WHEM Dana, Ede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij heb ik helemaal niet gevraagd naar een mening over het tarief. Sterker nog, het is hier volgens mij helemaal niet toegestaan om je daarover uit te laten. Maar ik begrijp dus dat jij in ieder geval geen ervaring hebt met haar. Iemand anders?
In ieder geval een vriendelijke genuanceerde reactie van je op je vraag...............
 
In ieder geval een vriendelijke genuanceerde reactie van je op je vraag...............
Niet de bedoeling om onvriendelijk over te komen, maar goed lezen is en blijft een vak. Ik zit gewoonweg niet op een waardeoordeel te wachten als het aankomt op "het tarief". Dat is toch niet zo lastig om te begrijpen? Iedere dame heeft zo haar prijs, maar ik ben wel benieuwd wat ik daarvoor krijg, vandaar mijn vraag naar ervaringen.
 
Niet de bedoeling om onvriendelijk over te komen, maar goed lezen is en blijft een vak. Ik zit gewoonweg niet op een waardeoordeel te wachten als het aankomt op "het tarief". Dat is toch niet zo lastig om te begrijpen? Iedere dame heeft zo haar prijs, maar ik ben wel benieuwd wat ik daarvoor krijg, vandaar mijn vraag naar ervaringen.
Mij maakt het tarief dus wel uit en denk voor anderen ook hier wel eens te lezen , maar jou schijnbaar niet , laat ons genieten van jou ervaring met de dame.
 
Mij maakt het tarief dus wel uit en denk voor anderen ook hier wel eens te lezen , maar jou schijnbaar niet , laat ons genieten van jou ervaring met de dame.
Je doet nu een aanname. Het maakt mij juist wel uit, omdat ik benieuwd ben wat ik ervoor krijg, vandaar dat ik ook juist vraag naar ervaringen en ik deze WHEM heb aangemaakt. Maar fijn dat jij duidelijk bent in jouw overweging om voor dat bedrag niet in zee te gaan met deze dame. Ik zit alleen niet te wachten op dat soort informatie. Mijn vraag gaat meer over het contact, de fysieke informatie, de beleving, etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan