Dames die van keihard anaal houden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
335
27/05/22
370
Volgens mij heb ik deze vraag al eerder gesteld. Sorry hiervoor.
Ik ben nog steeds op zoek naar dames in Den Haag die echt van kei- en keihard in de poeperd genomen willen worden. En dan ook van switchen houden (heen en weer van kont naar poes, en weer andersom. Dat vind ik geweldig) Hebben jullie nog suggesties??
 
Ik zou het even proberen in de laatste passage in de Doublet, daar zitten een aantal aftandse oude Latinas waar je voor een paar tientjes poep kan stampen. Er is volgens mij geen douche voor een anale spoeling. Anders kan je het altijd nog aan Lorena vragen, daar is volgens mij voor het juiste bedrag een hoop mogelijk,
 
Melissa uit de doublet. Zie recensie. Was mijn tweede keer anaal ooit. Uiteindelijk niet m'n ding want voelt niet fijn vind ik. Wat ik wel kan zeggen is dat ik haar echt heel erg hard in haar kont heb geneukt. Gewoon alles wat ik halen kon en ook in meerdere standjes. Niet klaargekomen maar dat lag zeker niet aan haar. Uiteindelijk vaginaal afgemaakt met een nieuwe condoom.
 
Melissa uit de doublet. Zie recensie. Was mijn tweede keer anaal ooit. Uiteindelijk niet m'n ding want voelt niet fijn vind ik. Wat ik wel kan zeggen is dat ik haar echt heel erg hard in haar kont heb geneukt. Gewoon alles wat ik halen kon en ook in meerdere standjes. Niet klaargekomen maar dat lag zeker niet aan haar. Uiteindelijk vaginaal afgemaakt met een nieuwe condoom.
Hoeveel had je betaald?
 
Melissa uit de doublet. Zie recensie. Was mijn tweede keer anaal ooit. Uiteindelijk niet m'n ding want voelt niet fijn vind ik. Wat ik wel kan zeggen is dat ik haar echt heel erg hard in haar kont heb geneukt. Gewoon alles wat ik halen kon en ook in meerdere standjes. Niet klaargekomen maar dat lag zeker niet aan haar. Uiteindelijk vaginaal afgemaakt met een nieuwe condoom.
Heb je een linkje met de recensie?? Kan niets vinden sorry
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan