Recensie Daniela (Bul), Antwerpen, Verversrui 5/3 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik goed heb stond ze gisteren in VVR 5/4. Ik ken Daniela niet, en ben dus niet zeker of zij het was. Ze voldoet in elk geval wel aan de uiterlijke kenmerken die hier genoemd worden. Echt een mooie dame, en ze trok dan ook meteen mijn aandacht. Misschien komt het er de komende dagen van nu de meeste van mijn favorieten met verlof zijn.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze morgen op goed geluk nog eens SKW gepasseerd, & ze was er
Service was ok maar niet 'wow', ze was nog wat moe zei ze zelf. Haar kutje aanraken was een no go bv.
Maar dat lichaam van haar, dat kontje, echt victoria secret's categorie, killer body

Is er nog toch 6/01 naar eigen zeggen , voor mij geen herhaling meer , ik wacht op de terugkeer van mijn toppers.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had haar topic hier een tijdje geleden gezien en alles gelezen wat er over haar geschreven werd.

Toevallig (normaal zou ik zelfs niet in België geweest zijn) ben ik recent in het SKW geraakt en (door een nog groter toeval?) ben ik bij haar geraakt. Ik kende haar nog niet, maar toen ze haar naam zei (ik was dan al op haar kamer) deed dat onmiddellijk een belletje rinkelen. Erna heb ik haar topic hier opgezocht, de locatie (VR 5/3) klopt en al wat ik gelezen heb klopt ook. En je moet inderdaad heel veel geluk hebben want ze werkt (zoals hier al vaak geschreven) slechts enkele dagen per maand vertelde ze me.

Ik had haar initieel opgemerkt toen er al een klant binnen was en hoewel ik haar slechts in een fractie kon zien en het bovendien van ver was, viel ze me direct op. Ik ben dan eerst naar een andere dvp geweest (die ik wel al lang ken) en omdat het lang geleden was dat ik in het SKW geraakt ben, heb ik er nog wat toerkes gewandeld en opeens zag ik dat Daniela vrij was en ben direct op haar toegestapt.

Ik vind het een héél knappe vrouw, en het was dik in orde op de kamer! Ik had hier gelezen dat ze een sixpack heeft, wat klopt maar ze is gelukkig geen bodybuildster dus die sixpack is eerder een strakke buik (ik zou het zelfs niet als een sixpack omschrijven) of ik was zo onder de indruk van gans haar lichaam dat haar sixpack me niet zo opviel :) ? Ze heeft ook heel mooie borsten die naar eigen zeggen naturel zijn. En hoewel ze idd heel slank/mager is steken haar grote borsten niet af vind ik persoonlijk. Jammer genoeg had ze niet meer tijd want ze had na mij een afspraak met een vaste klant.
 
Eind vorige jaar en en paar dagen dit jaar was haar laatste keer sinds dien niet meer gezien. Ze was al 2 keer haar bagage verloren misschien is dat de reden dat ze niet meer naar Antwerpen komt ?
 
Daniela had een periode in de Shipperstraat 12 dat nieuwe pand met lift waar ook Bulgaarse Anna in de avond werkt, gestaan. Nu Daniela al paar x in avond nacht gespot op Vingerling 5 rechterraam , laatste x zat ze er afgelopen zaterdagavond. Ze begint meestal wat later.
 
Daniela had een periode in de Shipperstraat 12 dat nieuwe pand met lift waar ook Bulgaarse Anna in de avond werkt, gestaan. Nu Daniela al paar x in avond nacht gespot op Vingerling 5 rechterraam , laatste x zat ze er afgelopen zaterdagavond. Ze begint meestal wat later.
Hopelijk ook op vrijdagavonden of zondagavonden?

Zal hopelijk meer dan 1 dag in de week te vinden zijn?

Thx @Johnny Walk !
 
Laatst bewerkt:
ok, op youppie wordt bevestigd dat ze nu sinds enkele weken elke week actief is, alleen op do-vr-za-zo, avondshift


Rond Kerst zou ze weer op verlof zijn

Ze zou zitten tegenover VT, kant Verversui.

Maar helaas kon niemand aanduiden waar precies.
 
Ik vermoed dat hij iemand anders bedoeld ik kan me niet voorstellen dat ze elke week aanwezig gaat zijn en al zeker niet vanaf 10 uur 's avonds en terwijl ze dit jaar maar 3 dagen heeft gewerkt? Vorige donderdag was ze in de dag al zeker niet aanwezig ?
 
Dagshift / nachtshift ?
Lezen jullie de berichten wel? 🤷‍♂️

Zie mijn bericht hierboven...
Ik vermoed dat hij iemand anders bedoeld ik kan me niet voorstellen dat ze elke week aanwezig gaat zijn en al zeker niet vanaf 10 uur 's avonds en terwijl ze dit jaar maar 3 dagen heeft gewerkt? Vorige donderdag was ze in de dag al zeker niet aanwezig ?
Op youppie maakt men dan ook gewag vanaf 22u....dus vaneigens dat ze overdag niet te zien zal zijn...

En waarom kan je je dat niet voorstellen?
Zoiets is perfect mogelijk.

Zeker gezien haar onregelmatigheid inzake aanwezigheid.
En dat niemand haar verder gezien heeft
Misschien is ze pas terug sinds deze week.
Post op youppie is ook pas van de 17e..

+ ze staat niet altijd actief achter haar raam te wezen...zeker in het verleden

+ zo laat op de avond, en zo onzichtbaar, dan verbaasd het me niet dat 'niemand' die hier ook lid is, nog niets hreft gemeld.


1 oplossing, iemand die na 22u do-vr en/of za kan kijken en bevestigen
 
Laatst bewerkt:
Lezen jullie de berichten wel? 🤷‍♂️

Zie mijn bericht hierboven...

Op youppie maakt men dan ook gewag vanaf 22u....dus vaneigens dat ze overdag niet te zien zal zijn...

En waarom kan je je dat niet voorstellen?
Zoiets is perfect mogelijk.

Zeker gezien haar onregelmatigheid inzake aanwezigheid.

Misschien is ze pas terug sinds deze week.
Post op youppie is ook pas van de 17e..

+ ze staat niet altijd actief achter haar raam te wezen...zeker in het verleden

+ zo laat op de avond, en zo onzichtbaar, dan verbaasd het me niet dat 'niemand' die hier ook lid is, nog niets hreft gemeld.


1 oplossing, iemand die na 22u do-vr en/of za kan kijken en bevestigen
Heb haar op whatsapp… heeft ook een nieuw nummer. Zal rond de kerstperiode terug paraat zijn, maar slechts 4-5 dagen
Dit laatste bericht gaat er beter optrekken? Ze zal nu wel niet aanwezig zijn zeker?
 
Terug
Bovenaan Onderaan