Recensie Daniela, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marcusking

Wandelaar
78
29/07/23
59
8
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7241943-daniela
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze dame op kinky voorbij zien komen en had haar hier opgezocht en zag dat er een recensie was dat deze dame fake was.

Ik dacht ik waag het eens sinds ik toch van de snelle "nut" ben voor een zacht prijsje en mijn standaarden toch best laag zijn (SELF DEPRECATING HUMOR!).

Ik had contact met haar opgenomen en dat ging best snel dame ontvangt in Amsterdam Noord en dat is voor mij alleen maar beter.

Afspraak gemaakt helaas ging de dame radio silent toen ik daar was aangekomen. Dus vertrok ik maar weer met blauwe ballen. Een half uur later werd ik terug geapped en de vrouw bood haar excuses aan. Ik was in mijn hoofd al een review aan het schrijven voor de https://www.girlsreview.nl/threads/...of-die-niet-op-komen-dagen.27505/#post-663062 thread.

Maar ze bood haar excuses aan, gaf aan waarom ze me gemist had en ik kreeg 10 euro korting (Dat is tegenwoordig toch een menuutje bij de mac ;))

Dus besloot ik toch terug te gaan deze keer was de dame er lekker vlot bij. Na de standaard instructie ging ik naar binnen en moest ik heel erg stil zijn, mocht ik niet aanbellen en gingen we naar een donkere kamer. Ik vroeg of het licht aan mocht en zag haar in haar volle glory.

PREAMBLE OVER MOCHT JE HIER ZIJN VOOR DE REVIEW VAN DE DAME BEGINT DIE HIER:

Daniela:
De dame is niet fake maar ik zie waar de beste meneer (als dit dezelfde dame is die hij bedoeld) de mist in is gegaan. De vrouw draagt een strakke zwarte jurk op de fotos dus zie je haar buik niet goed, haar tieten zijn groot en de beha geeft haar een mooie decolette ik vond ze zeer lekker maar het zijn wel de borsten van een wat oudere vrouw (your mileage may vary) en de vrouw is toch dichter bij de 40 dan de 35 (Als ze er niet over is) het ziet er echt uit als een huisvrouwtje (wat ik geen probleem vind) de vrouw is zeker niet lelijk, maar zelfs als je goed kijkt naar de fotos zie je dat die van een paar jaar (en kilos) geleden zijn en met makeup, juiste kleren en foto angles komen de fotos wel beter over dan ze er dagelijks uit zal zien.

Dus de TL;dr het is zeer zeker de vrouw van de fotos, ze heeft wel een buik (wat te zien is opo haar fotos als je goed kijkt en is rond de leeftijd die ze aangeeft maar er is een reden waarom ze voor die angles kiest. Ik zou haar mollig noemen maar er zijn mensen die haar gewoon dik zouden noemen.

Sex:
Ik ging voor wat zoenen, voelen en pijpen zonder condoom, van te voren netjes afgesproken dit kwam ze bijna helemaal na. Zoenen deed ze zelf niet terug ze liet zich zoenen ik mocht volledig aan haar zitten zonder problemen en pijpen deed ze inderdaad zonder condoom na dat ze me pik had schoongemaakt. Ik had haar van te voren al gezegd dat ik geen sex wou, maar ze deed toch een condoom om en ging toch klaar zitten om doggy geneukt te worden. Had haar weer gezegd dat dit niet nodig was maar ik zette dat maar op de taal barriere (vrouw is spaans en spreekt basis Engels en een paar woordjes nederlands). Pijpen was goed en vol overtuiging en zelfs met condoom kon ik er goed van genieten. Ik vroeg of ik in haar mond mocht klaar komen dat mocht niet. Dat was jammer maar ja duurde niet lang en ik kwam spuitend klaar in het condoom dus zo een issue was het uiteindelijk niet.

Eindstand was het een lekkere sessie wat in mijn budget paste dus ik was tevreden weggegaan. Is het voor herhaling vatbaar? Voor mij wel, vrouw is niet duur is makkelijk te bereiken heeft lekkere tieten en een ok kontje, zoals eerder aangegeven ze lijkt met weinig makeup en normale kleding gewoon op een huisvrouwtje met lekkere tieten en kan redelijk goed pijpen.

Nog een snelle optie erbij voor mij. Ik geef haar een 4 uit 5 ik vind 3 te weinig en 4 teveel maar ik leun meer richting de 4 dan de 3, kon ik kiezen uit 10 zou ik haar een 7 hebben gegeven;

Special notes: Ik moest heel erg stil zijn van haar, ik weet niet waarom ik zag en hoorde niemand in het huis maar ik denk dat er misschien andere mensen (ik denk kinderen in het huis zijn en dat ze niet wilt dat deze ons hoorde. (DIT IS PURE SPECULATIE VAN MIJN KANT, IK HEB HIER 0 BEWIJS VOOR MAAR IK VOND HET GEWOON OPMERKELIJK DAT IK ZO STIL MOEST ZIJN ZELFS IN DE KAMER).
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7241943-daniela
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren was de nood hoog en kon ik vrij snel bij daniela terecht.

De foto's op kinky zijn inderdaad nog al misleidend en cif wilt zij niet terwijl het wel vermeld staat.

Maar verder is het een prima adres om snel even gepijpt te worden.

Steve_
 
Ik wou even aangeven dat ik in mijn review aangeef dat ze zuid-amerikaans/spaans is maar ze is eigenlijk Grieks.

//Edit mod: aangepast naar Zuid-Europees al vermeldt ze zelf op haar profiel Oost-Europees.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan