Recensie Dana, Massagewereld, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BvanB84

Newbie
9
14/10/21
3
Hallo allemaal,

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met Dana van Massagewereld Eindhoven. Ik lees in recensies, van andere dames, dat het een bloedmooie dame is. Alleen een echte recensie over haar heb ik nog niet kunnen vinden. Dat wordt toch hoog tijd zou ik zeggen ;).

Ik ben benieuwd. Misschien dat iemand een recensie wil schrijven.

Ik hoor het graag.
 
Afgelopen dinsdag deze prachtdame mogen bezoeken. Ik was netjes op tijd (dus eigenlijk 10 minuutjes te vroeg). De dame achter de balie vroeg of het mijn eerste keer met Dana was en ik bevestigde dat. Dana is een heel mooi meisje zei ze, maar wel pittig.
Ik zat in de ruimte te wachten en er kwam een dame mopperend klagen bij de balie, ze kreeg te horen dat ik zat te wachten. Dat was dus Dana, ze kwam langslopen en begroette me, ze zei dat ze over 5 minuutjes klaar was. De vrouw achter de balie riep naar Dana, dat is een betere hè, een echte man.
5 Minuutjes later kwam ze me ophalen, ze zag er beeldschoon uit en we begaven ons richting de kamer. Dana is klein (niet heel klein) lange donkere haren, 27 jaar en Hongaars. Ze woont 6 jaar in Nederland en spreekt goed verstaanbaar Nederlands. Ze heeft een wonderschoon figuur en een aantal tattoos en silliconen borsten. Ze heeft een lief stemmetje en is een zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil. Dat zei ze ook meteen, ze was blij dat ik geen jongeman van een jaar of 20 was, want daar kon ze niks mee. Ze heeft ze liever een stuk ouder dan dat zij zelf is. Vandaar ook haar gemopper eerder. Tijdens het douchen kletsten we wat en het was gezellig.
De massage was heerlijk, ik moest op mijn buik liggen en ze masseerde me met warme olie. Ze gebruikte haar hele lichaam en ze maande me te ontspannen. Legde mijn voet op haar schoot en masseerde m'n been, zoals het hoort, prima niks op aan te merken. Af en toe wat kletsen en wat plagen.
Toen ik op mijn rug moest liggen begon het vuurwerk. Ze schakelde een versnelling bij en maakte er 1 geile bedoeling van. Ze begeleide mijn handen naar haar borsten en spoot er meteen olie op zodat ik ze lekker kon kneden. Ze glibberde langs mijn hele lijf, en kleine knutje kwam niks te kort. Ze hijgde en kreunde lekker, niet te veel en niet te nep, gewoon passend bij de opwindendheid. Mijn handen gleden langs haar heerlijke billen en ze spoot er meteen wat olie bij. Ondertussen nam ze allerlei posities aan, reverse cowgirl oa en zonder dat er seks was, kreeg je steeds meer de illusie dat er dat wel was. Dana weet hoe het hoort, ze maakt je het hoofd op hol. Behandel haar met respect en ze bezorgd je een hemels uur. Het uitzicht was geweldig en ze weet dat je je ogen te kost geeft. Haar heerlijke billen die glimmen van de olie en haar gladgeschoren kutje vlak voor je neus.
Dana weet hoe ze moet masseren en hoe ze je gek moet maken. Ze kan me zeker terug verwachten. Komende weken zal ze wat minder aanwezig zijn (verjaardag en vakantie).
Herhalingsgevaar is 100% bij Dana.
Graag meer van dit soort vrouwen, de tering.
Na het douchen nog wat gekletst, 3 kussen en een knuffel bij het afscheid en tevreden naar huis gereden.

Wat een vrouw….
 
Kijk, dit zijn de berichten waar we vrolijk van worden! Bedankt voor je reactie. Komende week een afspraak staan met Dana. Dus na dit verhaal kijk ik daar heel erg naar uit.

Zal mijn ervaring zeker hier met jullie delen.
 
Kijk, dit zijn de berichten waar we vrolijk van worden! Bedankt voor je reactie. Komende week een afspraak staan met Dana. Dus na dit verhaal kijk ik daar heel erg naar uit.

Zal mijn ervaring zeker hier met jullie delen.
Ik zie nog geen gedeelde ervaring over Dana. Niet geweest of nog bij aan het komen ?
 
Na al de geweldige recensies over Dana dacht ik ook maar eens een afspraak te maken. Nou, dat heb ik geweten.! Na vijf minuten wachten komt de receptioniste mij m'n geld terugbrengen met de mededeling dat ik "te oud" voor Dana was... is me in >10 jaar bezoek aan massagesalons nooit overkomen. Absurd.
 
Na al de geweldige recensies over Dana dacht ik ook maar eens een afspraak te maken. Nou, dat heb ik geweten.! Na vijf minuten wachten komt de receptioniste mij m'n geld terugbrengen met de mededeling dat ik "te oud" voor Dana was... is me in >10 jaar bezoek aan massagesalons nooit overkomen. Absurd.
Wtf? Dat is de eerste keer dat ik dat zo hoor. En de salon vindt dat dus prima? Neem ik aan dat ze dat ook even op hun site gaan zetten?
Tot nu toe nog geen massage bij MW gehad maar dat gaat -dit lezende- niet meer gebeuren; ben bang dat ik ook buiten de toegestane leeftijdsgrens van MW val ?
 
Na al de geweldige recensies over Dana dacht ik ook maar eens een afspraak te maken. Nou, dat heb ik geweten.! Na vijf minuten wachten komt de receptioniste mij m'n geld terugbrengen met de mededeling dat ik "te oud" voor Dana was... is me in >10 jaar bezoek aan massagesalons nooit overkomen. Absurd.
Mogen ze inderdaad dan wel op de site zetten onder haar naam. Maar toch heb ik dat liever dan ze toch een massage gaan geven en er met de pet naar gaan gooien. Het heeft 2 kanten, wij worden graag verwent door een mooie dame, maar als de dame je echt niet ziet zitten heb ik liever dat ze dat van tevoren zeggen.......
 
Na al de geweldige recensies over Dana dacht ik ook maar eens een afspraak te maken. Nou, dat heb ik geweten.! Na vijf minuten wachten komt de receptioniste mij m'n geld terugbrengen met de mededeling dat ik "te oud" voor Dana was... is me in >10 jaar bezoek aan massagesalons nooit overkomen. Absurd.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
 
Ik denk dat Dana juist heel makkelijk is, maar er moet voor haar ook een leuke basis klik zijn. Als die er niet is vind ik dat ze het recht heeft om de klant niet te masseren. Dit moet je toch ook niet willen als klant. Wij kiezen toch ook de dames uit, hoe denk je hoe die zich voelen als ze in een line up komen en er wordt voor iemand anders gekozen.
 
Ik denk dat Dana juist heel makkelijk is, maar er moet voor haar ook een leuke basis klik zijn. Als die er niet is vind ik dat ze het recht heeft om de klant niet te masseren. Dit moet je toch ook niet willen als klant. Wij kiezen toch ook de dames uit, hoe denk je hoe die zich voelen als ze in een line up komen en er wordt voor iemand anders gekozen.
Volgens mij gaat het er toch niet om dat ze heel makkelijk is maar dat je op basis van een niet van te voren bekend criterium wordt uitgesloten. En ik vind dat je dit niet kunt maken als je in de dienstverlening zit. Een klik met een DVP is fijn en andersom ook maar dat is niet de essentie waar we voor komen.
En ik vind dat de salon dit soort eisen duidelijk kenbaar bij de masseuse moet zetten op de site.
 
Volgens mij gaat het er toch niet om dat ze heel makkelijk is maar dat je op basis van een niet van te voren bekend criterium wordt uitgesloten. En ik vind eigenlijk dat je dit niet kunt maken als je in de dienstverlening zit. Een klik met een DVP is fijn en andersom ook maar dat is niet de essentie waar we voor komen.
En ik vind dat de salon dit soort eisen duidelijk kenbaar bij de masseuse moet zetten.
Het zou ook kunnen zijn dat er een andere reden was en dat leeftijd als excuus werd gebruikt. De eerste keer met Dana zei ze me dat ze de klant voor me (voor haar gevoel) te jong vond. Maar die heeft ze toch een massage gegeven. Geen idee hoe oud de desbetreffende klant is, maar het kan zijn dat er wat anders speelde. En dat hoeft niet persé aan die klant (of zijn leeftijd) te liggen.
 
En gewoon respecteren moet ook vrijwillig gebeuren vind Opzich wel goed dat ze dat zegt maar inderdaad kan mss wel dan ff tegen de dame van de receptie gezegd worden kan zij er ook rekening mee houden en zeggen als je de keuze op die dame hebt laten vallen en uiteindelijk mogen ze ook weigeren en dat heb je ook te respecteren dan ook al is dat teleurstellend
 
wanner ben je geweest Paganini ? want Dana heeft afgelopen week niet gewerkt ik ben zelf ook niet meer de jongste maar nog nooit geweigerd en ben meerdere malen bij Dana geweest dus.....
 
Volgens mij gaat het er toch niet om dat ze heel makkelijk is maar dat je op basis van een niet van te voren bekend criterium wordt uitgesloten. En ik vind dat je dit niet kunt maken als je in de dienstverlening zit. Een klik met een DVP is fijn en andersom ook maar dat is niet de essentie waar we voor komen.
En ik vind dat de salon dit soort eisen duidelijk kenbaar bij de masseuse moet zetten op de site.
Precies, dat had gemakkelijk gekund. Er zijn genoeg (zelfstandige) masseuses die dit helder en duidelijk aangeven in hun advertenties, en zoiets accepteer ik uiteraard zonder meer.
 
Het zou ook kunnen zijn dat er een andere reden was en dat leeftijd als excuus werd gebruikt. De eerste keer met Dana zei ze me dat ze de klant voor me (voor haar gevoel) te jong vond. Maar die heeft ze toch een massage gegeven. Geen idee hoe oud de desbetreffende klant is, maar het kan zijn dat er wat anders speelde. En dat hoeft niet persé aan die klant (of zijn leeftijd) te liggen.
As is verbrande turf heb ik geleerd ?

We moeten het doen met wat de medewandelaar hier heeft aangegeven en dan blijf ik erbij dat de salon het duidelijk vooraf kenbaar dient te maken welke eisen een masseuse heeft. Niet meer en niet minder.
 
Precies, dat had gemakkelijk gekund. Er zijn genoeg (zelfstandige) masseuses die dit helder en duidelijk aangeven in hun advertenties, en zoiets accepteer ik uiteraard zonder meer.
Hoe oud ben je, of houd je dat liever voor je?
Als er andere heren hier zijn die ouder zijn, dan kan leeftijd mijn inziens niet meer de ECHTE reden zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan