Dames met dubbele advertenties en verschillende namen..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.366
30/06/21
4.125
39
ik heb dat eerder al laten vallen ..
of het echt misstanden zijn ?in sommige gevallen wel..de eerste 2 bijvoorbeeld liggen er wel heel dik bovenop..de rest iets minder
ik pak er even een paar tussenuit in 'mijn' regio..voel je vrij om eventueel uit een ander deel aan te vullen..de dames verkassen nogal eens ,kan hulpzaam zijn..
mocht ik er onverhoopt naast zitten ,feel free to say so..

die is niet zo moeilijk...lijkt me

dan heeft ze er op Sexjobs nog 1 onder de naam 'Anouk',beste pijpdate zonder (doet ze niiieeet)

dit zijn 2 dames die niet tegelijkertijd werken,echter wel elkaars foto's gebruiken..dus wie de deur opendoet?

100% dezelfde vrouw..wel van de eerste regel hierboven..al lijkt ze NU niet meer op de foto's

dezelfde ,spaanse eind 40-begin 50 Milf met een mooi figuurtje..

dit zijn er even een paar..ben er stuk voor stuk achter gekomen door eigen ervaring..
het zijn er nog veel meer geweest ,maar die zijn allemaal weer 'verdampt' inmiddels..
laat maar komen heren..
 
Laatst bewerkt:
Dit is ook dezelfde dame denkt een gouden kutje te hebben kwam al gauw op 250 per uur vroeg overal extra voor had een slecht gevoel en weer weg gegaan met een stijve
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210801-152512_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210801-152512_Samsung Internet.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 65
  • Screenshot_20210801-152431_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210801-152431_Samsung Internet.jpg
    89 KB · Weergaven: 64
Dit is ook dezelfde dame denkt een gouden kutje te hebben kwam al gauw op 250 per uur vroeg overal extra voor had een slecht gevoel en weer weg gegaan met een stijve
Ja, dit is het snoepje van de week hoor
Ben bij haar geweest in Breda..
Had er een recensie over geschreven op Kinky..
Alles extra
Heeft 'sex' met je zonder dat jij er kan aanraken
Anaal kon bij haar, maar niet dikker dan haar pink (dafuuuk?)
Pijpt als een bezeten om je klaar te krijgen
Ben je klaar, gaat ze eerst op 3 andere GSMs berichten beantwoorden
Jij moet binnen 5 minuten weer hard zijn, anders 'Joe taierd?'

Echt hee.. Zulke wijven linea recta terug naar Roemenië..
 
Dit is ook dezelfde dame denkt een gouden kutje te hebben kwam al gauw op 250 per uur vroeg overal extra voor had een slecht gevoel en weer weg gegaan met een stijve
Er zijn ook call girls die 10.000 per nacht of 24 uur vragen. En die het ook nog krijgen. Maar dan kom je in de categorie voetballers a la Ribery of Rooney die ze inhuren. Maar ze zijn er zeker. Die hebben pas echt een gouden kutje :ROFLMAO:
 
Er zijn ook call girls die 10.000 per nacht of 24 uur vragen. En die het ook nog krijgen. Maar dan kom je in de categorie voetballers a la Ribery of Rooney die ze inhuren. Maar ze zijn er zeker. Die hebben pas echt een gouden kutje :ROFLMAO:
Dan betaal je meer voor de service eromheen en de discretie dan voor het gouden kutje. Ik heb met dames gedate die een flinke etiquettetetraining e.d. hebben doorlopen, daar naast kun je ontzorgt worden in het regelen van alle activiteiten die je gaat doen met je date en alle reserveringen eromheen (hotel, auto, chauffeur enzovoorts). Al zit er bij die bedragen denk ik ook wel een pochfactor in. In sommige erotische clubs betaal je voor een fles champagne ook 600 euro terwijl in een hotel zoals Huis ter Duin (Noordwijk) dezelfde fles maar 90-95 euro kost.
 
Dan betaal je meer voor de service eromheen en de discretie dan voor het gouden kutje. Ik heb met dames gedate die een flinke etiquettetetraining e.d. hebben doorlopen, daar naast kun je ontzorgt worden in het regelen van alle activiteiten die je gaat doen met je date en alle reserveringen eromheen (hotel, auto, chauffeur enzovoorts). Al zit er bij die bedragen denk ik ook wel een pochfactor in. In sommige erotische clubs betaal je voor een fles champagne ook 600 euro terwijl in een hotel zoals Huis ter Duin (Noordwijk) dezelfde fles maar 90-95 euro kost.
Het was deze dame. https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/ik-sliep-met-ribery-omdat-ik-nieuwe-kleren-wilde~a9b3b963/
 
Op de ene advertentie met gezicht, de andere zonder gezicht te zien, maar wel eenzelfde plakplaatje op arm.


 
Laatst bewerkt:
Kost niet veel moeite om te vinden wat de dames delen . Er is keuze voor met en zonder kapotje, en degene die geen dames bezoeken die zonder kapotje gaan, moeten gewoon een andere advertentie zoeken.


 
Kost niet veel moeite om te vinden wat de dames delen . Er is keuze voor met en zonder kapotje, en degene die geen dames bezoeken die zonder kapotje gaan, moeten gewoon een andere advertentie zoeken.


Ik zie bij beide links van je "Sex zonder condoom" staan. Maar lekker bezig!
 
Op de ene advertentie met gezicht, de andere zonder gezicht te zien, maar wel eenzelfde plakplaatje op arm.


Hoe dom kun je zijn?
 
Ik kan het mis hebben maar ze lijken erg veel op elkaar.


 
Ik zie bij beide links van je "Sex zonder condoom" staan. Maar lekker bezig!
Vermoedelijk bij eentje mijn leesbril niet opgehad ;) Maar bedankt voor de opmerking. Het zou mij niet verbazen als een dame twee advertenties heeft, eentje voor de diehards, en de safe boys.

Ook leuk voor de google translate, vertaal kapotje maar eens, komt een Spaanstalige volgens mij nooit uit, net als met opzettelijk spelvouten maken.
 
Ik kan het mis hebben maar ze lijken erg veel op elkaar.


Beste Rick,

daar is een hele discussie over geweest op hkrs.
Bovendien zitten beide dames een eindje uit elkaar.
Maar reden genoeg voor twijfel over de foto's
 
deze ook 2x dezelfde dame..
lijkt irl niet (meer) op de foto's..nu zeker +10kilo
kachelt heel nederland door..
en
 
deze ook 2x dezelfde dame..
lijkt irl niet (meer) op de foto's..nu zeker +10kilo
kachelt heel nederland door..
en
Bij de ene adv een hele waslijst mogelijkheden, en bij de andere minder maar wel zonder kapotje .

Bij de ene adv doe ik het altijd met , en bij de andere hoeveel heb je er voor over. geeft beffen weer een hele andere dimensie.
 
Bij de ene adv een hele waslijst mogelijkheden, en bij de andere minder maar wel zonder kapotje .

Bij de ene adv doe ik het altijd met , en bij de andere hoeveel heb je er voor over. geeft beffen weer een hele andere dimensie.
Zal ik je gelijk uit de droom helpen
Dat doet ze dus niet..
Pijpen zonder wel, maar dan houd het feestje ver op..
Ze vinken zo maar wat aan, als ze een advertentie in elkaar beunen..
Komt altijd wel 1 of andere sukkel op af.. En dan is het of bingo, of ze gaan onverrichter zaken weer weg..
 
Ik had natuurlijk al zo'n vermoeden, en ik denk dat je de dame zelf ook niet aan de telefoon krijgt , maar een secretaris zoals die dames het noemen, is natuurlijk ook maar een tussen figuur die de poen in de moet gaten houd.
 
dat is inderdaad dikwijls het geval bij Zuid Amerika/Europa..
maar deze dame is dik in de 40 en claimt Braziliaans te zijn..spreekt echter Spaans en Portugees..dus wat ze werkelijk is?..
aan haar manier van schrijven en spreken in het Engels ,denk ik dat ze de telefoon zelf doet..
maar de jongere meiden uit die hoeken..die hebben meestal niks of nauwelijks vreemde talen of scholing genoten..die hebben een 'voorman' zitten in de regel..inderdaad..
die waarschijnlijk ook de centen beheert..en afroomt..
 
Ja ja, zulke omschrijvingen doen het goed op google translate, net als kapotje, iedere wandelaar weet waar het over gaat, maar als je het omzet klopt er niets meer van. ;) net zoals je opzetelijk wat vouten in je tekst zet, komen ze volgens mij nooit meer uit als ze dit omzetten.

Maar ik heb er weer eentje met een dubbele agenda . Nemen nog niet de moeite om de tekst te veranderen, misschien na het lezen van dit topic misschien wel. Is dan weer een mooi contole punt ;)


 
Ja ja, zulke omschrijvingen doen het goed op google translate, net als kapotje, iedere wandelaar weet waar het over gaat, maar als je het omzet klopt er niets meer van. ;) net zoals je opzetelijk wat vouten in je tekst zet, komen ze volgens mij nooit meer uit als ze dit omzetten.

Maar ik heb er weer eentje met een dubbele agenda . Nemen nog niet de moeite om de tekst te veranderen, misschien na het lezen van dit topic misschien wel. Is dan weer een mooi contole punt ;)


Nu met de crisis van de Kroon maak ik ook hete videogesprekken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan