoening, op het narcistische af.' — © Kristof Vadino

Welke mannen kwamen zoal langs?

'Uit alle lagen van de bevolking: jong en oud, rijk en arm, uit alle beroepsgroepen, ook religieuzen. Sommigen kwamen puur voor de seks. Anderen kwamen omdat ze nood hadden aan menselijk contact, om te praten en om aangeraakt te worden. Mannen die ik in de armen moest nemen, "comme une maman". Omdat het hun verjaardag was en er niemand anders was die hen aanraakte. Of omdat hun vrouw geen seks meer wilde – ik veroordeel die vrouwen niet, het is hun goed recht. Zo'n man trilde vaak al bij de eerste aanraking, zo groot was het gemis. En daarna ging hij terug naar huis, bij zijn vrouw. Dat is toch beter dan dat ze thuis problemen maken, of er een maîtresse op na houden, want dat laatste is veel complexer dan de simpele transactie die mannen met mij afsloten?'
'Een laatste groep waren de masochisten: ofwel mannen met macht, ofwel mannen die in hun kindertijd misbruikt werden. Zij wilden dat opnieuw beleven, met dit verschil dat ze deze keer de controle over het gebeuren behielden: ze konden stop zeggen. Daardoor waren ze geen slachtoffer meer. In de samenleving worden ze vaak gezien als pervers, maar ik heb dat altijd erg ontroerend gevonden.'

Hebt u zich nooit bedreigd gevoeld of geweld meegemaakt?

'Ik ben nooit echt bang geweest. Je moet kordaat zijn. Ik heb vaker nee dan ja gezegd, en mannen weggestuurd. Dan zei ik dat ik een andere klant verwachtte. Of dat ik alleen met masochisten werkte. Als ze echt lastig deden, zei ik dat ik een maquereau had – een pooier. Dat was niet zo, ik heb altijd in mijn eentje gewerkt, maar daar deinsden ze voor terug.'
'Het begon meestal al voor ze binnenkwamen. Als er iemand voorbij kwam die me niet zinde, deed ik alsof ik met iemand aan het praten was. Je voert een toneelstukje op, ter verdediging. Ik had ook veel vaste klanten, die ik goed verzorgde. Omdat je ze kent, weet je wat ze graag hebben. Je wilt ze tevreden stemmen, want dan komen ze terug.'

Was er ruimte voor een privéleven?

'Zeker wel. Ik heb veel vrienden die ik al jaren ken, en die me altijd aanvaard hebben zoals ik ben. Voor mijn geliefden was het moeilijker. Een man die een relatie met een prostituee heeft, wordt scheef bekeken: kan hij dat verdragen? Is hij misschien haar pooier? Eén keer ben ik een paar maanden gestopt, omdat een man die ik heel graag zag, daarom vroeg. Toen ik opnieuw begon te werken, was de relatie over. C'était comme ça. Mijn geliefden waren altijd oud-klanten. Als ik merkte dat er gevoelens groeiden, zei ik: vanaf nu hoef je niet meer te betalen. Maar daardoor veranderde álles.'

Hoe bedoelt u?

'Door dat uit te spreken, bloeide de verliefdheid open. Dan begon de miserie: wachten tot hij terugkomt, en waarom belt hij niet? Vanzelfsprekend veranderde de seks. Als je werkt, bedrijf je de liefde met je hoofd. Je denkt: het begint wat lang te duren, misschien moet ik nu dit of dat doen. Ik heb het altijd op de klassieke manier gedaan: nooit kussen en altijd met condoom. Als je liefhebt, bedrijf je de liefde met je hart. Dan kon ik me helemaal geven, een verschil van hemel en aarde.'
'Let wel, er zijn prostituees die beweren dat ze nooit klaarkomen in de job, maar daar hoor ik niet bij. Niet dat het elke dag gebeurde, maar wel wanneer ik een man over de vloer kreeg die er echt goed in was. Ik liet het niet altijd zien, omdat ik het niet iedereen gunde. Maar sommige mannen zijn nu eenmaal een natuurtalent op dat vlak, en andere bakken er niets van. Zoals dat wellicht ook bij vrouwen het geval is.'

En tussendoor heeft u nog een universitair diploma gehaald.

'Ook dat kwam per toeval op mijn weg. Een journaliste met wie ik bevriend was geraakt, nodigde me uit bij haar thuis. Daar was een professor in de antropologie, die me uitnodigde om te spreken in haar lessen. En ik ben blijven gaan. Ik ben afgestudeerd met grote onderscheiding. Ik heb het als een groot geluk ervaren, het was een intellectuele uitdaging en een groot plezier. Die studie reikte me de concepten aan om na te denken over mijn job, en om erover te spreken. In het laatste jaar kreeg ik een kankerdiagnose. Ik heb de studie afgemaakt maar ben gestopt met werken. Ik was toen 59.'

Mist u het?

'Nu niet meer. Ik heb er moeite mee gehad, omdat mijn moeder kort daarna overleden is. Dat was veel ineens om te verwerken. Maar er is voor alles een plaats en een tijd in het leven. Je moet de bladzijde kunnen omslaan. Ik ben sinds vijf jaar getrouwd met een goede vriend die weduwnaar was geworden. Ik heb heel mijn leven gedacht dat trouwen niets voor mij was, en ik heb zijn eerste aanzoek weggelachen. Ik moet een goede engelbewaarder hebben, die me steeds op het juiste pad brengt.'

Zou u het opnieuw doen, als u kon herbeginnen?

'Dat is moeilijk te zeggen … Het vak is erg veranderd. Er zijn er nu veel die bij zich thuis ontvangen. Sommigen doen het voltijds, anderen maar een paar dagen in de maand, om hun magere inkomen aan te vullen. Er gebeurt ook veel meer via het internet. Ik had het liever anders.'

Ik zal het anders vragen. Als u een dochter had, zou u het haar dan afraden?

'Die vraag wordt me vaak gesteld. Ik zou liever hebben dat ze dit beroep uitoefent dan dat ze in een wapenfabriek werkt of voor Monsanto. En ik zou het ook belangrijk vinden dat ze dit onder goede omstandigheden kan doen. Zelf heb ik altijd belasting betaald. Dat kon niet als prostituee, want dan kreeg je je aangifte terug. Je moest er iets anders op schrijven. Ik heb ooit een controleur van de belastingen over de vloer gehad, een sympathieke kerel. Hij zei me dat ik als zelfstandige het btw-nummer van mijn klanten moest vragen. Uiteindelijk ging hij na samenspraak met mijn boekhouder akkoord dat ik mijn aangifte indiende als stripteaseuse en seksuologe – wat niet helemaal gelogen was.'
'Er zijn ook vrouwen die vinden: als ik niet mag bestaan, dan betaal ik niet. Dat kan hen zuur opbreken, want ze zijn niet beschermd tegen uitbuiting en hebben geen recht op een uitkering of een pensioen, hoe klein ook. Daarom ijveren we zo hard voor een legaal statuut, hopelijk komt dat er snel.'
 
Goodmorning,

Hartstikke lief, maar weet niet of het voor mij veel zin heeft. Met mijn postuur, leeftijd, kort haar, Nederlands zijnde, geen nzc en 2 plakplaatjes val ik bij 90/95% al af ?
Voor zover ik kan beoordelen, ook je website bezocht en wat van je reacties gelezen, ben je een prima vrouw.
En van de dingen die je hierboven op somt is al helemaal niets mis.

Wat je zelf ook al zegt is het vaak de afstand, en daar kan ik wel inkomen. Twee uur heen en twee uur terug, laat staan met de huidige benzineprijzen.
Dat doet helemaal niks af aan jou, en hebben de mensen bij jou in de buurt maar mooi mazzel!
 
In dit subforum kunnen enkel DVP's onderwerpen starten, hiervoor moeten ze in het bezit zijn van de gebruikerstitel DVP welke ze kunnen ontvangen door mij een privéberichtje te sturen.

In principe is het elke dame die dat wenst, toegestaan om hier één topic te openen waarin ze communiceert over haar aanwezigheid en dienstverlening.

Zie je deze berichten liever niet in je berichtenoverzicht? Negeer dan gerust dit subforum.
Hoi Admin van Girlsreview,

Allereerst bedankt voor het melden. Dit geeft ons de mogelijkheid om gratis te informeren over onze diensten!


Op 12 sep 2021 om 19:20 heeft admin Forumleiding Administrator · Uit Amsterdam Lid geworden 29 jun 2021 het volgende geschreven:

In dit subforum kunnen enkel DVP's onderwerpen starten, hiervoor moeten ze in het bezit zijn van de gebruikerstitel DVP welke ze kunnen ontvangen door mij een privéberichtje te sturen.


Ik ben in bezit van de gebruikerstitel DVP welke mij is toegewezen door de Admin zonder een privéberichtje te sturen.


Op 12 sep 2021 om 19:20 heeft admin Forumleiding Administrator · Uit Amsterdam Lid geworden 29 jun 2021 het volgende geschreven:

In principe is het elke dame die dat wenst, toegestaan om hier één topic te openen waarin ze communiceert over haar aanwezigheid en dienstverlening.

Zie je deze berichten liever niet in je berichtenoverzicht? Negeer dan gerust dit subforum.


Als DVP wil graag gebruik maken van de mogelijk om te communiceren over mijn aanwezigheid en dienstverlening in dit subforum. En als bijkomstigheid, zonder dat het me wat kost! Dankjewel!


Verrichtingen van de dvp

Vòòrdat ik daar één topic ga openen waarin ik communiceer over mijn aanwezigheid en dienstverlening, wil ik eerst een aantal dingen rechtzetten.

Titel topic bijwerken, inhoud rapporteren en onderstaande topics verplaatsen (naar eigen keuze van de moderator)

https://www.girlsreview.nl/threads/hoe-een-ondersteunende-partner-te-zijn-voor-een-sekswerker.20470/


https://www.girlsreview.nl/threads/...er-hier-hoe-een-betere-partner-te-zijn.20683/

Indien de bovenstaande topics zijn verplaatst, zal ik hier één topic openen waarin ik communiceer over mijn aanwezigheid en dienstverlening.


Vooralsnog mijn excuses voor het eerder aanmaken van twee topics in de verkeerde topic.

En bedankt voor de samenwerking!

Liefs, Jazzmin.
 
@Jazzmin
Daarvoor gebruik je de rapporteerknop.
@Paulus2
Rapporteer inhoud.

Schermafbeelding 2022-11-26 om 21.52.51.jpeg

Op 25 nov 2022 om 18:17 heeft Jazzmin (DVP) het volgende geschreven:

Verrichtingen van de dvp

Vòòrdat ik daar één topic ga openen waarin ik communiceer over mijn aanwezigheid en dienstverlening, wil ik eerst een aantal dingen rechtzetten.

Titel topic bijwerken, inhoud rapporteren [EDIT] en topic https://www.girlsreview.nl/threads/daten-met-een-sekswerker-hier-hoe-een-betere-partner-te-zijn.20683/ verplaatsen naar (https://www.girlsreview.nl/forums/off-topic-lounge.158/)

Indien beide topics die hier eerder zijn aangemaakt zijn verplaatst, zal ik hier één topic openen waarin ik communiceer over mijn aanwezigheid en dienstverlening.

Schermafbeelding 2022-11-26 om 21.54.38.jpeg
Vooralsnog mijn excuses voor het eerder aanmaken van twee topics in de verkeerde topic.

En bedankt voor de samenwerking!

Liefs, Jazzmin.
 
Laatst bewerkt:
Dames kunnen ook overal terecht, ben jij een voorstander van uitsluiting misschien? We weten allemaal waartoe dat leidt (en lijdt).
Ja absoluut!
|Deel alleen voor dames.. deel alleen voor heren. En mogelijk aantal subfora voor beide.
Dames onder elkaar zullen veel meer open info delen als dit niet door iedereen gelezen kan worden en de hoofddoelgroep van deze site is wandelaars. Dus zo gek is het niet. Zorgt ervoor dat dingen on topic blijven

En nee deze vorm van uitsluiting gaat niet leiden tot WWIII ofzo. Chill?
Vrouwen zijn ook uitgesloten van mannenvoetbal en andersom... dus niet gelijk de drama kaart trekken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan