Dames van welke afkomst neuken meestal graag ook anaal?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik dacht dat Marokkaanse dames en dan bedoel ik geen dvp's juist wel anaal doen vanwege het geloof omdat ze maagd moeten blijven
Dat zou je denken maar er zijn maar weinig dames op Kinky bv die anaal hebben staan en veel zeggen ook in hun ad dat ze niet anaal neuken.

Staat er in het geloof dat wie anaal doet naar de hel gaat. Er heerst een heel stigma rond anaal.

Heel jammer, wel een DVP en geneukt worden door duizenden maar anaal ho maar vanwege je "religie"..
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt weer een vooroordelen-topic.

Ik denk zelf dat er drie groepen van dames zijn die anaal doen:
1) Voor het geld
2) Voor het geld
3) Voor het geld

Zijn er dames die het graag doen? Ja, zeker. Ik heb drie dames mee gemaakt (Polen, Roemenië, Hongarije) die het in hun standardpakket hadden, dus zonder bij te betalen. Maar om nu te zeggen, dat er dames uit PL, RO, HU in het algemeen de billen iets verder uit elkaar trekken - nee.

Latinas idem - er waren een paar, die het tegen bijbetaling deden, maar ik heb heel veel Latinas geneukt, die er niets van moesten hebben.

En dat zal waarschijnlijk bij iedere nationaliteit zo zijn.

MAAR - en dat bedoel ik serieus - als er aangetoond kan worden dat bepaalde nationaliteiten het graag, altijd en evt zonder bijbetaling doen, dan ben ik om. Dus laat het graag weten ;-)
 
Dit wordt weer een vooroordelen-topic.

Ik denk zelf dat er drie groepen van dames zijn die anaal doen:
1) Voor het geld
2) Voor het geld
3) Voor het geld

Zijn er dames die het graag doen? Ja, zeker. Ik heb drie dames mee gemaakt (Polen, Roemenië, Hongarije) die het in hun standardpakket hadden, dus zonder bij te betalen. Maar om nu te zeggen, dat er dames uit PL, RO, HU in het algemeen de billen iets verder uit elkaar trekken - nee.

Latinas idem - er waren een paar, die het tegen bijbetaling deden, maar ik heb heel veel Latinas geneukt, die er niets van moesten hebben.

En dat zal waarschijnlijk bij iedere nationaliteit zo zijn.

MAAR - en dat bedoel ik serieus - als er aangetoond kan worden dat bepaalde nationaliteiten het graag, altijd en evt zonder bijbetaling doen, dan ben ik om. Dus laat het graag weten ;-)
Hoeveel betaalde je bij? Ken je er nu niet een paar dan?
 
Misschien heb ik het mis, maar ik heb het idee dat bij onze oosterburen anale sex veel meer is "ingeburgerd" dan bij ons in NL.. en dat het daar ook gewoon wordt beschouwd als een optie waar men dan wel of niet op in gaat, terwijl als je het hier voorstelt je meteen als perverseling wordt afgeschilderd... of t nu nemend of ontvangend is....
 
Eh.. met de NL dames die ik ken is het ook gewoon bespreekbaar. Die zeggen gewoon beleefd nee als ze er niet voor te vinden zijn. Verder heb ik nog nooit een patroon kunnen vinden qua afkomst of achtergrond.

Of een dame het graag doet, of alleen voor het geld is meestal ook te herkennen aan het feit of ze er zelf over begint of niet.
 
Er zijn verschillende sex-studies die de (heterosexuele) bedgewoontes in kaart gebracht hebben. Sommige daarvan wereldwijd zodat je kan vergelijken. Zo herinner ik me dat in Latijns-Amerika (vnl Brazilië) anale sex het meest voorkomt. Het is er het meest "normaal" in vergelijking met de rest van de wereld. Het ging hier vnl om sex binnen heterosexuele relaties, maar ik ga ervan uit dat die lijn ook in de sex-industrie kan doorgetrokken worden.
Volgens mij maak je dus bij Braziliaanse dames (of latina's in het algemeen) ook het meeste kans. Andere nationaliteiten met een hoge frequentie van hetero anale sex zijn Griekenland, Rusland, Thailand en Polen. Als DVP vind je makkelijk Russische (alhoewel nu?), Poolse en Thaise dames. Up to you to discover!
 
Hoelang mocht je haar anaal neuken voordat je in haar kont klaar kwam?
Bij mijn ex maakte het niet uit... Ik herinner me nog een avond waarbij ze drie maal na elkaar kwam en dan uitgeput haar kontje aanbood en hoopte dat ik in d'r kont wel snel zou komen (was ook mijn tweede keer die avond). Had ze even misrekend ;-) Ik kon die avond heel lang doorgaan (wat niet mijn gewoonte is), heb haar in alle standjes genomen en pas na 45 minuten in d'r kontje rammen heerlijk klaargekomen.
 
Bij mijn ex maakte het niet uit... Ik herinner me nog een avond waarbij ze drie maal na elkaar kwam en dan uitgeput haar kontje aanbood en hoopte dat ik in d'r kont wel snel zou komen (was ook mijn tweede keer die avond). Had ze even misrekend ;-) Ik kon die avond heel lang doorgaan (wat niet mijn gewoonte is), heb haar in alle standjes genomen en pas na 45 minuten in d'r kontje rammen heerlijk klaargekomen.
Haha, geluksvogel!
 
Ik las ooit 's een studie waarin het verband aangetoond werd tussen de cup grootte van de vrouw en de anale apetite van de dames. Statistisch gezien maakte je bij vrouwen met A en B cups veel meer kans om het sterretje te kunnen verwennen dan bij vrouwen met grotere borsten... De studie zag er alleszins betrouwbaar uit maar het is een tiental jaar geleden. Ik heb nog even gezocht maar (tot nu) niet teruggevonden.
Mijn conclusie: ga voor latina's met kleine borsten; daar heb je meest kans :cool:
 
Ik dacht dat Marokkaanse dames en dan bedoel ik geen dvp's juist wel anaal doen vanwege het geloof omdat ze maagd moeten blijven
Klopt helemaal. Bijna iedere Marokkaanse die ik ken van PrivehuisAlmere en het oude Momosa (Multimassage) in Almere, maar ook vele plekken in Amsterdam, deden allemaal met plezier anaal.

Daarbuiten valt het me op dat bij Caribische meisjes anaal vaak ook mogelijk is.
Maar ook vaker bij Aziatische meisjes.
 
Colombiaanse, Brasileiras, bijna hele ZA continent is het anaal goed ingeburgerd weet ik uit ervaring beter dan die trutten hier in Nederland uitzondering daar gelaten want dat is helemaal niks vergeleken met die vurige latinas.

Ook eens een Marrokaanse gehad die mocht ik ook anaal nemen wat een feest was dat.Maagd zijn is heilig in het huwlijk het bloed moet stromen tijdens de huwlijksnacht op het witte laken
 
Bij prive-ontvangst is het vaak mogelijk bij latina's, voor de rest kan ik niet echt specifiek een bepaalde afkomst ontdekken, wat ik wel raar vind is dat je bij sommige wel met je pik erin mag maar niet vingeren
 
Colombiaanse, Brasileiras, bijna hele ZA continent is het anaal goed ingeburgerd weet ik uit ervaring beter dan die trutten hier in Nederland uitzondering daar gelaten want dat is helemaal niks vergeleken met die vurige latinas.

Ook eens een Marrokaanse gehad die mocht ik ook anaal nemen wat een feest was dat.Maagd zijn is heilig in het huwlijk het bloed moet stromen tijdens de huwlijksnacht op het witte laken
Bij mij staan Colombiaanse en Braziliaanse dames ook op nummer 1 en 2 als het op anaal aankomt.
 
Colombiaanse, Brasileiras, bijna hele ZA continent is het anaal goed ingeburgerd weet ik uit ervaring beter dan die trutten hier in Nederland uitzondering daar gelaten want dat is helemaal niks vergeleken met die vurige latinas.

Ook eens een Marrokaanse gehad die mocht ik ook anaal nemen wat een feest was dat.Maagd zijn is heilig in het huwlijk het bloed moet stromen tijdens de huwlijksnacht op het witte laken
Zo te lezen zijn er nog aardig wat bruine ridders hier op het forum
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan