Dames: hoe wilt U het liefst / lekkerst gebeft worden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr Niceguy

Newbie
7
17/01/23
17
4
Ik vind beffen een zeer opwindend onderdeel van de seks en kan hier erg van genieten - zeker als de dame een orgasme bereikt. In de betaalde seks gebeurd dat helaas niet zo vaak. Heb dit maar een keer of drie meegemaakt.
Echter... Als ik aan de dame vraag: hoe wil je het liefst of lekkerst gebeft worden komt er meestal geen duidelijk antwoord. Meestal vinden ze het een ongemakkelijke vraag of ze zeggen: nou gewoon lekker.

Als je aan mannen vraagt hoe wil je het lekkerst gepijpt worden (die vraag wordt bijna nooit gesteld) kunnen denk ik de meeste mannen daarop wel een antwoord bedenken.
Lekker diep, ballen en schacht meenemen met likken, lekker veel spuug, handen gebruiken om de penis en ballen. En natuurlijk veel strelen rond de anus. Zonder handen is ook lekker en veel teasen - zeker in het begin - is helemaal goed. En lekker geil aankijken is ook super lekker.

Ik had vroeger een vriendin en daar duurde het beffen tot aan orgasme altijd 17 minuten - daar kon ik de klok op gelijk zetten (ik kon tijdens het beffen op de wekker kijken vandaar dat ik dat weet). Dus ik weet dat het meestal niet zo snel gaat als bij mannen.

Tegenwoordig vraag ik vaak voor het beffen hoe de dame het wil en of ze graag een orgasme wil.

Dus dames: hoe willen jullie het graag? Of is dit zeer persoon gebonden.
 
Misschien is dit iets voor je:

Daarnaast:
Lees de website, het profiel en andere informatie die je krijgt van de dame goed door. Vooraf kun je daar vaak wel bepaalde zaken en voorkeuren uithalen. De mogelijkhedenlijst, de don'ts en eventuele meerprijs voor beffen kunnen een indicaties geven of ze er wel echt op zit te wachten en kunnen je beeld geven welke extra handelingen, zoals vingeren, speelgoed en/of anusstimulatie, je in kunt zetten om het geheel nog prettiger te maken voor haar. Een goede befbeurt heeft naar mijn mening dat laatste ook als doel, haar een prettige en plezierige ervaring te geven met hopelijk een orgasme als slotstuk en niet jouw geilheid voorop stellen door er, als voorbeeld en iets wat overdreven gezegd, meteen vier vingers in te duwen terwijl ze vingeren niet als mogelijkheid in haar profiel had staan of jij dit geil vind. De vraag, "vind je het lekker als ik er tijdens dit een vinger in/bij steek of handeling x doe?" is zo gesteld en een ja of nee is zo gegeven. Als je zeker bent dat ze dit prima vind kun je het opbouwen en je hand er eerst bij betrekken en kijken hoe ze op de extra aanraking reageert en zo kun je meteen controleren of ze al nat genoeg is om er iets in te stoppen. Vooraf vragen of ze een orgasme wilt lijkt me trouwens een onnodige vraag en het is ook handig om iets te weten van de anatomie van die omgeving.

The-Ultimate-Guide-to-Clitoral-Stimulation-01-1296x967.jpg


Tijdens het beffen kun je veel halen uit (non)verbale communicatie maar hou er wel rekening mee dat kreunen, zeker bij sekswerkers, niet altijd een goede graadmeter is. Let dus vooral ook op haar lichamelijke reactie(s) en hoe ze reageert op de hoeveelheid tong die je gebruikt (de hele lap of alleen het puntje), de herhaling/beweging/voorspelbaarheid/afwisseling van tong en/of vingers, de druk die je geeft (hard of juist heel soft), de reactie op directe stimulatie van de clitoris of je juist meer richten op het gebied eromheen en/of ze je (onbewust) stuurt door zelf ook mee te bewegen of juist bij bepaalde technieken lichamelijk iets terug te trekken (al dan niet omdat het te gevoelig is of omdat het niet fijn is). Een orgasme bij het beffen is uiteindelijk het resultaat van voldoende tijd, opbouw van spanning, opwinding/mindset en afstemming op degene die je beft.

Off-topic:
Ik denk dat je trouwens verstelt zult staan in de hoeveelheid mannen die op seksgebied niet (precies) kunnen aangeven wat ze lekker vinden, soms op de "zonder schrappende tanden" opmerking na.

Voor de afwisseling:
 
Laatst bewerkt:
Volgens mijn ervaring is het vooral individueel verschillend hoe de dames het het liefst hebben.
De een houd van zuigen aan de clitoris, de ander juist niet en wil vooral met de tond gestimuleerd worden. Sommigen houden ervan als je dam en anus ook mee neemt in het likken, anderen vinden dat maar niets. Net zo het gelijktijdige vingeren, vaginaal en/of anaal.
De een komt daaronder vrij snel klaar, de andere doet er lang over en blijft op die manier maar lang van je kunsten genieten.
Het enige dat je in het algemeen kunt zeggen: ca. 95 % van de (professionelle) dames, welke ik tot nu toe tegen gekommen ben, houd wel van gebeft worden. Je moet dan alleen nog uitzoeken op welke manier dan.
 
Het liefst door hun vriendje.

Probleem met deze vraag is dat de hoofddoel van een dame niet genieten is maar geld verdienen. 'Tuurlijk kan een dame zich laten gaan en met een klant genieten maar het is niet van zelfsprekend, meestal gunt de dame dat je ze mag beffen, als je eentje te pakken heb die op het moment goed zin in heeft dan hoor je wel hoe en wat.

Ander probleem is dat er niet al te vrouwvriendelijk over vrouwen gesproken wordt op deze forum, dus na gezeur te lezen die op hunzelf gericht een vraag krijgen van 'hoe wordt je het liefst bevredigd'? Tja.
 
Laatst bewerkt:
Draai de situatie eens om. Hoe vaak wil jij als man op een dag door verschillende vrouwen gepijpt worden en klaarkomen? Na een paar keer zal je lust en libido algauw dalen en vind je het wel genoeg voor die dag.

Als jij die dag een van haar laatste klanten bent en de dame is eerder die dag al 5x of 6x gebeft en klaargekomen, tja, dan kan jij als laatste klant die dag ook niet veel meer van haar verwachten .... Zeker als ze thuis nog een vaste partner/vriend heeft die haar ook nog eens regelmatig beft.

Voor het beste (of minst slechte) resultaat is het handiger dat je een dame bezoekt die niet dagelijks de seks bedrijft en op de dagen dat ze het wel doet, jij die dag haar eerste klant bent.
 
Voor het beste (of minst slechte) resultaat is het handiger dat je een dame bezoekt die niet dagelijks de seks bedrijft en op de dagen dat ze het wel doet, jij die dag haar eerste klant bent.
Waarschijnlijk is het juist andersom en meer kans als je haar laatste klant bent en zij zich kan laten gaan. Volgens mij is de kans juist kleiner als je haar eerste klant bent.
 
Waarom zou zij zich 'laten gaan' als jij haar laatste klant bent? Ze is waarschijnlijk blij dat het die dag afgelopen is en eindelijk naar huis kan gaan. Zich lekker 'laten gaan' doet ze wel privé thuis met haar eigen vriend ....

Als jij op een dag al 3 of 4x door een dame goed gepijpt bent, laat jij je dan pas bij de laatste dame lekker gaan?
 
Mannen en vrouwen orgasmes door elkaar halen lijkt me appelen met peren vergelijken. Een vrouw kan veel keren meer per dag klaarkomen dan een man. Hoe wilt een dvp gebeft worden door een klant? Ik zou zeggen, zolang die klant betaald en zij het leuk vind zal ze doen alsof ze geniet met jou en jij de beste bent in het geval je echt veel moeite doet. Een extra lepeltje honing voor jou zodat jij terugkomt. Echt genieten zal ze doen met haar vriend of haar uitverkoren klanten als ze geen vriend heeft.

Edit: ik denk als ik nog eens een dvp bef, het meer zal zijn als een ontdekkingsreis in het andere geslacht. Natuurlijk heb ik in mijn leven al vele malen gebeft maar het blijft speciaal, het andere geslacht. En hoever durf je daar in te gaan. Je kan haar puntje boven aan de schaamlippen beffen waar de clitoris zit, maar je kan ook de schaamlippen opentrekken zodat het echt gevoelig gaat worden voor een dvp. Laat ze dat toe, durf je dat. Dat soort dingen. Iedere vrouw is anders. Haar vagina opentrekken om nog dieper met je tong erin te geraken. Maar echt denken, nu ga ik beffen omdat ze zou klaarkomen en dat ze gaat genieten van wat ik doe? Ik denk dat dat kostbare tijdsverspilling is. Geniet bij een dvp voor je eigen genot, speelt zij het spel mee en kreunt ze oprecht, dan heb je dubbel plezier. Maar vooral, zorg dat je na het beffen klaar bent om haar een flinke beurt te geven, want daar betaal je voor.
 
Laatst bewerkt:
Draai de situatie eens om. Hoe vaak wil jij als man op een dag door verschillende vrouwen gepijpt worden en klaarkomen? Na een paar keer zal je lust en libido algauw dalen en vind je het wel genoeg voor die dag.

Als jij die dag een van haar laatste klanten bent en de dame is eerder die dag al 5x of 6x gebeft en klaargekomen, tja, dan kan jij als laatste klant die dag ook niet veel meer van haar verwachten .... Zeker als ze thuis nog een vaste partner/vriend heeft die haar ook nog eens regelmatig beft.

Voor het beste (of minst slechte) resultaat is het handiger dat je een dame bezoekt die niet dagelijks de seks bedrijft en op de dagen dat ze het wel doet, jij die dag haar eerste klant bent.
Deed ik vaak om die reden, dames 's ochtends bezoeken, evenals ook om hygiënische redenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan