Recensie Dani (Bulgarije) Le Grand, Zundert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.247
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke dame met grijsblond lang haar. Mooi opgemaakt en fraaie borsten. Lieve uitstraling. Het was wel leuk dat ze eerst voorstelde om gezellig in de tuin te gaan zitten en een praatje te maken. Ben met haar naar de kamer gegaan voor in eerste instantie een half uur maar heb kort daarna besloten om er een uur van te maken. Heb het hele totaalpakket gekregen met zoenen en tongzoenen. Ze heeft mij gepijpt en ik heb haar gebeft in 69-positie. Daarna missionaris en doggy. Vervolgens cowgirl. Likte ook nog uitgebreid mijn tepels. Daarna nog wat geknuffeld. Tot slot heb ik haar nog gebeft.
 
@Sander SchimmelPenis :
Ik neem aan dat je 120 € aan haar betaald hebt, toch? Dus de 80 € entree komen daar dan nog bij.
Weet je of de dames daar allemaal 120 €/h vragen? En hoe was het algehele aanbod aan dames?
80 Euro entree en de 120 Euro heb ik aan haar betaald. De dames hanteren allemaal dezelfde prijzen. Dus 60 Euro voor een half uur. Er waren vier dames aanwezig vandaag te weten Luna, NIcola, Danni en Stacy.
 
Laten we het dan op C cup houden, ken haar ook al jaren. Altijd vriendelijk en nooit opdringerig.

Hoe was de line up verder ? Vorige week hoorde ik dat er deze week meer vrouwen zouden komen.
ik wacht nog even af tot ik zekerheid heb van een degelijke line up.
 
Dat is toch te weinig ! Stacey en Dani ken ik, leuke meiden maar niet om mee te kameren.
Morgen 7 verwacht, van waar gaan die komen ?
Vorige week zaterdagavond zouden er 12 geweest zijn, wel raar dat er niemand over schrijft.
Ik ga donderdag naar Sixsens en daar zullen er zeker 50 zijn. Zelf ga ik maar voor één, maar wel pannekoeken.
 
Sander, hartelijk dank voor je vele updates over deze club. Het geeft ons lezende beren een aardig zicht op de werking van de club. Ik zou zo zeggen, meer van dat :)

Ik plan de komende dagen ook nog eens een donatie te geven aan deze club. Want hoewel huidige (inkom) prijszetting in mijn ogen te hoog is, hoop ik oprecht dat ze de zaak van de grond krijgen met meer heren en meer dames.

Tot slot, kreeg ik door jouw review een flashback naar vervlogen tijden waarin ik met deze romige dame toch wel een aantal zeer leuke kamers heb gemaakt. Even kijken of die klik er nog steeds is :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan