Dames met een behaarde poes (van streepje tot bos)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan zowel kale poesjes als hairy wel smaken. Klopt dat kaal de standaard is geworden, daarom laatste tijd wel wat aant zoeken naar een bush'je. Aan de hand van link @Rodenbach naar Lisa heb ik er eentje meer bij mijn favorietjes gezet op Redlights.
 
Laatst bewerkt:
Er is/ was ene Eva actief vanuit Emmen.
Daarnaast nog een Duitse die zo af en toe in ons land aanwezig is. (of was, je weet het immers maar nooit of ze gestopt zijn)
 
Iemand nog wat mooie bosjes tegengekomen lately?

Tijdje geleden bij Cici geweest: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/antwerpen/3009803-cici
Prijs ligt wel wel wat hoger dan gangbaar maar ze heeft echt een serieuze bush waar je veel plezier mee kan hebben. Oksels ook ongeschoren, hoewel ik dat iets minder interessant vind dan de schaamstreek.

Het is daarbij een mooie dame om te zien, beetje girl next door type en ze beleeft er zelf ook plezier aan. Doet samen met een -overigens geschoren- vriendin ook aan gangbangs zo nu en dan.

Aanrader!
 
Laatst bewerkt:
*Zucht* Was een dame als Sammy maar wat dichterbij te vinden. Indien iemand tips heeft voor zwaar beboste dames in het Gentse (of in Vlaams-Brabant, ten westen van Brussel), altijd welkom. Zeker als ze haar oksels en benen ook natural laat.
 
Het blijft een speld in een hooiberg maar er moet toch nog wel wat meer te vinden zijn? Ik word gek van al die dertien-in-een-dozijn-kardashian-wannabe-k*tjes op Kinky e.d.

Kwam dit profiel nog tegen vandaag.

Meer tips welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan