Dames met een heel ruime kut

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij is het frikadel 😏
De meeste mannen vinden een nauwe vagina lekkerder aangezien er dan meer frictie is, ik ook.
Ook wel meegemaakt dat ze heel ruim is, en dan nog een condoom.. dan voel je dus echt bijna niks.
Dan maar liever anaal, dat is vaak wel strak.. in ieder geval in het begin.
 
Veel mannen zoeken altijd een nauw kutje. Ik zelf vind juist een hele ruime kut erg fijn, eentje waar je begint met vingeren met minimaal 3 of 4 vingers. En dat is ook lekker neuken, of zoals sommigen het omschrijven "alsof je een frinkandel in een gang gooit".

Iemand ervaring met dergelijke dames?
dan hoop ik maar da je nie over een frikadel beschikt maar minstens een stevige komkommer:ROFLMAO::ROFLMAO:
of anders kan je de wagen ook volledig binnen zetten , hoeven de achterwielen nie buiten te blijven :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Veel mannen zoeken altijd een nauw kutje. Ik zelf vind juist een hele ruime kut erg fijn, eentje waar je begint met vingeren met minimaal 3 of 4 vingers. En dat is ook lekker neuken, of zoals sommigen het omschrijven "alsof je een frikandel in een gang gooit".

Iemand ervaring met dergelijke dames?
In het Schipperskwartier in Antwerpen ben ik weleens bij Kim geweest. Een kleine, jonge blonde dame, maar absoluut niet zo strak van onderen als je zou verwachten 😅
 
Veel mannen zoeken altijd een nauw kutje. Ik zelf vind juist een hele ruime kut erg fijn, eentje waar je begint met vingeren met minimaal 3 of 4 vingers. En dat is ook lekker neuken, of zoals sommigen het omschrijven "alsof je een frikandel in een gang gooit".

Iemand ervaring met dergelijke dames?
Cervelaatworst 🥰
 
Veel mannen zoeken altijd een nauw kutje. Ik zelf vind juist een hele ruime kut erg fijn, eentje waar je begint met vingeren met minimaal 3 of 4 vingers. En dat is ook lekker neuken, of zoals sommigen het omschrijven "alsof je een frikandel in een gang gooit".

Iemand ervaring met dergelijke dames?
Ik hou ook van een ruime natte kut. Heerlijk gevoel :love:. Dat geprop vind ik maar niks
 
In een ruime kut duurt het langer voordat je klaarkomt, maar het allerliefst heb ik een strak kutje die ik helemaal voel oprekken.
Het lekkerste is dan wanneer je klaarkomt dat kutje je pik vaccuum leegmelkt van elk druppeltje zaad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.324
Berichten
722.370
Leden
33.311
Nieuwste lid
Qasaas
Terug
Bovenaan Onderaan