Recensie Dana, Emmen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peerke

Vaste klant
106
15/11/21
73
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kleine-petite-skinny-dana-mini_7305608
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag na lang wikken en wegen de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Dana. Contact liep soepel en plezierig. De rede waarom ik er lang over heb gedaan voor ik een afspraak ging maken was de afstand. Reistijd zou iets meer dan 2 uur zijn enkele reis. Uiteindelijk na een lange reis om 14.30 aangekomen en werd ik een knus appartementje verwelkomd door Dana en wel direct met een tedere tongzoen. Financiële afhandeling gedaan een eerst wat gedronken en al zoenende lagen we zeer snel op bed. Snel een douch gepakt en het feest kon beginnen. Dana is een zeer kleine en slanke dame. Ontzettend lief en zeer zorgzaam. Alles wat je afspreekt vooraf komt ze na en zelfs meer. Een geweldige ervaring en als ze dichterbij zou wonen dan is het herhalingsgevaar gevaar groot en zal ik haar zeker op gaan zoeken.
 
De prijs van Dana is idd buiten proporties. Maar aangezien ze zo'n geil klein lijfje heeft met siliconen tieten en je haar lekker bare mag volspuiten heeft mij toch doen twijfelen of ik ga. In haar adv staat dat ze binnenkort weer ontvangt. Als de agenda's matchen ga ik denk ik toch een keer proberen. Heb wel zin om haar kinderkamer te witten :cool:
 
Ik probeer al langere tijd met deze dame af te spreken maar omdat de plaats waar zei ontvangt niet echt in de buurt is komt dit er maar niet van... inmiddels staat haar advertentie weer online maar op het `andere' forum is zei inmiddels meer berucht als beroemd wees dus gewaarschuwd

Ik wou eerst niet heen omdat ze barre doet maar ja daar is wat tegen... voor een aantal jaar terug eens geweest bij een dame in het midden van het land die achteraf gedwongen werd eens maar nooit weer en nog steeds spijt van☹️
 
Laatst bewerkt:
Adv. is online maar begnt met "afwezig"
Dus geen nut te reageren lijkt mij. Zou haar ondanks de waarschuwing op het andere forum toch graag een keer nemen. Dat ienie mienie lijfje trekt mij enorm.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan