Dames waar je los op kan gaan.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lexa

Wandelaar
Forumpionier
27
02/07/21
26
5
Goedendag
"Waar je echt los op kan gaan" daar bedoel ik dus mee je had in het verleden de Braziliaanse Luna uit Den Bosch en de zwarte parel Pearle uit Amsterdam die ook soms in Zaandam ontving beide gestopt, met die twee kon je dus echt los gaan Luna vrat je bij binnenkomst al op pijpen, gagging, anaal, squirten, plassex, dildo's noem het maar op, nooit meer zo'n geile vrouw meegemaakt en Pearle kon alles hebben hoe groot je apparaat ook was Pearle nam 'm anaal, oraal alles was mogelijk bij Pearl de klodders vlogen in het rond geen rem alles kon dp dap alles kon.
De enige waar ik/ je nu terecht kan is Nicole Amsterdam/Amstelveen (is nu in haar thuisland) maar zijn er medewandelaars die een adresje hebben en die willen delen ? Mag uiteraard ook in 'n pm.

Lexa
 
Ik kan als ik zo jou tekst lees maar 1 persoon bedenken met zo een advertentie.

Harley , ze ontvangt in overloon.
Verder was er een tijd voor corona en was er een dame in Duitsland die ontving in erros26 als zij terug is zal ik het melden.
 
Ik kan als ik zo jou tekst lees maar 1 persoon bedenken met zo een advertentie.

Harley , ze ontvangt in overloon.
Verder was er een tijd voor corona en was er een dame in Duitsland die ontving in erros26 als zij terug is zal ik het melden.
Oké bedankt, de afstand is te doen dus lijkt mij wel wat
 
Dezelfde advertentietekst als Anna en Esmee, die ook in Almere Privé ontvangen. Zelf geen ervaring met die dames, maar Anna scheen tegen te vallen qua uiterlijk (veel ouder) en Esmee is volgens mij één vage review van waar je ook niet veel wijzer van wordt.
 
Dezelfde advertentietekst als Anna en Esmee, die ook in Almere Privé ontvangen. Zelf geen ervaring met die dames, maar Anna scheen tegen te vallen qua uiterlijk (veel ouder) en Esmee is volgens mij één vage review van waar je ook niet veel wijzer van wordt.
Emsee ben 1 keer geweest. Buiten dat ze niet echt mijn type is, kan je bij haar niet echt los gaan. Beetje deepthroat, maar niet echt helemaal en wel anaal maar voorzichtig.
 

Op Dee Lilah kun je ook aardig los gaan, niet zo geil als Pearl maaar wel topklasse.
Ontvangst is helaas nu wel beperkt tot 4 klanten in de avonduren.
 
Goedendag
"Waar je echt los op kan gaan" daar bedoel ik dus mee je had in het verleden de Braziliaanse Luna uit Den Bosch en de zwarte parel Pearle uit Amsterdam die ook soms in Zaandam ontving beide gestopt, met die twee kon je dus echt los gaan Luna vrat je bij binnenkomst al op pijpen, gagging, anaal, squirten, plassex, dildo's noem het maar op, nooit meer zo'n geile vrouw meegemaakt en Pearle kon alles hebben hoe groot je apparaat ook was Pearle nam 'm anaal, oraal alles was mogelijk bij Pearl de klodders vlogen in het rond geen rem alles kon dp dap alles kon.
De enige waar ik/ je nu terecht kan is Nicole Amsterdam/Amstelveen (is nu in haar thuisland) maar zijn er medewandelaars die een adresje hebben en die willen delen ? Mag uiteraard ook in 'n pm.

Lexa
Welke nicole
Bedoel je?
 
Welke nicole
Bedoel je?
Ik vermoed deze

Maar dan kan je beter naar Rita
 
Je had tot voor kort Johanna in Noordwijk, ze stond op sexjobs en Kinky maar haar advertentie is na jaren verdwenen. Ik heb de revieuws op nzc forum gelezen, maar dat had dus wel jouw type geweest om los op te gaan, alleen ging zij ook los op haar klanten. En gezien het feit dat de info van nzc forum komt kun je je dus wel indenken dat het ook echt nzc is/was bij haar.

Als ze weer opduikt misschien iets voor jou?

Mijn steil in ieder geval niet, echt compleet ongeremd oversekst, moet je echt van houden en tegenkomen.

Om maar aan te geven hoe dat bij mij zit, doe mij maar iets teders maar wel heerlijk geils om samen te genieten :)

Groet,
B.
 
Paar weken geleden nog een advertentie van die compleet gestoorde Johanna uit Noordwijk gezien op SJ. Nu is de advertentie niet te vinden maar zij was er wel weer laatst. Zij is echt ongeremd en compleet gestoord ja. Die pijpt je lul nog schoon terwijl er bruin aan zit van het anaal neuken.
 
Ik vermoed deze

Maar dan kan je beter naar Rita

Net even recensies op Kinky van Nicole gelezen en dat moet een geile Milf zijn wat ik las. Rita is sowieso een toppertje waar ik veel te lang niet geweest ben bedenk ik mij nu.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan