Dames die terug of op voor hand nog even sms of bellen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mulan

Meubelstuk
Forumpionier
2.019
06/07/21
1.910
9
Wat vinden jullie indien je een afspraak hebt gemaakt ,dat ze je op voorhand even sms op bellen voor bevestiging afspraak .
Ik heb een hekel dat ze je op voorhand nog even contacteren voor bevestiging afspraak ,of na een paar dagen -weken vragen of je nog eens een afspraak wenst te maken .graag jullie bevindingen ?
 
Ik heb over algemeen het meeste contact per Whatsapp. Dat ze dit medium gebruiken om nog even navraag te doen of het nog door gaat kan ik me voorstellen. Er zijn natuurlijk altijd gasten die wel reserveren maar dan niet komen (ook letterlijk).
Bellen ben ik wat minder van gecharmeerd, mijn ringtoon staat dan ook uit. Ik kan hooguit later zien dat ik een belletje gemist heb.
 
Ik zou het helemaal niet erg vinden als de dames daar wat proactiever in zijn. Zeker de dames die nogal eens van woonplaats wisselen. De vaste dames waar ik heenga weten waar ik woon, als ze dan binnen de gewenste reisafstand komen mogen ze mij (graag zelfs) best een bericht sturen.
 
Wat vinden jullie indien je een afspraak hebt gemaakt ,dat ze je op voorhand even sms op bellen voor bevestiging afspraak .
Ik heb een hekel dat ze je op voorhand nog even contacteren voor bevestiging afspraak ,of na een paar dagen -weken vragen of je nog eens een afspraak wenst te maken .graag jullie bevindingen ?

Dat komt wel voor , kort tevoren nog even app/sms/bel (cq : je eraan herinneren) dat je een afspraak hebt .
Dat doet de tandarts ook - en om dezelfde reden . Teveel mensen die wel een afspraak maken en 'm vergeten of niet komen zonder afmelding.
Ik kan het ze niet echt kwalijk nemen - zeker als het "nette" dames zijn die niet overboeken en dus echt de tijd vrij houden voor een afspraak.
Ja - bij _mij_ is het niet nodig. Maar bij teveel mensen wel.
Zorg dat je een aparte telefoon hebt - en kijk erop in de aanloop naar je afspraak.

Later vragen of je weer eens komt heb ik niet veel meegemaakt .
 
Ik heb er geen behoefte aan dat ze me contacten. Dat doe ik zelf wel.
Als ik een afspraak heb staan met een bepaalde dame, bel ik vooraf nog even of het zeker doorgaat.
Dat kan de dag van te voren zijn of op de dag zelf.

Maar snap het wel: ze willen zeker zijn dat je verschijnt of willen zich nog een keertje verkopen in de hoop dat je langs komt en ze aan je kunnen verdienen.
Kwestie van bellen / contacten met een ander nummer dan je normale nummer. Dan kan ze je niet "lastig vallen".
 
Dat ze bellen heb ik maar weinig meegemaakt. Meestal inderdaad een appje. Vind het niet zo erg als ze me contacten of ik nog een keer wil afspreken.
Ik heb vroeger ook weleens gehad dat ze na de afspraak nog een smsje met een bedankje stuurden. Vond ik wel lief. Gebeurt tegenwoordig niet meer.
 
Heb een dame die me 'altijd' appje stuurt als ze soort van in de buurt is; vind ik zelf wel nice...en restulteerd ook meestal wel in bezoek, zeker als andere dames juist super moeizaam/minimaal communiceren, dan kies ik dan vaak voor haar. Uiteraard weet ik dat het gwn 'geld verdienen is' maar desondanks maakt ze me wel ff geil en voelt het iig meer welkom/uitnodigend/gaat gezellig worden...

Heb me er ook wel over verbaasd hoor hoe weinig dames brood zien in zoiets en mij ooit zelf hebben gecontact met wat dan ook; denk echt max 10% ofzo...allemaal vaker geweest mede op basis daarvan I guess. Bellen zit ik ook niet zo op te wachten maar een apje van kom je weer eens langs; geen probleem, handig/uitnodigend zelfs...

Lol ooit kende ik een stedenhoppende Zuid Amerkiaanse dvp die dan basically "I'm here, horny, come fuck me?" stuurde maar altijd samen met een foto van der kont/titties of wat ze aan had posing via de spiegel of in kort filmpkje...goddamn dat naar me appen had een succes rate van 100% :D
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan